Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

/without/

11. 08. 2000
10
1
3955
Autor
kalinka

Měsíc září v tvojí tváři Co tam není??? ZAPOMNĚNÍ

1 názor

Matob
09. 03. 2007
Dát tip
Můj vkus, rychlý svižný a hlavně pochopitelný.. aach jo, proč musí být život taková mrcha..

Aerotik
21. 07. 2001
Dát tip
Líbí a tipuji. Jenom 2. verš by se mi víc líbil ve tvaru "ve tvé tváři".

Sýkorka
04. 06. 2001
Dát tip
Mne sa to tiež páči :o))), ale súhlásím s Jikom, že ľudia niekedy zabúdajú až príliš rýchlo. Ja som dôkaz :o))), niekedy si hovorím, že život je o zisťovaní, že dokážeš ublížiť druhým aj spôsobom, ktorý by si pred tým u seba zaprela.... A navyše ti príde, že to vôbec neľutuješ... No, to som ale odbočila. Aj mne sa zdáš optimistická, zatiaľ :o))), napísala si mi veselé ktiriky :o)))))

kalinka
04. 06. 2001
Dát tip
tak dík, Sýkorko, tos asi jediná na celičkým světě, komu se zdám optimistická!:o) Sice moc nejsem, ale zas takovej "pesik" a cynik taky ne, ako to niekedy možno vyzerá /pokus o tvůj jazyk:o)/. Spíš posmutnělý realista a nenapravitelně doufající snílek, že dobro může zvítězit nad zlem, ale asi až tehdy, když to nebude o lidech!:o( Díky ale za to, žes mě taky navštívila, tady v těch davech už je to skoro vzácnost!:o) I když si myslím, že kdybys toho ode mě přečetla víc, tak svůj dojem o mě coby optimistce zřejmě asi trošku změníš!:o) Takže jsem ráda, žes četla to veselejší!:o)

Yfča
30. 11. 2000
Dát tip
Nemůžu jinak... zase... Ťyp!

mis
14. 11. 2000
Dát tip
líbí *

zámek
10. 11. 2000
Dát tip
Krásné, krásné ..

JiKo
16. 09. 2000
Dát tip
Glume s tím zářím coby měsícem jsem si dělal legraci, tímto se omlouvám Kalince za lehké znevážení díla. Je to pěkná báseň .. vidíš ani jsem to nenapsal ... též bych chtěl abych nikdy zapomění nepoznal avšak ani nepředvedl ...

Glum
15. 09. 2000
Dát tip
Protože sem nebyl přihlášenej.Šmíroval jsem inkognito..Že ten měsíc září je název měsíce, mě nenapadlo..To bych ho musel negovat jinak..

kalinka
15. 09. 2000
Dát tip
nešlo o název měsíce, Glumíku!!! Je to stará záležitost!

JiKo
14. 09. 2000
Dát tip
Tak si to po sobě přěčti :-))) Teď mě napadlo ještě něco Září je devátý měsíc ... ale to už moc konstruuju, že? Pak už jedině nikdy nenalezená láska ...

kalinka
13. 09. 2000
Dát tip
a proč jsi za anonyma, Glumíku?!:o)

kalinka
12. 09. 2000
Dát tip
JiKo, tímto ti opravdu děkuji!:o)))) Jsi asi jedinej člověk na světě, kterej mě považuje za optimistku!:o))) Ne že bych svým zvláštním způsobem nebyla, ale spíš se to tak navenek povrchně vnímaje neprojevuje!:o))))

Anonym
12. 09. 2000
Dát tip
Napsal jsem VZPOMÍNAJE,protože vzpomínka je to pouze moje,osobní..GLUM

JiKo
09. 09. 2000
Dát tip
Chce se mi napsat VZPOMÍNÁME, ale zní to jako ze hřbitova... nevím proč mě to napadlo. Snad, že jsi přílišná optimistka. Lidi zapomínají ... někdy až moc rychle

Glum
06. 09. 2000
Dát tip
Slunce zhasíná Z mého beztvara Něco tu je !!! VZPOMÍNAJE..

kalinka
05. 09. 2000
Dát tip
drakkan: jo, to jo! Jenze te nikdy neni zrovna prehrsle, kdyz nekde dojdou battery:o(

Drakkan
04. 09. 2000
Dát tip
A déšť padá dnem i nocí, měsíc hoří a co chybí ? Láska...

suva
22. 08. 2000
Dát tip
Slunce tvoje oči mhouří dej si pozor na kocouři. Hezký, milý, potěší.

Mahoney
15. 08. 2000
Dát tip
*

Sadaf
11. 08. 2000
Dát tip
Tak tohle je přesně moje krevní skupina!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru