Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2. světová válka

14. 02. 2004
4
0
3735
Autor
h_a_r_r_y

Tak znovu berušky. Doufám, že se budou líbit minimálně stejně jako předchozí...

,,Tak děti, přečte si stránku číslo 20 ve vaších učebnicích.''

 

Beruščí revolucionáři se poprvé objevili za II. světové války, kde jsme zasáhli do několika rozhodujících okamžiků. Během bitvy o Stalingrad létaly do města sebevražedné jednotky a nechávaly se jíst vyhladovělými Stalingraďany. Pokoušeli jsme se také pomoci Britům během bitvy o Británii, chtěli jsme vlétat do motorů a překousávat vedení a citlivé kabely. Ale bohužel jsme si neuvědomili, že před motorem je vrtule a co se stane, když berušku zkřížíme s vrtulí. Poznala to většina našich hrdinů - skončili nasekáni na potravu pro ryby případně jako hnojivo anglických farmářů. 7. prosince 1941 zaútočili Japonci na Pearl Harbour, což by nám zas tolik nevadilo, kdybychom tam neměli svou základnu, společně s Američany. Na tento útok jsme nebyli připraveni ani my, ani Američané. Naše základna byla po útoku v havarijním stavu, ale mohla jakž-takž fungovat, to se nedalo říci o americké základně. Během několika následujících týdnů po útoku jsme zmobilizovali veškeré jednotky v tichomoří a rozstříleli rákosníky u Midwaye. Američané přijeli pozdě, zničili zbytek lodí a ukradli nám vítězství. Zkoušeli jsme nasadit naše jednotky do frontových linií, ale naši vojáci zjistili, že nám bojové plyny nesvědčí. Ztratili jsme 1998 z 2000 nasazených vojáků. Vrátili se pouze berušák Míla (Mílovi jsou velmi vlastenecký rod, potomek Míly zahájil moderní válku proti znečišťování planety. Zde by chtěl autor poznamenat, že jde o předka berušáka Míly, jehož jedna mise byla popsána v Za nepřátelskou linií, a jehož osud bude dopodrobna zpracován, ale teď se musíme soustředit na II. světovou válku) a neznámý důstojník, který byl nalezen nalepený na podrážce kanady amerického vojína Ryana. Pronesl památná slova: ,,Za mír a lásku!'' a zemřel. P těchto neúspěších klesl počet beruščí poulace na minimum. Přestali jsme vysílat do boje stovky vojáků, ale pouze 5-ti člené dokonale vycvičené B. E. T. K. S. - Beruščí Elitní Týmy Pro Krizové Situace. Jeden z těchto týmů je zodpovědný za Hitlerovu smrt. Hrdiný Kamikadze Áda se napustil kyanidem a vlétl Hitlerovy do otevřené pusy. Podle historických pramenů měl původně do pusy přijít kaviár z Kaspického moře, ale na ten už nedošlo. Aby byla smrt jistá, tak beruščice Lucka, vzor všech hrdiných beruščic, s telepatickými schopnostmi donutila Hitlera zastřelit se. Podle očitých svědků se v mísnosti na zemi válel diktátor schoulený ve smrtelné křeči a zeď za ním byla ohozena stékající krví mísící se s nejlepším kaviárem. Šampaňské na stole zůstalo netknuto. Pomník hrdiného týmu, který zabil Hitlera je v hlavním beruščím městě na Korsice. Naším největším omylem ve II. světové válce bylo shození jaderných bomb na Japonsko. 6. srpna 1945 letěl nad Japonskem bombardér, který měl pro Japonce pod sebou milé překvapení, 4 jaderné bomby. V letadle bylo naštěstí mimo pilotů a bomb také 80 našich vojáků. Ihned po vypuštění bomb se naši hrdinové rozdělili na 4 skupiny a letěli zneškodnit bomby dříve než dopadnou a zničí čtvrtinu planety. Bohužel se jim podařilo zneškodnit bomby pouze dvě. Nikdo z našich nepřežil.

 

,,Po II. světové válce jsme se stáhli do ústraní, abychom doplnili stavy naší populace. Aktivní jsme začali být až v 60. letech. Příště budu z této látky zkoušet, takže se učte milá beruščata!''


h_a_r_r_y
16. 09. 2005
Dát tip
Neboj, nesklamu te, strycku Same.

Vidím, že jsi militantně zaměřený hoch.. jen tak dál můj synu…

h_a_r_r_y
03. 03. 2004
Dát tip
Díky brambůrku. Pobavit je účel:-)

bramburek
02. 03. 2004
Dát tip
Pobavilo mě to díky;o))*t

h_a_r_r_y
24. 02. 2004
Dát tip
Díky Ti.

johanne
21. 02. 2004
Dát tip
geniální nápad, ty berušky :D 8) t*

:-)))))

h_a_r_r_y
14. 02. 2004
Dát tip
a dál? :)))))))))

nepotřebujete žoldáky? já bych to vzal.-)) kdy bude 21?

kinraelo
14. 02. 2004
Dát tip
je to fajn, dokonca velmi dobre, slusne chlamadlo, tesim sa na pokracovanie, tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru