Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zátiší

Výběr: Lyryk
08. 08. 2000
4
0
3812
Autor
Vio

Svázaná váza s prázdnou náručí Poupě už nepučí Stín, co se smazal Okamžik usychá v průtrži času Na délku vlasu zlomená řeřicha Sklenice s výhledem do světa světel Nejasný zřetel jednou je dojeden Mísí se v míse ovoce s představou Poutavou soustavou bez řeči čísel
StvN
17. 08. 2000
Dát tip
Dobrá. Možná jsi mohl před řádky přidat pomlčky, jako výčet věcí, které jsi viděl a vnímal.

Lee
12. 08. 2000
Dát tip
není to můj kůň, nerozumím... ale jinak je hezky klouzací :)

Mahoney
09. 08. 2000
Dát tip
Lyryku: nemyslím že by to bylo na 4 :-)) jinak viz Merle... čili líbí, ani nevim proč :-)) (ale vim, prostě mam rád dobré malíře :-))

Bosonohá
09. 08. 2000
Dát tip
Moc se mi to líbí. Hlavně ta první sloka. Asi i rozumím... i když.. vše je relativní..:-))

Merle
08. 08. 2000
Dát tip
pěkné... sice (tak docela)nechápu smysl, ale moc pěkné...

Somalec
08. 08. 2000
Dát tip
slovomalbu to ma peknou, ale nezní mi to moc veršovaně, asi sem hluchý ;-)

Tynic
08. 08. 2000
Dát tip
Všiml jsem si že máš rád statické obrazy...čas jako by se v Tvých básních zastavil...krásná nostalgie Teď co se mi nelíbí : nelibí se mi Violatore ta čísla nakonec. Uzemní to báseň do realného světa a sen o krásném zátiší krutě zaplaší...

Vio
08. 08. 2000
Dát tip
tyndo: to budou asi ty roky matematiky na VŠB :-)))

Vio
08. 08. 2000
Dát tip
já teda většinou své básničky nerozebírám, ale když je to v aréně... lidičky to je jednoduché - zkuste si to představit a sledovat obrazy váza s uschlou květinou sklenice s vodou v níž se lomí sluneční paprsky mísa plná ovoce vždyť já to tam přímo namaloval no a do toho zkuste přemýšlet... o čem chcete :-)))

Miroslawek
08. 08. 2000
Dát tip
Proč se mi vybavila váza plná slunečnic, pár zbytků od jídla a někde uvnitř víc toho smutku. Skvělá hra se slovy, která přitom hrou není. Vskutku všem napovím, že stojí za přečtení. Takže Típnu.

Lyryk
08. 08. 2000
Dát tip
Báseň podle mého gusta, výjimečně dobrý příklad jak šifra, byť jednoduchá sice znepřístupní několika čtenířům jasnost smyslu, ale rozpíná křídla. TIIIIP (sakra! možná, že jsem vymyslel známkování :-))) známka je počet I v tipu :-))

PetrViP
08. 08. 2000
Dát tip
Hmm.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru