Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemství

12. 08. 2000
3
0
4064
Autor
Sadaf

Proč odcházet, když noc není ještě dopitá a milovat se honem, narychlo v tom mírném opojení. Spočítat všechny svoje viny a zapomenout na to, že jsem nečistý, že jsi nečistá.
Katčenka
11. 04. 2003
Dát tip
Krasny. Pravda. Tip.

Pája
31. 01. 2001
Dát tip
Hezké, jen ta nečistota mi trošku vadí. Nemyslím si o žádném člověku, že je nečistý. Leda by se dlouho nemyl...

Šminka
02. 01. 2001
Dát tip
tip

J
28. 12. 2000
Dát tip
Taky si myslím, že nejsme nečistí, když svým činům dáváme nejdřív důvody...

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Za začátku souhlas s kopčem, teď příklon k Mahoneymu. Básnička je to pěkná, Lee je dost naivní, všechno se nedá házet na druhý; takhle by to bylo dost jednoduchý (ale netvrdím, že to nikdy nedělám).

Sadaf
02. 10. 2000
Dát tip
...a kdypak ji dopijem...

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
Pochopil jsem to dobře, že to je o nevěře? když noc není ještě dopitá - perfektní !!!

Janis
31. 08. 2000
Dát tip
Tak jo..Souhlas Sadaf má pravdu,kdo to dokáže?????? Snad ne ty ,to by jsi mne rozesmála..

Mahoney
19. 08. 2000
Dát tip
nechybí verše, chybí rýmy: chyba není v autoru, chyba je v nesprávně použité terminologii tady na písmáku... faktem zůstává, že dnes už je asi nejlepší tu chybu respektovat... (kdyby někdo nesouhlasil - slyšeli jste někdy něco o termínu "volný verš" ? Už z toho je to snad jasné :-))

Lee
19. 08. 2000
Dát tip
Janis: myslím, že jsem neřekla blbost ! Záleží na tom co považuješ za "nečisté"... a jak již řečeno dávno: čistému vše čisté

Sadaf
19. 08. 2000
Dát tip
čisté i nečistému, proč ne? Kdo to dokáže spravedlivě posoudit???

Lee
13. 08. 2000
Dát tip
nejsme nečistí... to z nás udělali jiní... hezká :-)))

Janis
13. 08. 2000
Dát tip
Lee _ no to je teda blbost,uvědomuješ co jsi řekla,nehodné ze sebe dělámme sami,ostatní za to Nemohou.... Básnička vcelku pěkná ,ale Ty verše tam opravdu chybí,příště bacha když zadáváš Nové dílko:o)

kopčem
12. 08. 2000
Dát tip
po verších ani památka, ale je to fajn... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru