Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kra-dó

Výběr: Petr_Pan
13. 02. 2004
15
1
10610
Autor
Noe1

Angažované Al-taj-dó pod dojmemem jedné diskuze na Písmákovi ...

Kra-dó

duše

Kra-dó

slova

Když je

necháš

Kra-dó

znova.

 

Kra-dó

písně

Kra-dó

tváře

Kra-dó

dětem

slabikáře.

 

Kra-dó

hory

Kra-dó

klid

Kra-dó

aby

mohli

žít.

 

Kra-dó

hady

Kra-dó

ptáky.

Jak mám

chuť

tak

kra-du

taky.


1 názor

Petr_Pan
11. 10. 2004
Dát tip
beatrice> Si tady ze mě tropíš legraci :-)) Ne - jasně a počkej až Tě vezmu za slovo, až přijedu na návštěvu ( ale - kdyby Ti to mělo dělat nějakou potíž, obejdu se bez toho - rád Tě uvidím :-)) Dík za pošimrání ega :-)

Petr_Pan
10. 10. 2004
Dát tip
Nejen kvůli beatrici - slyšel jsem :-)) Už to neudržím - TIP + V

Petr_Pan
10. 10. 2004
Dát tip
Slyšel jsem Noeho přednes tohoto dílka - byl to neopakovatelný zážitek - opravdu delikatesní :-)

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
Petr: Ó díííííky ... rdím se a dybys byl holka tak tě snad obejmu a opusinkuju ... takhle to bude muset zařídit Bea (má to ostatně k tobě blíž) Jo a to na zítřek chystám některá zpívaná altaj-dó za aritmického bušení do kytary :-)))) to bude teprve horor :-) beatrice: kuk ;-) uděláš to pro mne ... petr je krásnej kluk :-)

Petr_Pan
10. 10. 2004
Dát tip
Noe> Chjo - škoda, že je Vysočina tak blbě daleko odevšud... Odkud vlastně jseš? A.. Takhle v tejdnu to nejde, ale v sobotu budu v Praze na tetemácích - bude tam taky nějaké bušení do kytary, tak uvidíme :-))

Delight
26. 04. 2004
Dát tip
:))) Úplně přesně mi k tomu vytanula na mysli jedna melodie z Pyšné princezny, jak tam klapal mlejn, když už prchala s domnělým zahradníkem... Paráda! :)**

Poradna kravinka, ale libi. ty kokso, kde na to chodis? :] :] :] t

Noe1
23. 04. 2004
Dát tip
Většinou jsou ze života, sněhová puinko :))))). Byla tady asi před měsícem vášnivá debata o krádežích duševního vlastnictví :)))))

Aleya
19. 04. 2004
Dát tip
krást se musí, aby se měl čloběk dobře...ehm:))*

zuzuzu
08. 04. 2004
Dát tip
tip jen kvůli té vyškovské kočeně... jsem největší bourák!!!! a vy byste si měli uvědomit, že žijeme ve světě postreprodukce, že uvědomění si tohohle stavu přispívá jen hyperaksceleraci světa do sebeuvědomění))))

Elyn
08. 04. 2004
Dát tip
žužu, děkuji ti za avi, pěkně jsem si početla...:)))

Noe1
08. 04. 2004
Dát tip
beatrice: dostalas mne, nezbývá než čestně splatit dluh. Posílám zprávu. žužužu + Elyn: pryč s prepostmoderními skrupulemi. Amatérská literatura je bussines stejně jako amaterský sport. Bez tipů nemůžu žít, je to jako droga. Jsem děvka prodejná, vím ... ale kdo dnes není, případně kdo je dnes víc než děvka prodejná??? Vidím to na nový klubík :))))))))))))))))))))))

Elyn
08. 04. 2004
Dát tip
Noe, to jsem zvědavá, co z toho vyleze za klub - snad "děvek za tip prodejných" ?:))

Noe1
08. 04. 2004
Dát tip
Elyn: tak, tak ... a bude to pánský klub. Forman only!.

Elyn
08. 04. 2004
Dát tip
to tam bude sám?:) tak aspoň Forman and friends, ne?:)))

Noe1
08. 04. 2004
Dát tip
Pan režisér by mohl být dobrým patronem klubu :)))))) V pánských klubech (aspoň jak oni říkají) muž není nikdy sám, natož je-li děvka prodejná :))))))

Elyn
08. 04. 2004
Dát tip
já už bych to teda asi nerozebírala :)))))))

Noe1
08. 04. 2004
Dát tip
:)))))))))))) a tak si plácám a plácám a je mi v tom dobře

Elyn
08. 04. 2004
Dát tip
plácáš si sedě na konári?:))

Noe1
08. 04. 2004
Dát tip
dobre, dobre dobre(kuku) :)))) ... tý jo ten film mám ale moc rád.

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
Beatrice: a můžu si za to sám, viď. Naše speciální prémie za výroční dvoustý tip poputuje na do Vyškova? :))))) D.

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
To né, nebavili. Ale su Colombo :))))) - a k Vyškovu mám vztah.

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
No ještě že nechceš vědět větší intimity. Tak popořádku: a) již nepočítaně let b) Hypoterapie, Zvířetice, narozeniny ve znamení ryb, cestovní kancelář na náměstí, smrt dědečka v místni nemocnici, jeden mejdan na radnici :)))))

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
Dotazník, dotazník ... nejdřív dotáhni ty slibovaný Hanáky a Hanačky co to tu všecko otipujó... zadarmo ani Noe informace neposkytuje. Dyť se tím kurňa živím :))))))))))

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
No, za jednoho tak 2 body a) určitě a mezi b) a c) si můžeš vybrat. Bereš?

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
To mě právě na tom děsně baví. Kupčit a bejt komerční uprostřed undergroundu, to je teprve vodvaz a underground na druhou. Tím se mohu okamžitě dostat na okraj společnosti. Psanec mezi Psavci :)))))))))

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
Víš jak je vydírání složitý a náročný povolání ... to není jak sesmolit pár slovíček do pecka. A kdy přijede to vyskakující taxi? Nebo nemám z taxi vyskakovat já? Ani ze stojícího? :)))))))))

Noe1
07. 04. 2004
Dát tip
Za vydírání? 3 - 5 let (?) můj odhad. Jakou značku (nick) má taxi? Pošlu mu avi s pozdraveníčkem od tebe.

MeTB
17. 02. 2004
Dát tip
Tý-jó! Tsu goi! (-: Tip Tom

Binna
16. 02. 2004
Dát tip
:))*

katugiro
15. 02. 2004
Dát tip
chááá :) *

Lee
14. 02. 2004
Dát tip
:o))) akorát se chechtám, mám pocit že po takovéto propagaci bude tai-dóistů víc než obyčejných poetů :o)))

papouch
14. 02. 2004
Dát tip
no já teda tajdat nebudu, já zvostanu u blbů-stek :-))

papouch
14. 02. 2004
Dát tip
ani tajdat, ani trajdat :-)

papouch
13. 02. 2004
Dát tip
...aha, takže pak Al-tai-wan je horská odnož Tai-wanu? :-)) No a potom vedle Tai-dó by mělo existovat i Tai-nendó, popřípadě i Tai-nendó-a-nendó a konečně i Tai-nendó-a-nendó-,-kde-kurva-só? :-)))

Elyn
13. 02. 2004
Dát tip
noe - naměk-ko ko ko..;) víš:)) papouch - ty čekaj na tebe ;)

Noe1
13. 02. 2004
Dát tip
Papouch: O "Tai-nendó-a-nendó-,-kde-kurva-só?" jsem už slyšel, zkráceně tomu říkali "tai-gó-dó-ti" Ale moc o tom nevím, já jsem jen hloupý Al-taj-dista. Možná bude vědět chroust či plicník, to jsou větší odborníci na tai-dó. Elyn: to mi nedělej, ty taková určitě nejsi :-((((((

Mishulda
13. 02. 2004
Dát tip
He:) Já též kradó:) M.H.

Elyn
13. 02. 2004
Dát tip
noe - ale jo... jsem..:) (dvě kk mláddenče..;)

Plicnik
13. 02. 2004
Dát tip
Jsem tu a stojím při vás:-)))))))))))))))) Tož NOE, toť pěkná zpověď:-) sem nevěděla, že máš až takový povahový rysy a to čtu časopisy i dopisy plný jedu, ale tohle nesvedu (nebo tě svedu???) :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))) tai-tip*

Bezinka
13. 02. 2004
Dát tip
...hmmm.... i když ses přiznal... T

papouch
13. 02. 2004
Dát tip
bhehehe :-)))))))) Ale furt mi nikdo nevysvětlil, co to to Al-kaidó je? :-)

Noe1
13. 02. 2004
Dát tip
papouch: díky, pípnutí potěšilo ... a že bylo jubilejní, a taky že tomu je dnes právě měsíc, co jsem s vámi na Písmákovi ... tak jsem zvlášť naměko ... ale s tím Al-kájou pšššt ... Velký Bratr naslouchá a globálně manitůruje ... stručně řečno ... Al-taj-dó je jedna z odnoží klasického tai-dó .... říká se jí horské tai-dó ... má oproti klasickému tai-dó některé formální a obsahové odchylky ... ty jsou myslím slušně popsány v úvodu ke sbírce Má-lá Al-taj-dó. Když tak se tam kókni.

Noe1
13. 02. 2004
Dát tip
chrouste: dík za píp, je to jen měsíc co se známe a už takové souznění, mám skoro slzy na krajíčku ... jen Elyn a Plicník mi tu ještě chybí k úplné radosti

Elyn
13. 02. 2004
Dát tip
já jsem tady...;) a vidím hady :))) nebo šilhám hlady? :)) je hezký...;)

Noe1
13. 02. 2004
Dát tip
Hadi ty mušíííííííííííííí bejt ... dyť víš ... jinak by to nebyló Al-taj-dó, jsem nějak na mě-kó, díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru