Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teorie obstruktivního nechutenství

05. 02. 2004
1
0
2132

...spíš praxe

Prohnilé manželství! Manželství s flaškou rumu se mu mnoho nezamlouvalo. Pokoušel se odvyknout chodit mezi lidi a taky zpívat v šalině a kývat se tam okolo tyčí, kterých se cestující musí za jízdy povinně držet. Nedívali se na něho lidi mnoho povzbudivě. Když tak blíval po sedadlech a holkám za krk, dostával od nich facky. Jindy zase nechápal, proč se té starší paní nelíbilo, když jí tak mile důvěrně šeptal do ucha ten dojemný příběh, jak neměl peníze na jídlo, tak si chytil kočku a snědl ji. Šeptal jí to tak něžně a páry alkoholu jemně nahřívaly její upracovaný obličej. Na zastávce žena vystoupila. Dvěře se zavřely a on zůstal sám. Sám se svou flaškou rumu. Jeho protáhlej xicht se zračil na skle a z venku na něj občas dopadlo světlo lamp. Usnul. Na konečné ho kdosi poplácal po rameni: "Tak vstávat, konečná.". Vypotácel se z šaliny, ani nevěděl, kde je, tak odešel, neznámo kam.


johanne
30. 08. 2004
Dát tip
upřímně, vůbec se tý paní nedivím :o)

Rimmere: to není o mne.

Feanor
05. 02. 2004
Dát tip
místy roztomilé, místy lyrické, místy tragické líbí

Rimmer
05. 02. 2004
Dát tip
Zaujalo. Máš zvláštní studentský život, vskutku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru