Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bosky

16. 02. 2004
9
0
6188
Autor
angelik

Dláždění z ťapiček

malých nohou

mě předbíhá,

sotva mu stačím.

Zatáčka vlevo

a raději hned doprava,

když mi ta jedna botka

najednou vletěla do cesty.

 

Tluče mi to v koleni,

tepe,

jako když vlak se

ši-ši,ši-ši, šine dál.

Asi si krvácím

maličko do hlavy,

aby mě nebolela

ta otep myšlenek uvnitř.

 

Z tkaniček obvaz umotám,

lehkovážností

požitkářských chvilek běhání

mi teče

červená,

dolů ze strání.

Nebráním se,

sedím, bdím.

Na okraji patníku

tohoto struhadla

přemýšlím.

Čí jsou

ty botičky,

čí jsou

ty,

čí?

Svlažené slzami,

balené jehličím.

 

Robátek toulavých,

pacholků ulic,

těch smradů,

co raraší

s brašnou plnou munic

vtíravých a vlezlých,

infantilně milých.

S brašnou plnou takovýchhle

bouchacích kuliček

hopíkují po chodníku,

po tomhle struhadle,

po dláždění

lidského

šedavého hříchu.

 

Hledím na ty žlutélkující

boty vel. 48

jak se mi lepí na paty

žvýkačkou jejich podrážky

a podrážděně slzím,

že se mi do nich už 

(že se mi do nich ještě pořád "jakože")

nechce.

Brečím tu na dlažbu a mlčím si do dlaní,

lžu ti do kapsy a hraju si na svlečenou...

když ty jsi včera prostě, když ty jsi včera sprostě, když ty jsi včera jen tak prachobyčejně, nijak zvláštně zajímavě, když ty jsi včera tady ty boty, když ty,

TY

jsi včera tady ty boty

nenechal.

 

 


Simona
21. 04. 2004
Dát tip
;o)*t

3/5+T trochu moc dlouhé na můj vkus, chtělo by to proškrtat. Přesto tipnu celkově tam převažuje kvalita nad kvantitou :)

angelik
12. 03. 2004
Dát tip
tak to je víc než nádherná kritika, co jsi mi teď napsal, že i ikdyž uznáváš, že je to dlouhé, přesto převažuje kvalita. děkuju moc*:)

sidonia
04. 03. 2004
Dát tip
nej

angelik
04. 03. 2004
Dát tip
děkuju vám všem...snad víte, že víc než dost:)

Rowenna
27. 02. 2004
Dát tip
fajn. ********

Aleya
24. 02. 2004
Dát tip
skvělé zpracování a slovní hříčky, to je moje:)

mirek
23. 02. 2004
Dát tip
teda musel jsem si to přečíst třikrát... je toho víc, ale tohle obzvlášť líbí: Z tkaniček obvaz umotám, lehkovážností požitkářských chvilek běhání mi teče červená, dolů ze strání. ***

Kolega
18. 02. 2004
Dát tip
Svlažené slzami balené jehličím Pěkný fragment! Safra, to je bota! :-))

angelik
17. 02. 2004
Dát tip
možně nemožný namožený, namnožený...my ženy moc dobře zabředáváme do takových východisek jako jsou neodvratně se blížící katastrofa. je to pak mnohem lepčí, než ňáké plané "hepčí" jen tak na poplach:) PS: jestli jsi blbý??? na to ti odpovídat nenebudu, je to blbost veliká a né, že né:)

andělíku, tohle je dlouhatánskej básnickej - orgasmus :) taky mi to hned nedochází, ale až to odezní... :) žlutélkují :)

Elyn
17. 02. 2004
Dát tip
botami poťapaná, pacholíčky uondaná a slovy převálcovaná... vono je to smutný ...

sidonia
17. 02. 2004
Dát tip
*t Asi si krvácím maličko do hlavy, aby mě nebolela ta otep myšlenek uvnitř.

sidonia
17. 02. 2004
Dát tip
*t Asi si krvácím maličko do hlavy, aby mě nebolela ta otep myšlenek uvnitř.

zuzuzu
16. 02. 2004
Dát tip
holka!!!! my oba jsme moc dobří básníci... a já jsem rád, že jsem dneska jaksi dokázal být první, kdo to četl a tipoval....

Blackadder
16. 02. 2004
Dát tip
Co tím chtěl básník říci?

angelik
16. 02. 2004
Dát tip
hmmm....to, mytlim, bych já říkat neměla:)

zuzuzu
16. 02. 2004
Dát tip
black:myslim, že bys na to měl přijít sám.. a když ti to nic nedá, tak se smiř s tím, že jsi o něco přišel....

angelik
16. 02. 2004
Dát tip
mytlim, že jsi to byl ty, bo někdo jiný, ale už si toho tady všimli:) používám to často:)

Blackadder
16. 02. 2004
Dát tip
Proč ne? Klidně mi to pošli soukromně. Já si z toho rád něco vezmu. Jenom nemám rád básničky, u kterých musím mít v ruce manuál.

angelik
16. 02. 2004
Dát tip
black: no jo no, a právě proto ten manuál mít nebudeš:) ne, vážně, četla jsem něco od tebe, možná si tak nějak celkově nesednem a já ti nemůžu a snad ani tak celkově nechci ti a všeobecně vysvětlovat o čom to je a proč a to a tak, viš?:) ale dík, že ses stavil, to každopádně chroust: ani já tady nikdy nebyla...a ten autor je technický zkrat:)

Blackadder
16. 02. 2004
Dát tip
Hm... a třeba to nevíš ani ty sama. Ale pokud mi zkritizuješ moje věci, tak abych viděl, co píšu špatně, budu jenom rád.

angelik
16. 02. 2004
Dát tip
black: tak tohle, prosím, neříkej. Vím, o čem píšu a vím, proč to píšu a taky jak, ale prostě mi nepřipadá zrovna moc dobré to vysvětlovat. Myslim, že by si to v tom každý měl najít sám (v jakékoli tvorbě kohokoli) a pokud se to nepodaří, pak se prostě čtenář a autor minuli, asi si nesedli a tak nějak to asi bude u nás. A nebo to nesrozumitelné je, to já posoudit nemůžu, mně je to jasné, ale jak říkám, nechej to být a třeba se pak vrať, ostatně já jsem ráda, že ses na to ještě takřka nevykašlal, ale opakuju, nechtěj po mně, abych ti to rozpitvávala. Kdyby ti nebylo jasné nějaké spojení, tak ano, ale ne takhle celý význam. PS: na tvá dílka ještě mrknu:) chroust: hmmm, hmmm, ahahaha, neptej se mě, nemůžeš ty tu taky nejsi a dokonce i do budoucna sis zastavil cestu a ani tu vlastně vůbec nikdy nebudeš. takže já tě neslyšim ani nečtu. Jak už z mého subjektivního absenčního postavení, tak i ze tvé nepřítomnosti tady:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru