Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dovednosti

03. 06. 1999
0
0
4474
Autor
castan

Nothing but the pain....

Chtěl bych svým citům kralovat, poručit marnosti své, proč umí lidé milovat, proč nebýt přátelé? Srdci jen těžko to vysvětlíš, rozum jen zůstává v koutě, když potom ráno se probudíš, vzpomínky na lásku zvou tě, na slavnost plnou zázraků, do malé báječné zahrady, všude tam létají motýli, tobě však rána jen do brady. Kdosi tam na nebi čaruje, barvy nám stále převrací, opaky ke všemu maluje, mládí naše nám utrácí...
castan
18. 02. 2000
Dát tip
Bibša: Zase budu, až budu mít co psát! :o)

Bibša
16. 01. 2000
Dát tip
Ten střed je krásná definice lásky ... ze "slavnosti plné zázraků" se mi až zatočila hlava .. proč už teď nepíšeš???

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Gity má pravdu, že citům neporučíš
lásku svou skrytou věčnosti nezaručíš
"kdo nabídne přátelství tomu, kdo chce lásku, jako by nabídl chléb žíznícímu..."

castan
14. 06. 1999
Dát tip
A mohu s tebou? Ale tohle teď není zase nějaká fráze!!

castan
08. 06. 1999
Dát tip
Černá je hezká barva, někdy......

AHED
07. 06. 1999
Dát tip
Když to říká Castan asi to nebude tak mylná představa a doufám, že i já o tom vím svoje...nebo nevím, možná jen udýchaně tápu...Castane řekni to ještě jednou, ať vím, že to není pravda...

castan
07. 06. 1999
Dát tip
Vždyť víš že o tom víš svoje....

Merle
04. 06. 1999
Dát tip
Asi to nejlepší, co jsme od tebe zatím četl...

BlackG
04. 06. 1999
Dát tip
jenom, ze je to hezky. (kdyby city nebyly, byl by klid, ale jestli by to za to stalo)

Print
03. 06. 1999
Dát tip
Myslím si, že umíš svým citům kralovat... A když se ti královské jablíčko někam náhodou zakutálí, najde se určitě někdo, kdo ti ho rád podá. Bude to nejspíš kamarád...:-)

Gity
03. 06. 1999
Dát tip
Neporučíš svým citům. Dostanou tě kdykoli se jim zlíbí. Čarodějové nebe či srdce - je to jedno. Vášeň lidi spaluje a nemyslet je nutí...neptá se co pak.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru