Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Lehce nadržen"

05. 02. 2004
5
0
5469
Autor
Rýmař

Jsem jinak romantik, ale tohle byl prostě akutní záchvat chtivosti zasunout :-)

Napnut jak trám, postrádám rám,

ukonči krám a já ti dám.

Utopím v tobě současné nářky,

přestanu slýchat trapnivé spářky.

No, takže honem, dej nohy na Véčko

a já dám povel výletu pro Péčko!


karmen
17. 06. 2006
Dát tip
juj tak lehce jo :D tip

calligula
27. 02. 2004
Dát tip
No jasný, romantiku třeba je brát s humorem a nohy v pozici "vítám tě", to je prostě roztomilá záležitost, určitě se přidám do klubu a napíšu povídku zřejmě až lehce pornografickou... :o))

angelik
12. 02. 2004
Dát tip
hohohohohoooo:) hezky nám to tu romantizuješ:)***no jo no:)

Plicnik
11. 02. 2004
Dát tip
jestli tohle je LEHCE nadržen, tak nechci vidět TĚŽCE nadržen ve tvém podání... smršť polívčička:-))))))))))))))))))))))))) P.S.:prolog je přesnej:-)

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
chem...:/

Andulka
06. 02. 2004
Dát tip
:-)))) taky si myslim, ze mas neco spatne s titulkem...:-))))

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
Nelíbí. Křečovité, prosto nápadu. Ubohé rýmy. To si říkáš -rýmař-, když plodíš zoufalosti -Péčko/Véčko-??

Rýmař
06. 02. 2004
Dát tip
Právě v tom je kouzlo rýmu, hlava se neptá, jestli je to slovní spojení na úrovni literárního ocenění, prostě přijde vlna, chytíš jí a svezeš se. Nepřemýšlím nad tím, jestli se můj rým tváří jako dětská říkanka, nebo je to dílko, co někomu pořádně zavaří mozkové závity. Prostě píšu, to co mi letí hlavou! Možná by se to dalo přirovnat k lehkému freestylu, nebo tak něco. Čus :-)

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
já teda žádný kouzlo v rýmu rám/dám nevidím, nicméně žij si v prostotě dál, hlavní je, že se tím bavíš a máš z toho srrrandu :-)) Měj se fajnik :)

Rýmař
06. 02. 2004
Dát tip
Jsem rád, že si pochopil, že mi jde o zábavu a rozptýlení a ne o to, abych se někde mohl chlubit, že píšu něco, na co se ostatní nezmůžou a že můžu každého kritizovat, protože se domnívám, že sám jsem skoro bezchybný! Jsem pouze obyčejný pisálek z radosti a deprese :-) Zdařec

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
kurňa kluku včil je mi až líto, jak jsem Ti to rozcupoval... :-))))))))) .......to víš, hraju si na znalce a z pozice inventáře a skororedaktora Písmáka dělám móóóc důůležitýýho... :-)))))) Ale připrav se na to, že až zase něco napíšeš a nebude to ééňo ňůůňo, tak Ti to zase poplivu a rozcupuju na hadrrry..... :-)))))))) musíme jít někdy na pivo :-) zdarrrrrrr :)

Feanor
05. 02. 2004
Dát tip
roztomilé:)

parallelka
05. 02. 2004
Dát tip
:) s akutním tipem...

Rýmař
05. 02. 2004
Dát tip
Do klubu určitě!!!! A díky moc :-)

Craerassy
05. 02. 2004
Dát tip
L e h c e nadržen?:-) Já bych ten název po přečtení změnila.:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru