Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1. část

29. 01. 2004
9
0
3735
Autor
Playwithfire

            Vždycky jsem chtěla být slavná. Jako malá jsem toužila stat se celbritou, ale postupně se tento nereálný plán zcvrkl na pouhé přání být alespoň jednou v televizi, nejlépe ve zprávách.

            Dělala jsem pro to všechno: skočila jsem ve škole 4x z okna (v přízemí) – nic, jen dvojka z chování. Snědla jsem myš – opět jsem zůstala nedoceněná a jen jsem se pozvracela. Po několika dalších neúspěšných pokusech jsem se rozhodla, že to zkusím na demonstracích…

.

- - - - 1. - - - -

.

            Snad každý druhý civilizovaný člověk někdy zkoušel držet protestní hladovku. Já jsem se rozhodla pro opak – pro protestní žravku. Sedla jsem si s igelitkama nacpanýma všemožným jídlem na Národní před Tesco a pustila se do toho. Ze začátku mi to šlo skvěle – jedla jsem dort a zapíjela ho colou. Po čtvrt hodině, kdy jsem se cpala rybím salátem a rohlíky, mé počáteční nadšení pomalu odpadalo, zato ale kolem stojící hlouček turistů se zvětšoval. Postarší Japončíci s digitálníma kamerama si mě nadšeně natáčeli a ti chudší si na mně alespoň ukazovali prstem.

            Po hodině, kdy jsem vystřídala sladké, slané, kyselé, hořké i pálivé mi došly síly. Hodiny v posilovně byly ztraceny a ani své kdysi ploché břicho jsem nepoznávala, místo něj jsem kolem pasu měla cosi rozkydlého, v čem neustále kručelo. Ale všechno to úsilí se vyplatilo. Večer, když jsem to vzdala a dávno ležela doma, jsem při přepínání mezi jednotlivými programy narazila na jeden o tom, jak se projevuje „začínající“ blázen. Dálkové ovládání mi vypadlo z ruky a z očí mi kanuly slzy štěstí – JSEM V TELEVIZI!!! Opravdu, byl tam na mně snad minutový záběr!

            Jak jistě víte, sláva brzy stoupne do hlavy a člověk chce brzo víc, takže hned další den ráno jsem seděla na tom samém místě a držela protestní hladovku....


gabio
27. 07. 2004
Dát tip
:) t

FKL- stara dama v poledne? juj, to nak nechapu!

FKL
23. 02. 2004
Dát tip
falphilla = stara dáma v poledne

FKL: ne, to vazne ne... moji nejvetsi touhou je se dozvedet, co nebo kdo je falphilla:o)

japhy: diiik:) s tim s+g si 2.kdo mi to rika a o to vetsi radost z toho mam:)

FKL
11. 02. 2004
Dát tip
Opravdu je tvou největší touhou být v TV???

gASK
05. 02. 2004
Dát tip
Zajímavé. Přijde mi to dost stručné a prvoplánové..ale co, zasmál jsem se a nápad je to taky dobrý;) *tip

diky vsem za kritiky. Tu zivou mys jsem predelala jen na mys:)

Morney
02. 02. 2004
Dát tip
Náhodou mě se to líbilo, pěkně vtipně napsané :)) *T

Andulka
31. 01. 2004
Dát tip
Snědla jsem živou myš -> fuuuj...ja snad nemuzu cist dal...:-)..ok, cetla...ale tohle je prehnany, zkus to, prosim nahradit necim jinym. Potom bych vyhodila ty posledni dva radky. Druhou pointu to nepotrebuje, navic ani neni tak dobra. Velkove se mi to libilo. Je to napsany svizne, je to vtipne...fajn cteni na odrelaxovani...:-)* Skvely titulek.

StvN
30. 01. 2004
Dát tip
To rozkdylé cos, to mě pobavilo. Jinak ani moc ne. Myš je přehnaná. Skákání z přízemí trapné. Žravka, trochu dětské. Lituju.

reona: prekvapilo me, ze to nekdo zna:) jenze tam je to podany dost jinak a navic... pripada mi, ze v sarade to nemelo vubec zadny zakonceni a pointu, jen dobrej napad - nic vic....

reona: prekvapilo me, ze to nekdo zna:) jenze tam je to podany dost jinak a navic... pripada mi, ze v sarade to nemelo vubec zadny zakonceni a pointu, jen dobrej napad - nic vic....

Kandelabr
29. 01. 2004
Dát tip
je to takové suché...chtělo by to víc fórků...

líbí se mi to, dobře sepsaný

FLO
29. 01. 2004
Dát tip
jo, mně se to líbí. já sem taky byla v televizi čtyřikrát, na demonstraci. to sem eště byla mladá a neklidná. teď si připadám stará a neklidná :o) *

reona
29. 01. 2004
Dát tip
asi by to na me zapusobilo vic, kdybych neznala protestni jedlovku od Karla Sipa ze Sarady (kdysi davno..)

fungus2
29. 01. 2004
Dát tip
Jo. Líbí. TIP

Dero
29. 01. 2004
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru