Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poděkování...

19. 02. 2004
1
0
4106
Autor
Adam_G

Věnováno všem, kteří rozumí...

Radost života spočívá i v tom,

že štěstí druhých předčí i náš smutek.


Jolie
19. 07. 2004
Dát tip
Jsem taky sobec, proto se snažím dělat radost ostatním, aby se na mne jenom usmívali. :-)))

Adam_G
19. 07. 2004
Dát tip
Jolie Už tím ztrácí Tvoje sobeckost na síle.

inblue
08. 07. 2004
Dát tip
Jednou to přebolí (ať je to cokoli)...

Simona
01. 05. 2004
Dát tip
Na štěstí se musí přijít, musí se pochopit princip ...;o)*t

Adam_G
19. 04. 2004
Dát tip
O jednostrannost v těchto řádcích nešlo. Spíše o uvědomění. Děkuji za Tvoji kritiku.

johanne
16. 04. 2004
Dát tip
připadá mi to malinko jednostranné... a ne každý smutek dokáže vyrovnat cizí radost... :o

Witch
29. 03. 2004
Dát tip
zase máš recht... no co se dá dělat :o))

Witch
26. 03. 2004
Dát tip
upřímně... je to sice povzbudivý... ale je mi to nějak málo, asi budu ten sobec :o)) co takhle zkusit se ze smutku vyhrabat sám a udělat tim taky radost druhým ... (zkusim se nad tim zamyslet) ☼ W.

Adam_G
26. 03. 2004
Dát tip
Konkrétní situace promlouvá ke každému jinak. I tak se dá přemáhat smutek. Dle libosti. Děkuji.

Adam_G
17. 03. 2004
Dát tip
Diana Děkuji.

Diana
16. 03. 2004
Dát tip
Moc pravdivé. Jsme navzájem jako spojité nádoby. Co se děje druhým, děje se nám. Štěstí druhých je i naše štěstí - ale i jejich strádání se týká nás samotných. Máme však "vlčí mlhu" a vidíme jen sebe.

Petr_Pan
11. 03. 2004
Dát tip
Snad... ...Ale mnohem spíš spočívá v tom být opravdu šťastný - čerpat radost z okolí není primární a proto bych nepoužíval, že v tom "spočívá" ale i tak v celku souhlasím...:-)

Adam_G
11. 03. 2004
Dát tip
Petr_Pan Věnuji Ti prolog...

Danfi
28. 02. 2004
Dát tip
Nepředčí, někdy, ale ulevuje...a dává na čas zapomenout, snad i vlévá novou naději.. :)

Adam_G
20. 02. 2004
Dát tip
chroustjazz + beatrice Bez urážky, ale věnuji Vám prolog.

je to dost polemickej citát.. možná, kdyby nezněl tak kategoricky.. ale lepší kategorie na písmáku asi není :)

Adam_G
20. 02. 2004
Dát tip
Pán_pupenů Opět příhodná kritika. Jak se udělují tipy za kritiky?

zdani_klame
19. 02. 2004
Dát tip
2 chroustjazz: to asi hodne vidis jen sam sebe ... neposuzujes zivot nitrem, ale vnejskem. Verim, ze ted co jsem napsal obratis :-))) Treba nitrem posuzuji ti co nevnimaji vnejsek :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru