Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až budu velká...

04. 02. 2004
5
0
3711
Autor
Elyanne

Až budu velká, dám ti, co budeš chtít.     Až budu velká...

Zatím jen... jako tuhle - šla jsem po ulici a najednou se mně ti tak chtělo skákat panáka! A proč myslíš, že jsem to neudělala? No, protože jsem neměla křídy. To víš, bez kříd to nejde, to potom není žádná hra. A nebo jindy - kocour mi sekl po předloktí, a tak jsem se s ním začala honit po bytě. Chytila jsem ho a co myslíš, že jsem udělala? Nic. Víš, já nemám drápy, a jak se mám bez nich prát s kocourem? Anebo, a to se nasměješ - není to tak dlouho, co jsem se zamilovala a přitom ho ani neznám.

 

Až budu velká, dám ti, co bys chtěl,

ať je to láska nebo souzvuk těl...

 

Až budu velká, ale zatím... Dnes jsem si koupila křídy.


aramis
12. 02. 2004
Dát tip
...ked som mal 13 rokov, nakreslil som obeseneho riaditela skoly... :o))

Albireo
09. 02. 2004
Dát tip
Moc hezké, Ely. Já se už víckrát zamiloval do někoho, koho jsem viděl až potom. Nenahradíš aspoň jednu tu pastelku modrou? Já zbožňuju modrou, takovou tu jako jasná obloha za soumraku. Málem jsem zapomněl tipnout.

Lilie
06. 02. 2004
Dát tip
Hmmm ... krásně napsané ... Tipipit

Toxman
05. 02. 2004
Dát tip
El: Jůůů Ty se máš - zelená je moje nejoblíbenější... Nevyměníš jednúuu zelenou za dvě žvýkačky a bonbón (je ocucaný jenom trošičku - a ty žvýkačky jsem si šetřil právě pro takovéhle příležitosti ;-)

Barbar
04. 02. 2004
Dát tip
Chraň v sobě tu holku neposednou až nebude a opustí Tě jednou je konec s tím co všichni život zveme

Toxman
04. 02. 2004
Dát tip
Doufám, že jsou ty křídy barevné..., viď že jsou barevné..., tak už prosím Tě konečně řekni, že jsou barevné :)*

aramis
04. 02. 2004
Dát tip
*...

Noe1
04. 02. 2004
Dát tip
nádhera ... t* a až budu velký, dokážu být malý ...

synáček
04. 02. 2004
Dát tip
Zamiloval sem se taky do jedné, kterou ani neznám...a velký už jsem dokonce dávno byl, takže v tom to asi není. Možná v těch křídách...mám je taky a tahám je všude s sebou... Je to krásně napsané.. TIP...a díky!

Elyanne
04. 02. 2004
Dát tip
Děkuju, všem a moc. Toxman: To víš, že jsou. A speciálně kvůli zelené jsem si koupila dvoje ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru