Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medicína pro duši - č.4

08. 02. 2004
2
0
1479
Autor
Abur

Pokračování sbírky citátů

Kdo pospíchá se svatbou, bude mít dost času toho litovat.

(Dánské přísloví)

- Člověk má být stále zamilován. To je důvod, proč se nemá ženit.

(Wilde)

- Člověk má vždycky něco nutnějšího na práci než se oženit.

(Nietzsche)

- Oženit se proto, že ji milujeme, to je omluva, nikoliv důvod.

(Achard)

- Čestní muži se žení rychle, moudří nikdy.

(Cervantes)

- Dobře se pověsit, to vyloučí možnost špatně se oženit.

(Shakespeare)

- Ženy, zklamané muži, chtějí se za ně provdat; je to stejně dobrý způsob pomsty, jako každý jiný.

(Beaumanior)

- Zklame-li se v lásce muž, zůstane starým mládencem, zklame-li se žena, vdá se.

(Vauvenargues)

- Nabídka k sňatku je ten největší kompliment. Obvykle taky ten poslední.

(Rowlandová)

- Ke sňatku potřebuješ víc než jen čtyři bosé nohy v posteli.

(Anglické přísloví)

- Před svatbou měj oči otevřené, po svatbě je napůl přivři.

(Franklin)

- Všechno, co řeknete před svatbou, může být po svatbě použito proti vám.

(Růžička)

- Často uzavřou dva idioti sňatek z rozumu.

(Brudziňski)

- Bojíte-li se samoty, nežeňte se.

(Čechov)

- Čím déle zůstává člověk neženat, tím je slvnější.

(Caesar)

- Mladý gentleman, který se hodlá oženit, by se rád seznámil se zkušeným člověkem, který by ho od tohoto kroku odradil.

(N.N.)

- Oženit se, znamená zdvojnásobit své povinnosti a napůl omezit svá práva.

(Schopenhauer)

- Svatba udělá z dvou lidí jednoho. Potíž je - určit, který z nich to bude.

(Mencken)

- Kdo se bere z lásky, bude žít v bolestech.

(Španělské přísloví)

- Kde je uzavíráno manželství bez lásky, tam brzy vznikne láska bez manželství.

(Franklin)

- Dost času je dva roky před smrtí se oženit.

(Slovenské přísloví)

- Muž se žení, protože se zamiloval, žena se zamilovala, protože se chce vdát.

(Duvernois)

- Žena se musí vdávat pro lásku, a to tak dlouho, dokud ji nenalezne.

(Gaborová)

- Ženy se vdávají, aby se zbavily mrzutého šéfa, a místo něho dostanou unaveného manžela.

(Schiff)

- Provdala se z lásky k sobě.

(Kenda)

- Za dotěru se vdej, a dá ti už svatý pokoj.

(Italské přísloví)

- Muži se žení, aby unikli samotě, a vstupují do klubu, aby unikli manželce.

(Rowlandová)

- Kdyby se všichni ženili jen s chytrými ženami, kdo by si pak bral ty hezké?

(Rudy)

- Chytrý muž si bere svou poslední ženu hned jako první.

(Boyer)

- Dříve dostával muž ženu, která uměla vařit jako její matka. Dnes dostane nanejvýš ženu, která umí kouřit jako její otec.

(N.N.)

- Sňatek pro peníze: dostal od tchána pěkný kus chleba, ale musel si k tomu vzít ošklivý kus masa.

(Busch)

- Když se ožení znalec žen, podobá se lékaři, který se nakazí u lože nemocného - riziko povolání.

(Kraus)

- Největší zisk ze sňatků mají šéfové manželů, neboť ženatí zaměstnanci chodí do práce raději.

(N.N.)

- Zda dva lidé učinili dobře, když spolu uzavřeli sňatek, to nemůžeme o jejich stříbrné svatbě ještě říci.

(Ebner-Eschenbachová)

- Jediná omluva pro sňatek z lásky je nepřekonatelná vzájemná náklonnost.

(Shaw)

- Sňatek pro peníze má také jednu dobrou stránku: rozvod kvůli lásce.

(N.N.)

- Chcete vědět zda inteligentní muži jsou dobrými manžely? Inteligentní muži se přece nikdy nežení.

(Motherlant)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

PS: Pro ty, kteří se domnívají, že by museli mou sbírku citátů číst, i když citáty znají, anebo jsou tak zdatní, že si dokáží citáty vyhledat jinde, upozorňuji, že nikoho nenutím (ani nepřímo) aby je četl. Ale nechť se podívají na úvod sbírky, aby pochopili můj záměr, a hlavně aby viděli, co je asi ještě čeká, když mé upozorněn´í nebudou brát v potaz. /Např. sleping-beauty, andulka :-) /


johanne
09. 02. 2004
Dát tip
tedy - tohle medicína pro duši určitě není. Nečetla jsem sice ty tvý předchozí soupisy, ale tohle vyznívá dost prázdně

JITINKA
09. 02. 2004
Dát tip
A nejsi ty nááááhodou muž??????

Dero
08. 02. 2004
Dát tip
Jako předtím - pěkná sbírečka.

Andulka
08. 02. 2004
Dát tip
:-)*

Vinki
08. 02. 2004
Dát tip
možná bych je trošku jinak poskladal, ale na tom nesejde :) příště nepiš pod autora komentář k jeho komentáři... komentář napiš pod komentář a pošli avízko... pochopil? snad jo :)

Feanor
08. 02. 2004
Dát tip
ach ty ženy :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru