Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naděje

27. 01. 2004
20
0
6392
Autor
Fidunka

Ano, někdy umírá poslední...

Jako dvě koleje,

co se na obzoru

spojí.

To je však jen pouhý klam.

A to zklamání?

Bolí…
Fidunka
26. 04. 2004
Dát tip
Náhodou...je tam dobrej optimismus ze zoufalství. To je taky známka naděje... Děkuju za básničku. Krásný den, beatrice!

Fidunka
25. 04. 2004
Dát tip
Můžeš..:) Nevadí, naděje je ještě všude plno...Doufám:)

Noe1
19. 04. 2004
Dát tip
Pěkná metafora, jednoduché a čist*é.

Sandra
17. 03. 2004
Dát tip
super ... umíš pár slovy říct velkou věc ... **!

Hermann
11. 03. 2004
Dát tip
Mohla si to trošku viac vystihnúť, ten obraz koľají by si zaslúžil viac prikrášlení, ale páči sa mi to... Hermann

Arien
17. 02. 2004
Dát tip
trochu pesimistické... někdy se setkat můžou, nemyslíš? ale moc se mi to líbí, tip

Morney
17. 02. 2004
Dát tip
Pěkné :)

Fidunka
17. 02. 2004
Dát tip
Arien: To měla být jakási asociace, že v dálce to vypadá jako jasný spojení, a přitom člověk jde a jde..a už by tam minimálně třikrát a spoj pořád nikde:) Ale určitě by se to někdy mohlo podařit:) Morney: Vážně? Děkuju:)

Morney
17. 02. 2004
Dát tip
No vážně ! Není zač :))

gASK
12. 02. 2004
Dát tip
Citrón je kyslej, lidi se pak šklebí....lepší je med;) Ale každej má jiný chutě, že....;)

Fidunka
11. 02. 2004
Dát tip
Nevadí, jen jsem si chtěla rejpnout:) Ale čaj a smích je dobrej lék. Obzvlášť pokud je v něm hodně citrónu (v čaji) :))

Fidunka
10. 02. 2004
Dát tip
bychom:))))))

gASK
10. 02. 2004
Dát tip
No hlavně že by došlo na ten smích a čaj:))) Kudy k němu je celkem jedno....jinak píšu, jak mi zobák narostl;) Když na tom nezáleží....pokud vadí, omlouvám se a příště si dám pozor...

Rowenna
09. 02. 2004
Dát tip
milé. :-)

Fidunka
09. 02. 2004
Dát tip
Taktéž děkuji za kritiky!

gASK
09. 02. 2004
Dát tip
Dva vykřičníky znamenají důraz a pořádný..v mluvě by to pak byl nejspíše křik...(takový lehký, dobromyslný..a pak bysme se zasmáli a šli na čaj:)))

Fidunka
08. 02. 2004
Dát tip
Nekřičím:) A nakonec-stejně to nemůžeš poznat:)

gASK
07. 02. 2004
Dát tip
Dobrá, dobrá, ustupuju:) Nemusíš hned křičet;))) Když to vidíš takhle.....

gASK
06. 02. 2004
Dát tip
Probůh, proč zrovna fialová?:) Má to pěknou myšlenku a spoustu beznaděje....až moc na tak malé dílko... *tip ..momochodem, naděje umírá poslední jenom proto, že se, mrška, někde chytře schová a nikdo o ní neví...;)

Fidunka
06. 02. 2004
Dát tip
Já nevím, mně fialová přijde jako nadějná barva:)))

gASK
06. 02. 2004
Dát tip
Já nic neříkám:) Jenom znám spoustu hezčích barviček...neměla by naděje být spíše světlá? Takový teplá barva?

Fidunka
06. 02. 2004
Dát tip
Mně se fialová líbí!!:)

Rimmer
02. 02. 2004
Dát tip
Dokonce i slovo beznaděj, má v sobě naději. Moc hezký. Oslovilo mě to a má to legrační písmo :)) *tip

Kolega
01. 02. 2004
Dát tip
Mělas pravdu průměrnost dílka je evidentní. Nic nového... Teď si mou kritiku zneguj a bude pravdivá! :-)) protože netip je nesmysl...

Fidunka
01. 02. 2004
Dát tip
Já tě varovala!:) Ale každopádně dík..ačkoliv tu pravdivost vídím spíš v té první větě..

Barbar
31. 01. 2004
Dát tip
Jak však najít NEKONEČNO Snad tam kde se spojí SLEČNO Kdo s kým má se ale SPOJIT Než to poznám začnu KOJIT :-)))))) BARBAR*

Naděje jako koleje? To snad ani ne. Ptám se, proč tolik mladých píše o naději.

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Obraz kolejí mě dostal - ale - myslím, že pointu by si to zasloužilo nějakou "zamyšlenější" - nevím :-) navzdory_čtenářům: Protože ještě pořádně nevíme, co chceme a zmateně pobíhame mezi vším, co se naskytne a doufáme v něco, co nám napoví, v něco, co nám rozjasní v hlavě - nevím - něco, co ani sami nechápeme - něco - naději :-)

Na hledání naděje jsme ještě mladí. Hledáme ideály. Ale to je pro nás láska a jen láska. Naděje je něco zcela jiného. V takové nouzi nikdo z nás ještě nebyl.

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Možná - ale to už nám mladiství egoismus zatajuje :-)

Andulka
28. 01. 2004
Dát tip
jednoduche, proste_>obsahem nic noveho, ale prave proto, ze si to dokazala rici tak jednoduse a bez fnukani,davam *

Nevímkdo
28. 01. 2004
Dát tip
Elyn - a nebo bohužel, koleje potkají nové koleje.... dávám tip za naději...

Elyn
28. 01. 2004
Dát tip
Nevímkdo: nojo, aj tak možno....co naděláš, taky jsem s jedněma takovýma chodila.. no..

ano, musíš vydržet, jednou se to jistě povede.

adrift
27. 01. 2004
Dát tip
nebylo by jednoduší zajít se na to spojení podívat do depa? ;c)

Elyn
27. 01. 2004
Dát tip
Hezká miniatura... jen... koleje naštěstí potkávají další koleje, a tak ..;)

guy
27. 01. 2004
Dát tip
vždycky umírá poslední, věř tomu ... :-)

Blackened
27. 01. 2004
Dát tip
Hezké a pravdivé...

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
Děkuju všem za kritiky:) chroustjazz:Jo,zrovna teď (po tom,co jsem přečetla tvoji kritiku) mě zase můj smolařskej osud pěkně nasral,ale co se dá dělat.Nejdřív jsem začala brečet,pak si uvědomila,že to je vlastně úplná blbost a začala jsem se smát.. Možná vypadám jako blázen,ale nějaký chytrý pán řekl: Skutečný úsměv života je úsměv ve chvíli,kdy je ti do pláče.. Jo a vylezla jsem si na balkon,zařvala si naplno jedno sprosté slovíčko a jsem oki.Fakt to pomáhá!;)

adrift
27. 01. 2004
Dát tip
vykřičet do světa svou bolest je nejlepší co jsi mohla udělat. někdy jedno sprosté slovo vydá za galon smutku. a nebreč. nic není tak zlé, aby se to nedalo vyléčit jediným úsměvem či pohlazením od přítele.

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
Poradil mi to brácha (ten to zkouší i normálně:) a vážně je to dobrá náplast na bolístku.. Pohlazení od přítele potěší,ale většinou jenom nakrátko..jelikož mám smůlu vždy a všude:-/

Feanor
27. 01. 2004
Dát tip
je to moc hezké přirovnání*

Znám..dost dobře.. Jak řekla jedna má kamarádka.. "naděje umírá předposlední..potom člověk" Tip

na točně! nakonec, tomu věř

Flammea
27. 01. 2004
Dát tip
Je to krásný...mluvíš mi z duše...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru