Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jam-jam s Fieldem

08. 08. 2000
2
0
6602
Autor
Merle

tuhle věc sem napsal podle předlohy (a jako slabý pokus o pokračování) geniální básně T.R.Fielda (na jehož chci upozornit), kterou si tady dovoluji uvést v celém znění: U potoka kde je bláto, na ucho pad pado-uch. Do ucha si nabral bláto, stal se z něho blato-uch. Nevědomí do propasti klesl bídný samo-uk. Na dně začal učit pávy, stal se z něho pavo-uk.

S jedním uchem, dokola, pad polo-uch do kola. Kudy kráčel polo-uch, pokračuje kolo-uch.
mike
22. 11. 2000
Dát tip
Ohm, já jsem četl jen Nekonečný kalendář, a nějaký kousky z Knihy básňů byly předčítaný na jednom brněnským literárním večeru (leden 2000 ?), jinak, na Hauptbahnhofa je daleko lepší odborník MM. Ale jo, dám vědět, jak jen se dozvím nějaké podrobnosti. Možná se část Hauptbahnofa bude dramatizovat na zatím jen předběžně plánovaném písmáckém srazu v Brně (asi jaro 2001). Díky za zájem.

Prokletí
22. 11. 2000
Dát tip
hm? m.

Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
zajímá, informuj jak jen můžeš, Brno je pro mě snadno dosažitelný i vzhledem ke spaní tam ... máš jeho knihu básňů ... znáš kritiku básně na konci? m.

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Merle : Geniálně hloupoučké, jak už řekla Jana. + všichni, co se básnicky vyjádřili. Mám vážně úsměv od ucha k uchu. Toho Hauptbahnhofa si fakt přečti. Myslím, že už jsem ti něco říkal v Praze : Stal se ze mě maniak/ vlastně nevím ani jak. Nebo : Sám uprostřed chaosu/ utápím se v patosu. Ještě jeden : V českých Lukách pod Medníkem/ ubil racek špačka popelníkem. Tvá báseň je vážně skvělá. Díky za toho Fielda, určitě si ho vypůjčím. Prokletí : To je super. Já vůbec nevěděl, že existuje někdo, kdo zná Hauptbahnofa. V Brně bude pár mých kamarádů dramatizovat některé jeho texty. Pokud budeš mít zájem, dám ti nějak vědět.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*jam-jam s Fieldem: jéžiš, to je hezká blbost... schvaluju, když zmagořit, tak s úsměvem .... směj se hodně Merlíku ... na toho Fielda se podívám, na opplátku: zkus Eberhardta Hauptbahnhofa ... vážne existuje m.

Vio
31. 08. 2000
Dát tip
Břízo: :-DoD

Merle
31. 08. 2000
Dát tip
Břízo, jak ti můžu dát tip, když to máš pod mým dílem!!! ZbD :D

Bříza
30. 08. 2000
Dát tip
ucha zejí do hlíny ucházejí zplodiny a těm co je zplodili praskly všechny ventily ucha zejí do židlí nikdo s nimi nebydlí těm co spodem ucházejí vpravo vlevo ucha zejí ucha zejí do matrací mezi nimi jsou i tací kterým ucha nezejí a tak neucházejí ...

Stevenson
30. 08. 2000
Dát tip
Ono nekdy ale zle je, at nezeje nebo zeje.. ale co je bez zeni? zadne povyrazeni..))

Miroslawek
16. 08. 2000
Dát tip
Chybí Ti tam sero-uch, ale jinak je to dobrý.

Merle
16. 08. 2000
Dát tip
Míwa: ihned mě napadl pero-uch, ale to bych musel nechat na tvém eroticko-situačním géniovi... na to nestačím

Sarken
15. 08. 2000
Dát tip
už Tě někdy ze smíchu rozbolelo v krku? (to si bráško, osobně zodpovíš

Merle
14. 08. 2000
Dát tip
v Ostravské ZOO mě napadlo toto: Do výběhu mezi pávy, vlezl si náš malý Jan, klovl ho ten nejvíc hravý. Ječel jako paviján!

Stevenson
14. 08. 2000
Dát tip
Kdyby nekdy do ucha vlitla ti i mo ucha rekni tehle mouse je tam pavouk.. kouse nebo jeste snad taky.. mam tam ostre bodlaky co se do mne zabuchly ze jsem z toho nahluchly...

Mahoney
09. 08. 2000
Dát tip
tak, po Břízikovo reakci už chápu, proč se tu zdržel komentáře Dědo-uch :-)) a protože tak neučinil nikdo jiný (na Tebe narážim, Břízi), uvedu tu o T.R.Fieldovi více podrobností já: T.R.Field neboli Theodor Rosenfeld alias Bohdan Šumavanský čili Vratiprst Choromysl Krombožinec Lilibínský; zvaný též profesor Rozi, tvůrce to Prakršna, Krhůtské kroniky a náboženského systému, jehož ústřední postavou jest Lomikel, bůh kanálů. Tento vpravdě geniální člověk si též vymyslel vlastní jazyk, ve kterém posléze psal i básně a písně (to si všici pamatujte, neb Bříza je umí i zahrát, zazpívat a přeložit, určitě to stojí zato). Poslední věc, kterou o tomto géniovi uvedu, bude základní axiom jeho náboženství: Není dobr ani zel, bůh kanálů Lomikel. PS TiP ale je víc pro Břízu :-))

Mahoney
09. 08. 2000
Dát tip
ajííí... totiž avííí...

Merle
09. 08. 2000
Dát tip
Bříza!!!!!!! Nad papouchem, jeho uchem zabědoval bědo-uch. Měl to ucho totiž zdědit... a měl smůlu dědo-uch. svatoušek: heh teď ještě svato-ucha lyryk: zkus to znova a líp ;-)))

Vio
09. 08. 2000
Dát tip
kolo-uch přišel na palo-uk nevěděl však co má žrát protože měl velký hlad stal se z něho samo-uk a tak kolo-uch na palo-uku sežral ko-usek blato-uchu :-)))

papouch
08. 08. 2000
Dát tip
.....A co já ??!?!? papo-uch :-))

Svatoušek
08. 08. 2000
Dát tip
tebe nebudu číst - ty seš nebezpečnej:-)))))!!!! (jenom se sem ještě přijdu podívat na pokračování o papo-uchovi:-) doufám že to nevzdáš Merlíku!

O.S.to6
08. 08. 2000
Dát tip
:e)) ostošesto-uch.

Brablenec_P
08. 08. 2000
Dát tip
Pravda, poněkud jednodušší, a bez hlubší myšlenky, ale v zásadě souhlasím s Janou !

Bříza
08. 08. 2000
Dát tip
V kalužině do ucha si vodu nabral vodo-uch Ve vzteku si ucho zežral stal se z něho - papo-uch !!! :c)

Bříza
08. 08. 2000
Dát tip
(Merle s džemem) + avíza (vždycky zapomenu ...)

O.S.to6
08. 08. 2000
Dát tip
břízo: uch, uch ! :o))

Lyryk
08. 08. 2000
Dát tip
Prý se Merle do Fielda nekonečně za bouch než bychom to vyšetřili vyklecal to pa pouch :-))) možná jsem to zadání hry nepochopil??

Bodlak
08. 08. 2000
Dát tip
Sqěloučky pitomoučké....))))) Merle ty jsi slaďo-uch, i Bodlák by se zabo-uch!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru