Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Společná cesta

12. 02. 2004
0
0
1256
Autor
Top_Angel

 

Dva cestu k sobě hledají,

Touží ji najít potají,

S bušením srdce se cesty pojí,

Kdo nemiluje, neobstojí.

 

Ze všech stran je slyšet zvony znít,

Snad kažný ten tón musí pochopit.

To dvě duše už po společné cestě jdou,

Růžemi, trním, měsíční krajinou.

 

Ruku v ruce, se srdcem ve třesoucí se dlani,

Prochází bránou štěstí... do svítání.

Nechte ty zvony dál tiše znít,

Dovolte tento svatební pochod dokončit.
JITINKA
20. 02. 2004
Dát tip
Částečně..... Ovšem obávám se, že v současném vztahu mě tato chvíle teprve čeká, a neodvratně se blíží.... Mám strach, jestli sama sebe neodhalím...

Top_Angel
18. 02. 2004
Dát tip
To by ovšem bylo na ..... :-( Mluvíš z vlastní zkušenosti?

Top_Angel
13. 02. 2004
Dát tip
Takže jako myslíš, že teprve,když nasazuješ prstýnek, poznáš, jestli toho dotyčnýho miluješ??

JITINKA
13. 02. 2004
Dát tip
Nene!!!! Prstýnek může být už dávno nasazený. Dvacet let si můžeme myslet že dotyčného milujeme a pak přijde ona chvíle, ve které si uvědomíme, že to tak vůbec nebylo.........

JITINKA
12. 02. 2004
Dát tip
Ruce zvlhnou lidským potem, prsty se smykem rozpojí. prstýnek lehce sklouzne z prstu........ kdo miluje, ten obstojí. Problém je ten, že člověk přijde na to, že miluje teprve v situaci, kdy by radši nemiloval. To je ten okamžik, kdy končí ti, kteří jsou pouze zamilovaní. Ten z nás, který tento okamžik neprožil, nemůže sám sebe objektivně posoudit. Nezáleží pak na okolí. Čím dříve tato chvíle přijde, tím lépe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru