Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Laskavá

17. 02. 2004
13
0
5581
Autor
Makča

Věnováno milovníkům sladkých milostných veršíků a romantičtější části mé duše.

LASKAVÁ

Puska na líčko.

Růžové teplíčko

ukáplo do tmy druhého těla

jako horký vosk,

steklo do skuliny pupíku

a zahřálo ještě o kapku líp

než panák ruma.


Ha !, pupíci

Marthin
08. 01. 2005
Dát tip
Tě asi pozvu na rum s colou nebo co..:-)

djPes
18. 11. 2004
Dát tip
ano, laskavá...klouzavá

tuleň
12. 10. 2004
Dát tip
příjemná, t*

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Šlaka!!! :-)))) *T

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
...než panák rumíku :-)) ha ha, jsem, coby romantycká dušinka, velice dojat :-) -tip (safra, jak je možný, že ti skoro všecko tipuju, to já normálně nedělám... asi proto, že se mi to tak nějak, pusa mě nebolí to říct, ... eee líbí :-) dám si tě do voblíbenejch, doufám, že nemáš co proti?

yoyo
29. 05. 2004
Dát tip
připadá mi to jak póza

panák Rumu(na)...:)

Makča
01. 04. 2004
Dát tip
papouškoj se dycky líběj takový hovadiny, co? Já už ani božkov a od tý doby, co se začala éra tuzemáku jsem na tuto lihovinu dozajista zanevřela..pietně se s ní touto básní s velkým "B" jako božkov rozloučila..

papouch
31. 03. 2004
Dát tip
tojle se papouškoj líbí :-) Ale ten rum musí bejt Božkov, jinak nehraju :-)

vojtěch
28. 02. 2004
Dát tip
zajimavy-Tip a ještě jeden pro toho úchyla vystupujícího z pěny

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
nebyt tej diskusie... velmi dobre... *

Movsar
20. 02. 2004
Dát tip
důmyslné, makčo. tip!

Francois
17. 02. 2004
Dát tip
Ne že bych neměl rád rum, ale tak nějak bych tam viděl, teda na tom konci raději něco jiného. Jinak na *

Makča
17. 02. 2004
Dát tip
Dík, já už rum od jistý doby taky nemůžu, ale aspoň se na tom dobře vidí, kterak je báseň svébytnej svět od toho reálnýho a nedá se to slučovat.

Makča
17. 02. 2004
Dát tip
Naopak to funguje z toho úhlu lidskýho, jako že v životě se dějou někdy věci který vypadaj "jako kus nenapsaný básničky"(Hrabě) a tak různě i v tý tvorbě to jo, ale já to myslela spíš z hlediska teoreticko literárního, z hlediska metodologie, jako že třeba nesnášim, když se říká, že Kafka psal právě tak jak psal, protože jeho tatínek byl despota a nutil ho, aby dojedl oběd, i když už neměl hlad.

Strč si někam do mezinoží - hluboko podotýkám - provrtaný jelení paroh, nalezený v lese a proveď výplach jablečným vínem - to vše slej do sklenice a vypij to při poslechu 9 mm argumentů. Já mám balšoj pistaljét...

Co to slyším za tím monitorem chroustjazzi?, že by šustění předkožky o žalud?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru