Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítomná vzpomínka na krásu

Výběr: Induan
02. 02. 2004
11
0
3355

Pro Marijánku

                                        Jsi vzpomínka na krásu

                                        stěna lásky mé i krov,

                                        našeptám Ti do vlasů

                                        spoustu něžných milých slov.

 

                                       Jsi rozkvetlá květina,

                                       když volám: ,, Pánu sláva,

                                       dívka čistá nevinná

                                       dík, ona je ta pravá!"

                                       


Sunmoon
23. 02. 2005
Dát tip
Smála se? Nooo, každý vyjadřuje rodst jinak, že? A jak je to letos? Třetí výročí? Jak to vypadá, když se na to podíváš po roce? :o)

tebe by to rozbrečelo? :o)

Sunmoon
23. 02. 2005
Dát tip
Podle toho, v jakém rozpoložení bych se v tu chvíli nacházela...koukám...jak jsem to zkomolila radost - dopln si radost místo "rodst", ano? .o)) ale já jsem se ptala...na něco trošku jiného..:o)

Induan
04. 02. 2005
Dát tip
Čistý, dobrý, chtěl bych to takhle umět... .t.v.

díky :o)

V potaz beru upřímnost. Četla jsem a jdu dál. Hlubší nějak nemůžu.

Vesly
01. 12. 2004
Dát tip
Tohle vyznání muselo určitě milou rozbrečet jak nebe v srpnu!!! Tip*

díky, no slzy nejsou to hlavní, spíš jí to rozesmálo :o)

Arien
04. 06. 2004
Dát tip
něžné a hezounké:))!tip!

Simona
18. 03. 2004
Dát tip
Může být;o)*t

cmukina
07. 03. 2004
Dát tip
zamilovane basne zboznujem! je to velmi pekne tusim to pises preto lebo ty si sam zamilovany! ci nie? :-)))

Pěkné, i když o něm moc rád neslyším, tady to zní krásně... * Dva roky není zase tak moc, jak se některým lidem může zdát. Možná že je to málo a možná, že to už stačilo. To si musí každý rozhodnout sám...

Augustin: tyyyjo, 2 roky? wow...gratuluju....a taky trochu zavidim:) ale to si neber osobne, snad chapes jak to myslim:)

Duhovka
11. 02. 2004
Dát tip
:)

chichi po precteni prologu sem cekala spis odu na navykove latky, docela by meto u tebe prekvapilo:) ale nezklamals:) *

chichi no jo :o) jsem rád, že by tě to překvapilo a jsem rád, že jsem tě nezklamal :o) Jmenuje se Mariana proto ta zdrobnělina. Původně to mělo být k dvouletému výročí, ale nějak jsem to nevydržel :o)

Myshak
03. 02. 2004
Dát tip
Připojil bych se k ostatním. To, že . . . . . cloumá každým z nás v každém věku, každém čase a každém rozpoložení je známá věc, ale popsat pocity, které se přelévají z mozku do srdce nebo spíš ze srdce do mozku neumí každý. Tobě se to však, při vzpomínce na svoji milovanou, povedlo mistrně. Je vidět, že tě ovládla. Kdo (nebo spíš co), už asi tušíš :-)

Lihomerka
03. 02. 2004
Dát tip
zamilovane...:o] t*

Andulka
02. 02. 2004
Dát tip
-mile,hrave,prijemne, krasne zamilovane...:-)

Elyn
02. 02. 2004
Dát tip
:)

park
02. 02. 2004
Dát tip
ach jo, ta láska.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru