Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Theseus

12. 02. 2004
2
0
2814
Autor
Gerzon

První zveřejnění: Průvodce - klub ABECEDA - 27.10. 2000

Text je napsán podle zvláštního klíče. Těším se na vaše kritiky napsané podle stejného klíče.

Theseus scházel labyrintem. Meč čapnul, lano, obušek, klubko. Osmnáct tajných chodeb bylo otevřeno, obhlédnuto, odděleno od dalších chodeb. Bohužel, labyrint tajil leccos stále.
Expert Theseus: "Skoncuju ukrutným mastodontem Minotaurem! Musím mu ubít tělo". Obešel lejno opravdovým mimořádným mýtickým monstrem mrvnuté. Exkrement teplej ještě je, expert tak klouzá a arkýřem mizí ihned daleko od dohledu. Upí inu: "Upadám, modlím mnohým modlám, mdlím?!"
Minotaurus stál lehce exaltován nad dobře eliminovaným, málo ohebným, moc cepenělým matadorem. Má atakem mohutným mordovat?
Theseus sílí, intenzívním machem mečem mohutnou uťal leb blbého obluda. Apokalyptický yak končí. Ideologie extrémních choutek koncuje exitem Minotaura.

...uzasny pohlad na mytologiu... ...pocuj a co takto spracovat pribeh jak sa narodil minotaurus...

Gerzon
01. 03. 2004
Dát tip
Aššurballit: špatná odpověď, úplně vedle, vem si příklad z Elyn.

Gerzon
14. 02. 2004
Dát tip
Elyn, promiň, moc se omluvám,pro oči neslyším :-) Samozřejmě, žes to poznala a napsala dobře, blahopřeji. Kam ti můžu poslat tip?

Elyn
14. 02. 2004
Dát tip
:)) dík, ale radši napiš něco dalšího..;)

Gerzon
13. 02. 2004
Dát tip
Taky fajn, beru to tedy tak, že to, co tvrdíš, neumíš dokázat. Ono se to ani jinak brát nedá.

Elyn
13. 02. 2004
Dát tip
no, žádná prdel (pardon) tohle napsat... než jsem vymáčkla tu kritiku, tak mě to taky něco stálo, aby to aspoň trochu kloudně vypadalo...:) Což teprve celý příběh.. Podle toho, že jsem nebyla soudně ani jinak obeslána, tipuji, že jsem se trefila..;)

Elyn
12. 02. 2004
Dát tip
ha, ach, chrouste, eliminuj ještě! :))

Dero
12. 02. 2004
Dát tip
Inu, napsané je to poměrně dobře, ale ta omezení nejsou zas až tak výrazná, aby to nemohlo být napsáno přirozeněji. I přes/právě pro mnoho "odborných" termínů ...

Gerzon
12. 02. 2004
Dát tip
Fajn, těším se na tvoji verzi, ve které nám to předvedeš :-) Až to budeš zkoušet, přijdeš rychle na to, že jsi v takovém textu vázám podstatně více, než např. v pouhé aliteraci a že budeš rád, když k tomu, abys mohl pokračovat,í najdeš aspoň nějaký ten "odborný" termín.

Gerzon
12. 02. 2004
Dát tip
chroustjazz: Jsi blízko, ale ještě to není zcela přesně.

Dero
12. 02. 2004
Dát tip
Ne, díky, nepotřebuji si nic dokazovat. :o)

Gerzon
12. 02. 2004
Dát tip
Nedokazuj nic sobě, dokaž to mně!

Dero
12. 02. 2004
Dát tip
Důvod? Ani Tobě nepotřebuji nic dokazovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru