Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3.část)

09. 02. 2004
6
0
3357
Autor
Playwithfire

                                        - - - - 3. - - - -

 

Po pár měsících, kdy začaly rehabilitace zabírat a já se znovu postavila na vratké nohy, jsem si slíbila, že už NIKDY demonstrovat nepůjdu. To jsem ale ještě netušila, že zrovna tou dobou plánují ostatní rekonvalescenti vzpouru proti nemocniční stravovně a se mnou, jakožto známou rebelkou (vyprávěla jsem jim své zážitky a MOŽNÁ to místy trošičku přibarvila), počítali do čela. Nakonec mě samozřejmě přemluvili, a tak jsem po čtvrt roce zase zažila tu vzrušující atmosféru, která vás úplně pohltí. Na svém kolečkovém křesle, na které jsem byla dočasně upoutaná, jsem přejížděla tam a zpátky před první řadou a hecovala je. Opravdu se to povedlo, do varu se dostali všichni – mávali berlemi, hrozili pěstmi, ... Když nás ale nakonec místo očekávaného zlepšení jen vyhodili, ukazovali na mne ta samá gesta. Byla jsem na sebe zase  jednou pyšná – bylo vidět, že jsem je to naučila dobře...


gabio
27. 07. 2004
Dát tip
:) t

gASK: jeee, dala sem to do jedny sbirky proto, abys moh poohodlne (stejne jako v knizce otacis stranky) "listovat" mezi jednotlivejma "kapitolama", tak nevim v cem je problem;)

gASK
17. 02. 2004
Dát tip
No jo, ale až teď:))) Na začátku nic takovýho nebylo....nu dobrá, přesvědčila jsi mne;)

gASK
12. 02. 2004
Dát tip
Tak holt musíš zaujmout:) Mne zase odrazují uměle tvořené seriály....;)))

gASK: tak to me na pismaku dlouhy dila (pokud autora neznam nebo me nezaujme hned 1.veta) spis odrazujou, fakt:)

FKL
11. 02. 2004
Dát tip
Me taky ty dlouhý kecy vaděj.... jinak za Hospital Story *

gASK: kvuli tem hluibsim kritikam:) a v celku by to nikdo necet az do konce:) a takhle je to napinavejsi:)

gASK
10. 02. 2004
Dát tip
Myslíš? Spíš takhle odradíš čtenáře...přečte tohle a nenaklikne si to další, zatímco když je to vcelku, už jen ze zvědavosti to dorazí:))) Ale jak kdo...;)

studanka
09. 02. 2004
Dát tip
:-)

gASK
09. 02. 2004
Dát tip
Krátké:) Tak já budu taky krátký a půjdu dál.... ..a vůbec, proč je to na kousky a ne v celku?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru