Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Interview se zmijí

30. 01. 2004
3
1
6727

Píše se rok 6254; Biomechanoid Ondra si hraje ve svém vesmírném korábu Mazda WXQG125555-969*00 Turbo s nylonovými zvířátky, když nečekaně objeví pod skříňkou s náhradními díly a rozloženým androidem Michalem vosí hnízdo, kopeček malinové zmrzliny a zmijí sluj i se zmijí. protože zatím viděl jen kybernetickou zmiji. Jednalo se však o nedokonalý prototyp HIV-666, který měl ve svých obvodech zabudovanou jen schopnost syčet. Tohle však byla zřejmě opravdová zmije, a tak se biomechanoid Ondra rozhodl, že udělá z dotyčnou menší interview. Toto je výsledek jeho práce, posuďte sami. Jedná se o první Ondrovo interview, proto buďte shovívaví...

Zeptal jsem se zmije

Zda-li onanuje

 

"Já bohužel nemám penis

Ráda ale hraji tenis"

 

Zeptal jsem se zmije

Zda-li pak má strije

 

"Já bohužel nemám břicho

Ale mám moc ráda ticho!"

 

Zeptal jsem se zmije

Zda-li pak se myje

 

"Nemyji

Jen hniji"

 

Zeptal jsem se zmije

Zda-li něco pije

 

"Nejradši mám skotskou

se slepejšem Luckou"

 

Zeptal jsem se zmije

Zda-li také blije

 

"Ne, já nepotřebuji blít

Stačí mě jen tak si být"

 

Zeptal jsem se zmije

Zda-li si zadek kryje

 

"Proč bych si ho měla krýt?

Snad mě nechceš ošustit!?"

 

Ošustil jsem zmiji

V její chladné sluji


1 názor

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Grejt! Tip!

Noe1
15. 06. 2004
Dát tip
klub

To je fakt šílenost ! :-)))...t.

Esli je stranickým řádem posílat všechny příspěvky dvakrát, chybyli jsme všichni. Nicméně - chci se napravit.

Esli je stranickým řádem posílat všechny příspěvky dvakrát, chybyli jsme všichni. Nicméně - chci se napravit.

Elyn
09. 02. 2004
Dát tip
:))))))))))) Stando...:))

815_0
09. 02. 2004
Dát tip
Nic si z toho nedělej - když ke mě zavítá nějaký nový čtenář, je to jednou za hodně dlouho a jsem z toho vždycky unešenej - takže - nemyslím, že je to neobvyklé...:-) Myslím, že Tvé umění bude spatřeno až posmrtně, jak tomu u velkých aztorů bývá...:-)

To jsi celej ty ! Zadupat nepohodlné názory do země !!!! Tyrane !!!!!

Stando, máme nějaký stranický řád, kterým bychom se měli řídit. Já se jím řídím. Ty také?

Stando, máme nějaký stranický řád, kterým bychom se měli řídit. Já se jím řídím. Ty také?

Elyn
08. 02. 2004
Dát tip
ještě porád chceš ty kapesníky, Radovane? Nebo je mám dát radši tuhle Standovi?:)

Elyn
08. 02. 2004
Dát tip
ještě porád chceš ty kapesníky, Radovane? Nebo je mám dát radši tuhle Standovi?:)

Už i ty Eliško?:,((

Tys to ale vůbec nepochopilo, šéfe ! My ti nic nehodnotíme. Nám jsou tvoje blbý básničky ouplně šumafuk ! My si tady jen tak poplkáváme....

Elyn
07. 02. 2004
Dát tip
ale no tak, Radovane, ...až tak hlubokej smutek?... Tumáš, hele, kapesník, no... a už nebeč...ju?

Stando, býval si příjemný chlapec, ale teď... Asi budeš dělat v našem klubu uklizečku, když seš takovej hajzl... Eliško, nemáš spíš papírovej? Mě se s tohodle posmrkanýho dělá šoufl..

Elyn
07. 02. 2004
Dát tip
Radovane, to víš, že jo.... Tuhle máš celý balík..:)

Jé, ale já nesnášim tyhle mentolový, jiný nemáš?

Elyn
07. 02. 2004
Dát tip
Ne, já jedině mentolový...

Ach jo, pořád ty samý ksichty. Furt si říkám, jak je možný, že když píšu tak skvělé neotřelé a báječné básně, proč mi to vdycky hodnotíte vy! Řekněte někomu ať si mě přečte. Já tady chci bejt nejlepší, abych mohl ke Slípink do clubu!

Elyn
06. 02. 2004
Dát tip
Víš Radovane, teď mluvíš jako Voloďa..;)

No nevim. Teď zrovna jsi hodila vedle :))

Elyn
04. 02. 2004
Dát tip
Stando, jen doufám, že jsem tě nezasáhla,...vzala jsem to docela s rozběhem..;)

No, nechtěl, ale nemůžu si pomoct. Ňák je to ve mně. (kolik tak zhruba by jich mělo bejt, aby to znamenalo něco jako setsakraženskánepoučitelnáještějednoumiřeknešMarianeadostaneškdyžnenaholoutaknaoblečenouzcelaurčitě! ?)

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
Sedm, Mariane :))

Dobrá. Tedy: Jsem Standa, Eliško !!!!!!! ! Ten poslední je rezervní - kdyby nějaký selhal.

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
aha, Mariane, na mě musíš trochu nahlas, ono je to daleko..;) Jo, aha, říkal jsi Standa? aha, aha... tak jo... Ten osmej ti vracím ! se ti bude hodit ;)

Abych ho po tobě nehodil....

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
Hoď, Stando, já chytám dobře :) (Jen nevím, co s tím budu dělat..:))

Inu, takový pěkný, štíhlý, DLOUHÝ vykřičník...... Co, Eli... :)) Že bys nevěděla, kam s ním ?

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
Stando, že bych se dala na hod oštěpem?:) Prima nápad..;)

To ne, zarostlýho já ho nerad. Nejhorší je, jak mu vždycky pak na těch fousech zůstávaj nudle z polívky, a tak....

Elyn
02. 02. 2004
Dát tip
Mariane, či jak ti tu říkaj :) tak mu dovol aspoň kníra..;)

Jsem Standa, ignorante !!!!!

Elyn
02. 02. 2004
Dát tip
Hele, Stáňo, já jsem Eliška a ne ignorant! :))

Budiž, ale uznej, že věta "Jsem Standa, Eliško !" nijak zvlášť výhružně nezní...

Elyn
02. 02. 2004
Dát tip
Pišto, tys chtěl bejt na mě zlej???

Elyn
02. 02. 2004
Dát tip
Stando, záleží na počtu vykřičníků..;)

Notreal
01. 02. 2004
Dát tip
velmi zajímavé--četl jsem si to s chutí - v rytmu rapu :-) myšlenka je značně špatná, ale zbytek jsi zvládnul na jedničku :-)*

No jo rap, to je dobrý! Prodám to třeba Penerům... Myšlenka je podle mě jedinou světlou stránkou tohoto díla. Eliško, díky za radu, ta gorila bude lepší. já měl sebou šimpanze a ten se mi jen vysmál. Ale zuby mám, Standovýho dědečka přece!

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
fajn, tak si je dej do hrnečku a příště gorilu..;)

Si je dám radši do pusy, protože bez nich vypadám směšně, jako Legolas! (Když se oholim...)

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
Radovane, tak se nehol a můžeš nechat zuby v hrnečku..;)

Zeptej se spíš Fýnora

Kolega
31. 01. 2004
Dát tip
KOMERČNÍ

Tedy Romane !

Já vám teda řeknu pravdu. Přepínal sem takhle večer televizi a na jedničce běžel Star Trek a na dvojce dokument o hadech. Na nově bl nějakej erotickej film a na primě rozhovor s Ondrou Suchym. Co má podle vás v takovym zmatku člověk stvořit, he???

No vidíš, hned to dává lepčejší smysl ! Když mi pošleš rameno, poplácám ti ho.

Tak to ne Stando, když sem takhle posledně posílal rameno, přišel mi zpátky kyčelní kloub, kterej mi ještě k tomu vůbec nebyl. Bez jednoho ramena se obejdu, ale to druhý už nikomu posílat nebudu...

Sakryš, tak to mi nevyšlo.... Jsem myslel, že ti Tvé v dobré víře poslané rameno zabavím, a vrátím jej pouze výměnou za dědovo zuby....

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
:))

Vidíš Stando, a já si zrovna vyčítal, že sem ti to rameno neposlal. Teď už nemusím, když vím co si zač... Hele, pokud mi seženeš stejně dobrý zuby, jako měl tvůj dědeček, klidně mu je vrátim

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
Pišto, tomu říkám obchod :)) Tiku... a kam se poděly tvoje vlastní zuby? Že ty ses je marně pokoušel vyměnit s někým za tu chybějící paži? :)

Máš pravdu Eliško, ale nechápu jak o tom víš... Jeden seriózně vypadající pán mi za ně totiž nabídl nádhernou svalnatou paži. Ale jak sem mu ty zuby dal, tak mi tou svalnatou paží dal po hubě. Kdybych v ní měl zuby, už bych je tam neměl...

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
hm, ale tak vlastně nemáš ani zuby ani paži... ach, tys taky ob-chodník..:) Příště si s sebou vezmi nějakou gorilu! :)

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
hm....hm....ech

Andulka
30. 01. 2004
Dát tip
Tak tohle by si zaslouzilo cenu - Blbost dne! Promin...:-)

Dero
30. 01. 2004
Dát tip
Andulka: Ani se neomlouvej - provokuje.

Sakra Dero! To přece není pravda! Já nikoho neprovokuju, ba naopak - nikoho neprovokuju! Andulko, jsem moc rád, že se ti moje básnička líbí, mě se také moc líbí...Feanore, ty mi furt píšeš stejný kritiky. Neodvažuješ se k věcnému rozboru mého geniálního nadčasového díla na pomezí lyrické poezie, science fiction a senza srandy?

Dero
30. 01. 2004
Dát tip
Skoro Ti to věřím.

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
OK. Tedy hlubší kritika: Prolog je zajívavým asi nejvíce z celé básně. Slibuje mnoho, ale pak, jaksi skutek utek. O obsahu lyrickém s nějakými nadčasovými nebo jen spotřebními myšlenkami příliš hovořit nejde, to snad uznáš. výjimka by byla v případě, že je tu zmije užita jako falický symbol, v což ovšem nedoufám - pak by to byl dialog s penisem symbolisovaným zmijí a celá báseň by byla o probuzení sexuality u bioandroida, zřejmě homosexuální, vzhledem k narážce na rozloženého androida michala, což ovšem můžeme brát jako odkaz na známého německého kanbala, oblíbence v tisku poslední doby. Z toho plyne, že se vlastně jedná o rozhovor kanibala Ondry, který pozřel michalův penis s oním penisem. Chladná sluje pak nakonec může symbolizovat citovou vyprahlost Ondry, kterého akt kanibalismu s následným sexuálním uspokojením vůči michalovi nijak doopravdy neuspokojil a zanechal ho vyprahlým, tak jak byl před tím - z toho plyne mé doporučení: co nejdříve napsat další interview, třeba s hroznýšem!

No vidíš, kolik rozměrů ta moje báseň má. tahle básnička má jenom vypovídací hodnotu. Tato událost se totiž skutečně přihodila(!) Biomechanoid Ondra je totiž můj přítel z budoucnosti a tuhle básničku mi dal ä povyprávěl o okolnostech jejího vzniku. Já jsem tu jen jako zprostředkovatel a datel

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
Nebyl to zakuklenej Voloďa? Ne, asi ne, ten by si spíš nějakou tu básničku od tebe vyžebral.. :)

Feanor
30. 01. 2004
Dát tip
Jasně, rozumím - tedy, Ondra je vlastně tvůj pohlavní pud, o němž prohlašuješ, že je z budoucnosti, ale ve skutečnosti je nedílnou součástí tvého já, což si nedokážeš připustit, vzhledem k morbidním sadomasochistickým sklonům, a tak ho vytěsňuješ do hlubin svého podvědomí, kde se zformovává do podoby tvého alterega Ondry. Ty sám to cítíš, obviňuješ se z této skutečnosti a aby jsi se potrestal, projikuješ se do postavy Michala, momentálně rozřezaného. V tvém případě se tedy jedná o potlačenou formu extrémní narcismu se sadomasochistickým laděním.

Ano, máš naprostou pravdu! Michal je zase můj anální otvor a je tak rozjebanej, že sem z něho udělal rozloženýho androida...

815_0
30. 01. 2004
Dát tip
Tohle je co ? Nic proti, ale - no - kecám - všechno proti - co to má sakra bejt ? :-/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru