Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romanův Magnum Opus

07. 02. 2004
7
1
6754
Autor
Roman_Tik

Milí přátelé, domnívám se, že toto je má absolutně nejlepší báseň. Jak jistě sami za chvíli seznáte, velice umě jsem spojil to nejlepší z mého poetického repertoáru a výsledek je úžasnější, něž jsem očekával. Pokus mo takřka dokonalou báseň jsem dovedl ke zdárnému konci a stálo mě to mnoho dřiny, potu a námahy. Nyní však mohu vydat dílo, jež je svým způsobem naprosto unikátní a jedinečné a zároveň je takovou mojí menší retrospektivou. Nešetřete tipy, protože poetická událost roku je tady! Pozn. Apeluji na Sleeping Beauty, aby toto dílo ihned a neprodleně zařadila do svého all star klubu. Jistě se tam bude skvěle vyjímat...

Menuju se Roman Tik

Na kamarádi sem si zvyk

 

Chodím cestičkou ouzkou

A to na hlavě z houskou

 

Taky kradu hroby

Páč je to mý hobby

 

Šoustám zmiji

V její sluji

 

Moc rád sedám pod posed

Poněvadž jsem hovnojed

 

Malý kousek od mých vrat

Leží starý kolovrat

 

Po tom co ukousla mi úda

Jsem u komančů, kde je dobrá živná půda

 

Jináč sedim na kanapi

Na dojezdu po konopí

 

Tak to sem já, Roman Tik

Každej si tu na mě zvyk

 

Komu se nelíběj moje básničky

Ten ode mě dostane do držky

 

Roman Tik je vážně tvrdej chlap

Neradno si s ním něco zahrávat


1 názor

Senyoryta
07. 04. 2007
Dát tip
megatip!

ondrech
13. 11. 2004
Dát tip
to je nad me sily...:-))))

Hip_Zdenda
27. 06. 2004
Dát tip
Roman Tik je génius!! :o)

Ajuschka
14. 06. 2004
Dát tip
vždycky pobavíš :o) tip, je to správně ujetý

sidonia
27. 04. 2004
Dát tip
hehe:)))) supr:)) todle by si měl každej přečítat:)) *t

maličká
24. 02. 2004
Dát tip
he?

Parohe !

Roman_Tik
20. 02. 2004
Dát tip
Tvarohe!

Tvarohu. Správně to je "tvarohu". Che... Jen další důkaz, že seš prd........

Roman_Tik
20. 02. 2004
Dát tip
Správný tvar u je tvarohu, pokud se jedná o označení mléčného produktu, ale pokud je to myšleno jako nadávka nejhlubšího zrna, je správný tvar "Tvarohe!" ty tvarohe!

Prdi. Všichni jste prdi.

zuzuzu
15. 02. 2004
Dát tip
seš dobrej... dám to největších sraček a moc se mi to líbí...takže ti dám i tipa

Roman_Tik
15. 02. 2004
Dát tip
Zuzuzuzuzuzuzuzuzuzuzuzu!!! Ty musíš být geniální!!!! Obyčejné mozky totiž mojí báseň vůbec nepochopili, jen ty! Miluju tě a omlouvám se za tu diskuzi ohledně tvého kresleného pohlaví... Si lepčí než Zdenek a Standa!

Pivicko
15. 02. 2004
Dát tip
NOjo, pytel sraček :-))

Roman_Tik
15. 02. 2004
Dát tip
Chtěl si to sám Zdenku. Moji báseň si pohanil, přebral si mi holku a ještě k tomu neplníš vůbec program strany. Kdybych nebyl takovej dobrák, do konce života už s tebou nepromluvim a nikdo by se mi nedivil.... Díky Piviště..

Roman_Tik
15. 02. 2004
Dát tip
Bramborák seš možná ty. Kdybys měl nějaké svědomí, tak po tom, co všechno si mi udělal, bys mi určitě něco koupil a neopovažoval se mě napadat. Ale ty si jen obyčejnej neznaboh, buran a bramborák viď?

Roman_Tik
14. 02. 2004
Dát tip
Nevsázím se, nejsem prd!

Hmmm, nenechá se nachytat....

Roman_Tik
13. 02. 2004
Dát tip
Nejsem žádný prd blbečku!!!!

Vsaď se !

Che ! A máš to, prde ! :))

Uznej, Romane, že by to byl nerozum, půjčovat ti 6 milionů, když zanedlouho umřeš. Vždyť tys nikdy nepočítal s tím, že bys mi to vrátil, přiznej se !

Roman_Tik
08. 02. 2004
Dát tip
Něco bych ti určitě vrátil! Říkal jsem si, že bych tě každou sobotu a neděli pozval na jedno pivo a takhle bych ti to splácel. Já umřu až za dlouho. Moje dílo je nadčasové možná až moc, proto musí zhynout ještě mnoho generací, než dojdu pochopení...

maličká
08. 02. 2004
Dát tip
Teda Radovane, to bych tě teda nepustila do hospody každý víkend, ne ne ne... jak by k tomu přišly děti? Považ! A dluhy ! U Standy k tomu! To bych se musela hanbou propadnout...!!!

Roman_Tik
08. 02. 2004
Dát tip
Kdyby si mě chtěla, tak si nic půjčovat nebudu a do hospody nevkročím...

maličká
08. 02. 2004
Dát tip
Tomu nevěřím... Mužský toho napovídají a maličké pak jen ostrouhají...

Roman_Tik
08. 02. 2004
Dát tip
Ostrouhal bych tě rád, ale klidně s tím počkám až do svatby..

maličká
08. 02. 2004
Dát tip
no, jistě, věřím, že chceš mít věno pojištěný BSM, ale tůdle, pěkně předmanželská smlouva... a strouhat budeš, to jo, ale mrkev do polívky...

yoyo
07. 02. 2004
Dát tip
hahahaha! :-))))))))))

....asi dostanu do držky....

Nicollette
07. 02. 2004
Dát tip
Možná že si chtěl sleeping ztrapnit, ostatní pobavit a vzejít z toho jako sympaťák se smyslem pro humor, ale i na takovou kravinu co si napsal, potřebuješ trochu básnického střeva, nadhled a správnou sebekritiku ....... ubohé...

Roman_Tik
07. 02. 2004
Dát tip
Díky Nikolko, jsem rád, že tě moje báseň zaujala, mě také. Stando, Zdenku, já napíšu tak krásnou báseň, moje životní dílo a vy? Jen mě ponižujete. Ale třeba Víťa Nezval dosáhl velkého úspěchu také až po smrti. Jsem zkrátka moc nadčasový a příliš kvalitativně vyčnívám. Vy totiž úplně normálně žárlíte! Závist je strašná věc. Máte ze mě strach, protože víte, že nemám konkurenci. Skřípete zuby, protože lepší báseň neznáte, ani byste neuměli stvořit. Nechcete si připustit, že jsem na rozdíl od vás dokonalý, tak to je! Je mi z vás na blití...

poslechni, a nechceš, abych ti s tou smrtí kamarádsky pomohl ? Konečně by ses dočkal slávy . . .

Roman_Tik
07. 02. 2004
Dát tip
To si celý ty Stando, když sem od tebe chtěl půjči peníze, obrátil ses ke mě zády, ale jak jde o to někoho zabít, to seš mezi prvníma, co? A ty se taky Zdenku moc neozývej, přebrals mi holku...

maličká
07. 02. 2004
Dát tip
Co ti přebral? Dyť máš zmiji....na posedu a tak... :) Radovane, zkus ještě jeden magnum opus...:)

Delahaye
07. 02. 2004
Dát tip
:-))) ... Páč do držky já nechci dostat ke chvále se připojím jenom, prosím, tu zmiji šoustat snad opravdu .. že nemusím ... ? ;-))

Roman_Tik
07. 02. 2004
Dát tip
Nevíš o co přicházíš Deleheji!

Delahaye
07. 02. 2004
Dát tip
:-)) já rači to konopí, dám si leže v kanapi a když strach můj odvane...možná, že neřeknu ne ... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru