Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kulturista

03. 02. 2004
7
0
5402
Autor
mirek

...slíbil jsem kulturistu, tak tady je...;-)

K snídani misku steroidů
zapije šálkem horké kávy
před cestou do fitka si v klidu
poslechne nejnovější zprávy.

Při tréninku má svoje zvyky,
zvedne tě lehce jako činku,
vydrží dělat dřepy, kliky
celou noc i bez odpočinku.

Pod tričkem velikosti XXL
hrají mu téměř všechny svaly,
ovládat umí je jak na povel,
než do peřin tě jemně svalí.

Přichází, ač ho nikdo nepozval
těší se, že zas bude sveden
a jen pro tebe rád zatne sval
tentokrát ale jenom jeden.


Kastel
24. 08. 2005
Dát tip
nápad, rytmus, vtip, pointa -T

Movsar
06. 10. 2004
Dát tip
:))

mirek
06. 10. 2004
Dát tip
snuff?

papouch
04. 02. 2004
Dát tip
nemůžu si pomoct, ale tohle už jsem někde četl. Anebo něco móc podobnýho.

papouch
04. 02. 2004
Dát tip
nemůžu si pomoct, ale tohle už jsem někde četl. Anebo něco móc podobnýho.

mirek
04. 02. 2004
Dát tip
papouch: tohle určitě ne, to je originál ze včerejška...jestli něco podobnýho, to nevím, to je možný, těžko uhlídáš, jestli náhodou někdo něco podobnýho nenapsal... ...nebo ti to může připomínat některé z předchozích děl, psané v podobném duchu (např. Hokejista?...tak asi dva dny zpátky se ti nelíbilo ;-))...a pak je to v pořádku, to je záměr, protože ta k sobě skutečně patří... snuff: ...jo, na sportovní ;-))

papouch
04. 02. 2004
Dát tip
né hokejistu né, ale fakt jsem někde čet věc o kulturistovi a v tý věci byla úplně stejná pointa Na to mám fakt pamatováka (tuhle jsem odhalil, jak někdo opisoval tři roky starý věci z písmáka a vydával je za svý), ale už vůbec nemám pamatováka na to -kde- -kdy- a -kdo- ... :-)) Ale to nic :-) Např. včera jsem odhalil, že jeden z hitů Lenny Krawitze (ten první, myslím I can still my way, nevím přesně jak se jmenuje) je vykradená dávno zapomenutá písnička Watch Out od skupiny Bitch (nebo Pitch) někdy z roku 1973 - 5 :-))))

mirek
04. 02. 2004
Dát tip
no, to bych si docela rád toho konkurenčního kulturistu přečet...už kvůli té stejné pointě...jestli to někde najdeš nebo si vzpomeneš, tak mi prosím pošli zprávičku...dík...ale tohle je fakt moje, bez ovlivnění jakýmkoli jiným dílem (a docela mě mrzí, když si někdo myslí, že jde o nějaký plagiát)...

papouch
04. 02. 2004
Dát tip
já Ti to věřím, ěšli to najdu, dám zprávičku mně se taky už stalo, že jsem něco vymyslel a pak mi řekli, že to bylo už v roce 1758, třeba :-)

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
do peřin tě jemně svalí... tak tohle mě teda pobavilo..:)

Noe1
03. 02. 2004
Dát tip
*t :-)))))

guy
03. 02. 2004
Dát tip
Elyn - ty se směješ, jako bys to už zažila :-)

guy
03. 02. 2004
Dát tip
denně chutné stero- idy po těch nebudete hnidy! :-)

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
guy: proti mě je každej chlap kulturista :))

guy
03. 02. 2004
Dát tip
Elyn: proti mně taky :-)

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
guy: já už bych dál nepokračovala ..:))

Tragicus
03. 02. 2004
Dát tip
skoda ze nemaji v hlave nejaky mozek... kulturisty nesnasim, mozna trochu ze zavisti, ale hlavne kvuli neodusevnelosti... jestli tato basen, jak doufam, byla satira, tak si zaslouzi tip...

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
Tragicus: zkus se podívat trochu do historie, proč vůbec vznikl, myslím, že pochopíš... stačí zalistovat o dvě tři díla zpět...:)

Andulka
03. 02. 2004
Dát tip
Me kuturisti nevadej. Naopak obdivuji jejich disciplinu. Me vadi spis hloupost...:-). Na blbustce se mi libi, ze nespadla do klise, ale ze je to jednucha, mila, vtipna blbustka..:-)*

Tragicus
03. 02. 2004
Dát tip
ach, uz chapu... tak to jsrm dal tip spravne... :]

Craerassy
03. 02. 2004
Dát tip
A máš tam u mě taky něco.:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru