Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šeptej

09. 08. 2000
3
0
3047
Autor
Sarken

Šeptej si s vlnami když o útes se tříští snad se stanou branami kde začne život příští. Šeptej si s větvovím když za sluncem se kloní hladí zrakem medovým místo slz mízu roní. Šeptej si s krajinou když večer odchází spát s tvářičkou nevinnou na harfu hvězd bude hrát. Šeptej si s oblaky když za obzorem plynou rozfoukají bodláky v náruč snů tě vinou. Šeptej...
Silly
31. 10. 2000
Dát tip
Sarkenko, tak zas nemusím nějaký čas do kina :-)) Mahoney: objev druhé poloviny Tvé osově souměrné básně mě mile zaskočil :-)

Bix
24. 10. 2000
Dát tip
takéto básne sa mi tak pocitovo páčia, že už naozaj nemôžem rozmýšľať nad ich inými kvalitami, či nedostatkami...:o)

Kangi
04. 09. 2000
Dát tip
skvělý návod k všestranému užití na včechny druhy melancholických nálad - k dostání bez předpisu ve všech lékárnách označených logem Pismák

Mahoney
25. 08. 2000
Dát tip
teda, pěknou lavinu jsi tím šeptáním spustila... je to prostě moc a moc nakažlivé... šeptám Ti do vlasů že křídla Paegasů se nikdy nezlomí zašeptám v soukromí čeho se bojíš? až ruce spojíš pošeptej bláznovi zlámané ráhnoví vyléčil šeptem svět sny tiše do plachet šeptají naději už půjdu raději šeptal jsem vskutku dost jak doufám - pro radost promiň, trochu mi to ujelo :-))

Kangi
24. 08. 2000
Dát tip
pěkný...

Stevenson
20. 08. 2000
Dát tip
Máš jistě mnohem lepší, ale.. dekuji.. stejně asi jako Falka.. za inspiraci..a Merlemu moc never..

Miroslawek
15. 08. 2000
Dát tip
Hezká, melancholická náladovka...

xpired
14. 08. 2000
Dát tip
Těch pár dní, co jsem si ji v duchu přehrával, jsem si říkal, že už jsem od tebe četl lepší, lépe řečeno obraznější kousky (např. Marnost - můj velký oblíbenec). Ovšem dnes - nemohu si pomoct, docela se mi líbí. Docela...Je v tom jistá naivnost, ve které jsem se našel.

x
13. 08. 2000
Dát tip
sarken krása

Rivka
11. 08. 2000
Dát tip
*

Amorph
11. 08. 2000
Dát tip
Na mě je to trochu moc do růžova, ale potěší.

Mahoney
10. 08. 2000
Dát tip
pomalu tu zjišťuju, že všeho nejradši mám malíře (a malířky taky, samozřejmě :-)) ...moc krásné obrázky... Klárko: tříštění vln možná je rámus, ale obrazy... hmm... obrazy bývají tichoučké :-))

Adelan
09. 08. 2000
Dát tip
Krásná báseň vonící létem... :-)

Merle
09. 08. 2000
Dát tip
takové nemelodické, a pro mě pouze lyrycké obrazné, ale bezobsažné... z toho vyvozuju, že už jsi ve svým básnění odešla mimo můj dosah

Bibša
09. 08. 2000
Dát tip
Jůva, nádhera, obrazy to já můžu, melodii přimýšlím, je jako moře za úsvitu. Jsi skvělá!

O.S.to6
09. 08. 2000
Dát tip
...šeptej si se Sarken ¤

Jákob
09. 08. 2000
Dát tip
jednou bych chtěl umět napsat normální kritiku, ale není mi přáno porozumět tajům poezie a tak si opět vystačím s "líbí" a (*)

Klárka
09. 08. 2000
Dát tip
Ńevím, jestli moje kritika bude hlubší, to asi ne :-) jen... já u veršovaných básní takovéhoto lehounkého typu tak nějak toužím po houpavém a přesném rytmizování, tady tedy narážím, ale přes počáteční problémy si to nakonec mohu "odříkat" v potřebných pasážích rychleji... nevím, jestli to byl záměr, já bych hlasovala pro "odležení" a poté, když se tomu vrátíš a pořád budeš chtít stejný rytmus, budiž, autorka jsi ty :-) Ono, vůbec, napadá mne, jestli se třeba nesnažíš o jistý rozpor, protože i když jsem u moře dávno nebyla, tak tříštění vln o útesy mi místo šeptání evokuje docela slušnej rámus :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru