Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z lásky k veršům

18. 02. 2004
9
0
3760
Autor
Madlen

On ví :o)

 

Pověz, čaroději, je to hřích?

zamilovat se v beznaději

do veršů Tvých?


Madlen
26. 09. 2005
Dát tip
No, čarodějka asi určite nejsem. A múza už vůbec ne :o) A nevím, jestli moje básně jsou tak dokonalé, aby si zasloužily tuhle "kritiku" :o) Jsi hodná, ale nepřeháněj :o)

Umíš krásně kouzlit se slovy a mě napadají další verše.Asi jsi čarodějka a nebo Múza.Pozdrav Tobě! Vlastina1971

Vlastina33
05. 06. 2004
Dát tip
Povedlo se Ti to!Mě se líbí!Vlastina33

Madlen
22. 05. 2004
Dát tip
Děkuju :o)

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
krásný... *

Carodej
08. 03. 2004
Dát tip
ach....

Hanca
03. 03. 2004
Dát tip
Souhlas s Lancelotem, ten rytmus, ale jinak je hezká.

Lancelott
23. 02. 2004
Dát tip
Není to hřích;o) Líbí se mi to...tip*-->Klub Jediné, čeho trochu lituju je, že jsi neudržela rytmus z první sloky...vypadal dost slibně...ale i tak je to zdařilé:o)

Lulu
20. 02. 2004
Dát tip
" V hlubinách ticha- slovo tvé dýchá" .... to je nádherný obraz:-)

PetrB
20. 02. 2004
Dát tip
Hezké, moc hezké. Jen se nenechej někam vmanipulovat a raději zůstaň svá.

Madlen
20. 02. 2004
Dát tip
Nenecham :o)

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
Celkově by to mohlo být lepší. Začíná tak pěkně, tak zvláštně, až mysticky, ale pak to přejde do typického holčičího kňourání. Ovšem to "čaroději" to zase tochu vrací do umění, do autonomní sféry fantazie nebo prost jiného stavu vědomí, a zároveň to může být myšleno i metaforicky pro milého, že? To není špatné. Prostřední sloce něco malého chybí, je příliš "otřelá". Ta první je nejlepší, ta závěrečná tím dvojznačným slovem otevírá právě prostor fantazii, dceři nejistoty:) Uměl bych si představit nějakou vznešenou baladu nebo epos o fantasy bytostech, kde by to šeptala v duchu zamilovaná princezna. Celkově nesmírně okouzlující báseň, s těmi výhradami. Dávám tip.

Madlen
18. 02. 2004
Dát tip
Děkuju. Vezmu si Tvá slova k srdci.

Hezké, madame.

ty jsi vážně dobrá :-)*

Madlen
17. 02. 2004
Dát tip
Umíš potěšit :o*

:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru