Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chuť snít

16. 02. 2004
6
0
5966
Autor
Fidunka

Nech mě ještě chvíli snít! Ztratila jsem v sobě to, co v tobě jsem chtěla mít...

Natržené iluze

kdesi v nitru prázdných dnů

nalévám do transfuze

pro náplň zítřejších snů.

 

 

Očekávám svítání,

pak pár svých snů zabiju,

opiju se snídaní

ještě než se umyju.

 

 

A bolesti prolétnou

kupou starých ponožek,

hledám hrdost ztracenou

v ohýbání záložek.

 

 

Tam v dálce kráká vrána -

další příslib prázdnoty.

Co čekala bych zrána?

Snad jen trochu ticha.Ty?


Fidunka
08. 05. 2004
Dát tip
Děkuju za kritiku u tohodle a následujícího dílka. Jen by mě zajímalo, co přesně bys chtěl vytýkat a co se ti na tom nelíbí:) Od toho je přeci hlubší kritika, nebo ne?;)

To ano, je :-) ... Ale kdo se s tím má psát ? :-)... Ne, tím nechci říct, že by mělo tvé dílo tolik nedostatků, ale možná se mi tady nezdálo to samé, co občas v jednom mém díle vytýkají mě...a to trochu nepřesné rýmy, nebo jak to říct. . Oproti tomu některé jsou dost originální - třeba: iluze transfuze Jinak v podstatě nic nevytýkám..nejsem žádnej kritik..nebo někdo takovej :-))..

Fidunka
08. 05. 2004
Dát tip
I tenhle rým už mi byl vytknut, že není origoš:) Mně zas přijde, když mé rýmy nebudou nepřesné, budou šíleně klišoidní a obyčejné a už několikrát profláklé..což si stejně pár lidí myslí i tak:) Ale stejně děkuju...

Tady ten rým není špatný..zase možná pár věcí by vytknout šlo, ale celkově se mi neprotiví :-)...t.

Kryton
01. 05. 2004
Dát tip
libive :o) az na tu hromadu ponozek :o)

Fidunka
01. 05. 2004
Dát tip
:-) Kuju, já si je vyperu:-)

Vankova
20. 03. 2004
Dát tip
paráda. R

Morney
15. 03. 2004
Dát tip
tak trochu bych souhlasila s 815-O tuším, že je to nynější Petr_Pan, ne :)) Jsou tam pěkné myšlenky, ale tak nějak neuměle poskládané, že dohromady z toho vlastně nemám žádný poci:-/.

Fidunka
15. 03. 2004
Dát tip
Morney: Neuměle, nebo uměle? OK, nelíbí - nevadí:)

horák
14. 03. 2004
Dát tip
skvělé, už dlouho se mi žádná básnička takhle nelíbila, jako by ji psala má žena :o)*

Fidunka
14. 03. 2004
Dát tip
Jéé dík, škoda, že neznám tvou ženu, musí to být vyjímečná osoba!:)))

horák
14. 03. 2004
Dát tip
no, nevím, jestli se to dá posoudit z jedné kritiky, ale já jsem s ní dost spokojenej, přestože jsem, jaký jsem

Hermann
12. 03. 2004
Dát tip
Dosť v pohode....Hermann

Kolega
06. 03. 2004
Dát tip
Zde bych se opakoval. Zaujal mě poslední verš. :-)

815_0
22. 02. 2004
Dát tip
snů/dnů, zabiju/umiju,... Možná by mě oslovila transfuze, ale tenhle rým už jsem někde četl, takže také ne. Doufám, že Tě tvá pýcha nezaslepí a Ty u podobných nezůstaneš :-) Má reakce pramenila z mých zkušeností, kdy sedíš a mezi čtyřma očima musíš obhajovat každé písmenko v každém řádku textu, rozvádět to do nejzasších detailů a stále to musí jako celek dávat smysl. Mám pocit, že u tohoto dílka by to nebylo moc snadné + řekl bych, že není moc efektivní zvýraznění Tebou zvýrazněných slov - když už jsme u toho... Ale to je můj skrovný, šťouravý názor :-)

Fidunka
22. 02. 2004
Dát tip
Nejsem pyšná. Pouze jsem se dala na to obhajování:))

815_0
22. 02. 2004
Dát tip
To jsem moc rád ;-) ...Zbytek soukromě :-)

supizmus
18. 02. 2004
Dát tip
troška naděje by holka těm tvým dílkům neuškodila

Francois
17. 02. 2004
Dát tip
Ano B. Líbí taky. ***

Fidunka
17. 02. 2004
Dát tip
A ty písmenka vám to ukazuje špatně všem? Já to kdyžtak přendám na jiný písmo!:)

815_0
17. 02. 2004
Dát tip
Souhlasím s ostatními - jsou tam písmenka, která nedávají smysl a celkem ruší - ale - to přehížím - za to nemůžeš :-) K dílku jako takovýmu - myslím, že už jsi někde svoje rýmy schazovala ? :-) No - obsahově je to pěkná melancholie a občas pěkný obraty, ale uvnitř mi to přijde tak ňák prázdný + ten konec se mi zdá nedořešenej... Jako když v Tobě vyvstávaj různý vzpomínky a obrazy a Ty se je snažíš poskládat na papír, aby dávali smysl :-)

Fidunka
17. 02. 2004
Dát tip
815_0:Konec je nedořešenej schválně, kaýždej si tam může dát vlastní názor a vlastní odpověď.. Ano, svý rýmy jsem schazovala, leč na tyto jsem momentálně pyšná a už vůbec mi obsah mého skromného dílka nepřijde prázdný, "zkus si to přečíst ještě jednou" teď už snad bez nenarušujících písmenek. Ale každý máme názor svůj, já ti ten tvůj neberu, stejně jako si ponechám ten svůj vlastní. Díky moc za kritiky PS:Vůbec to není o vzpomínkách přehozených násilně na papír, ale jsou dílka, "který můžeš číst několilkrát a stejně je nejseš s to pochopit":))

Mararast
16. 02. 2004
Dát tip
....... já ne

Blackadder
16. 02. 2004
Dát tip
Ježíšku na křížku, to je dneska nějaký hromadný záchvat deprese, nebo co se to děje? Ale básnička se mi líbí, jenom mi to nějak špatně ukazuje některé písmenka. "Opiju se snídaní" je hezky řečeno, ale nejlepší mi přišla třetí sloka, ta je dokonalá skrz naskrz. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru