Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrátky se slovy

08. 02. 2004
1
0
1168
Autor
Fifi

Vydra je přezdívka. Je to náhlá míchanice slov k situaci, která se může stát.

vítr

blesk

bouře

bouračka

smrt

pohřeb

hrob

hřbitov

tráva

květiny

zahrada

trpaslík

děda

vnouče

škola

nuda

jídelna

losos

metro

schůzka

Vydra

radost

štěstí

problémy

zrada

zklamanost

touha

nedůvěra

nejistota

nenávist

blázen

psychiatr

léčebna

nemoc

léčba

uzdravení

koníček

sport

zármutek

vzpomínky

bolest

pomsta

trpělivost

výbuch

trosky

tragédie

vražda

déšť

bouře

blesk

vítr


Fifi
12. 02. 2004
Dát tip
trpaslík je na zahradě, o kterou se stará dědeček k obědu máme lososa a pak jdu na metro (jedu domů) k uzdravení mi pomůže koníček Teď už je to pochopitelnější?

BohemiFan
11. 02. 2004
Dát tip
Nechápu neva? Wendy: co je na tip od tebe?

Jeheheman
10. 02. 2004
Dát tip
Takový sled asociací, známá to hra, ale hrát ji sama se sebou? No proč ne. Jen ta asociace vydra po schůzce.. no nevim. Vydra by mě tam asi nenapadla. Schůzka s vydrou?:o) Ale jo, ať se každý schází s kým chce:o)

Wendy_Andy
10. 02. 2004
Dát tip
Mně se to celkem líbilo, až na to, že nechápu souvislost trpaslík-dědeček, losos-metro, uzdravení-koníček. Pěkný, ale na TIP ode mne to není.

Dero
08. 02. 2004
Dát tip
"smrt pohřeb hrob hřbitov" Tohle mi prostě připomnělo citát z knížky "Pan Kaplan má stále třídu rád." "Časování slovesa umřít podle pana Kaplana bylo: Umžel, umže, funus ..." :o)))

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Po tu vydru se mi to líbí:)

Lee
08. 02. 2004
Dát tip
neoslovilo...

papyr
08. 02. 2004
Dát tip
Oslovilo. Hodne Orkeny-oidni a hodne fajn se mi to cetlo. I tip bych dal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru