Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Let holubice

18. 02. 2004
2
0
2081
Autor
Lens

Tak ty se počítáš na mocné miliardy,

já nebe miluji, kde jedno očištěni jsme,

tak ty se počítáš k, odečítáš od,

já letím jako dým nad chladným umem vod,

mlhami prchám, vzhůru nad vrány,

kde hoří známý palác, tichý, laskavý,        

dablere, marně budeš bušit do brány,

i kdyby šaty tvé byly z mé jednoty,

Nic je má hradba, hradba jistoty.                 

 


Aleya
21. 02. 2004
Dát tip
hodně mě zasáhlo...nejlepší věc, co jsem tu v poslední době četla. *

Lens
21. 02. 2004
Dát tip
Díky, to potěší:)

Lens
19. 02. 2004
Dát tip
Přátelé (i nepřátelé:) díky za Vaše reakce, vážím si jich všech - zejména, kdykoliv říkáte proč se vám něco líbí/nelíbí. ROZERVANEC: vidíš, to mě nenapadlo. Mínil jsem (což není zas tak důležité, ale jsem prostě autor), že v nebi jsme jedno, po určité očistě ducha od toho, co nabral tady v téhle zvláštní dimenzi. Jinak poslední řádek jsem mínil tak, že Ďábel jako jeden princip může sice napodobovat Dobro, druhý princip, ale nemůže jej nikdy napodobit dokonale, protože mu v tom brání propast Nicoty mezi oběma principy. Samozřejmě, to je můj záměr, každý v tom může vidět leccos jiného. - jinak, pokud by mi někdo vyčetl, že to není báseň, ale theosofická úvaha, tak s ním asi z 80% souhlasím:)

Jeheheman
18. 02. 2004
Dát tip
Dalo by se z toho dostat i víc..

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
To dobře vím:) Proto radši píšu kritiky:)))) Díky za reakci.

DV_SWAN
18. 02. 2004
Dát tip
myšlenka má hloubku a to oceňuji vysoko zpracování ještě klopýtá :o) předvídatelné přívlastky zabíjejí poezii

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
Páni, to je ono! Já jsem ale vůl. Předvídatelné přívlastky. Ano, to je přesně ono. Díky, moc jsi mi pomohl. Ano, je to tím zabité, teď to vidím taky. A přitom to sám jiným podobně vytýkám. Docela ostuda.

Rowenna
18. 02. 2004
Dát tip
silné.

Rozervanec
18. 02. 2004
Dát tip
me se to libi...jen si nejsem jista jestli ve druhem radku nema byt misto - kde jedno očištěni jsme, - kde jednou ocisteni jsme, popr. bych to pak videla na carku pred kde....ale nevim jak jsi to myslel a mozna nechapu tvuj zamer...c)))

Madlen
18. 02. 2004
Dát tip
Hrozne tezko se pres to dostavam. Myslenka se mi libi.

aramis
18. 02. 2004
Dát tip
(asi vies, ze) ja by som to napisal trosicku inak, co znamena, ze ta forma ma az tak prilis nezasiahla, ale ako celok velmi fajn... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru