Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parašutista

19. 02. 2004
8
0
9763
Autor
mirek

Snad je to pouhá gravitace,
snad něžný výraz tvojí tváře,
co přitahuje výsadkáře
a nutí ho se k tobě vracet.

Ráno si vleze do letadla,
a vesele si vyskakuje,
bez křídel vzduchem ladně pluje,
s dopadem na zem mívá padla.

Unaven z celodenní dřiny,
známých cest mezi zemí, nebem
v podvečer přesně vedle tebe
přistane měkce do peřiny.

Sní, že až jednou jeho padák
zůstane viset na háčku,
nenajde doma stíhačku,
která se věčně jenom hádá. 

A když si na kolena stará
bude skákat jen ze střechy,
na oběd dej mu ořechy,
ze všeho nejraději má para.


mirek
14. 04. 2004
Dát tip
řešila jsi dilema, zda Hynka či Viléma, bylo by to nemilé, nenechat nic Jarmile, až když přišel Miloš, řekla jsi mu "Přilož" taky ruku k dílu, vlastně na Jarmilu, teď můžeš vzít spinkat, Viléma i Hynka...;-)))

mirek
13. 04. 2004
Dát tip
nezapomeň si vzít brýle, až budeš šahat po Jarmile a někde ve tmě lovit, co patří jenom Vilémovi...;-)))

Craerassy
13. 04. 2004
Dát tip
Viléme...Hynku...i ty...Jarmilo..? Včera vás tu ještě tolik nebylo:-))

Elyn
27. 03. 2004
Dát tip
ovšem vážení, s váma je mi tady faktyš dobře..;)

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Elyn, on má stále zetka zas ho klofla ňáká tetka Ještě, že mám trpělivost Mirek potřebuje přísnost:-)))

mirek
27. 03. 2004
Dát tip
hleďte jak furt mění téma, na tohle už nemám sílu, když nevolá na Viléma, povykuje na Jarmilu, nechci ani vědět o tom, co s oběma dělá potom...;-)))

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Co by potom..jen se nahnu přes Viléma na Jarmilu sáhnu:-)))

mirek
26. 03. 2004
Dát tip
Se mnou děláš drahoty, schováváš se pod postýlkou, od někoho jako ty, čekat věrnost bylo mýlkou. To tvé jaro trvá krátce, než se člověk otočí, už si s kozlem na zahrádce, hledíš z očí do očí...;-))))

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
To je proto, že tu nejsi, já jsem učekaná už. Stále volám "Viléme, Mirku, Jarmilo.." no a tebe nebylo. A kozel je taky muž.:-))))

Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
necháme tě dřímat sladce když se ti líbí na oprátce Kdybys však chuť měl na nugetu tak ať jsi tady - v cuku letu :))

Craerassy
25. 03. 2004
Dát tip
Za ty tvoje absence najdu si tu milence. Nebudu až na tě čekat, jiného tu budu svlékat. Láska ženy přečká jaro, čekala jsem, ale málo.:-))))

mirek
24. 03. 2004
Dát tip
ještě víc mu sluší dýka, zaražená v hrudi, kolem krku provaz z lýka, už se neprobudí...;-)))

mirek
17. 03. 2004
Dát tip
Už se zase válí dělá z toho drama, když ji nepochválíš, pochválí se sama. Dokud bude živa, bude se tu válet, ve dne odpočívat, v noci nový zálet...:-)))

Elyn
17. 03. 2004
Dát tip
super :)))

Craerassy
17. 03. 2004
Dát tip
Viděla jsem mirka, mlčet se mu chtělo. V hlavě rudá dírka, promluvilo dělo.:-)))

Craerassy
12. 03. 2004
Dát tip
To jsou opět pomlouvačné řeči! Klášterní mám výchovu a neznám tyhle věci! Vidět muže nahého, to nesmím ani zdáli a jestli jsem sex poznala, tak pod vlivem váli a. :-))))

mirek
09. 03. 2004
Dát tip
když jsou kluci měcí, je třeba je péci, přikládati uhlí, aby trochu ztuhli, ty hotové noste, ať je plná postel, kluci vypečení, jsou bez oblečení...;-)))

Elyn
09. 03. 2004
Dát tip
:))))))))

mirek
07. 03. 2004
Dát tip
Když vystřelíš každé ženě duši ranou z luku, bude tu stát obnaženě spousta volných kluků. Vezmi od nich sadu vzorků, proveď expertízu, komu pustíš na pahorku svojí druhou mízu...

Craerassy
07. 03. 2004
Dát tip
Volné kluky vezmu k sobě pod ochranu v těžké době. Naučím je spoustu věcí.. vařit, prát, žehlit i péci.. Některým dám i pár rad, jak mi postel zahřívat..:-)))

Sieben
06. 03. 2004
Dát tip
ne prosíííím dost...už teš skoro brečím smíchy...vydejte si knížku..... v každé básni povolání se oběví nový návrh...chtěl sem se jít nasnídat..ale zkysnul sem tu hodinu...grrr.... ale je to moc dobrý...*T

mirek
04. 03. 2004
Dát tip
s jeho ženou velmi něžně, užíváš si celkem běžně, rozkoší pak začneš pištět i na celé koupaliště, často totiž jeho žena, bývá hodně rozrušena, když ho vidí s jinou, řádit pod hladinou...;-)))

Craerassy
04. 03. 2004
Dát tip
On má ještě jinou holku? A prý běhá na pahorku! Luk si tedy nabiju a tu babu zabiju. Zase bude patřit ke mně, jí buď lehká rodná země..:-))

mirek
03. 03. 2004
Dát tip
zvědavý jsem na tu scénu, co nastane u bazénu, až nudista bezpečně, zhlídne chlapa na slečně tak ho chytne za trenky, utrhne mu...vstupenky...;-)))

Elyn
03. 03. 2004
Dát tip
:)))))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Myslíš, že se bude zlobit? Že by se mi mohli pobít? Plavčík, to je muže vzor, tak si vezme suspenzor. Ochrání své decimetry, by do vzduchu nevylétly..:-))))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Myslíš, že se bude zlobit? Že by se mi mohli pobít? Plavčík, to je muže vzor, tak si vezme suspenzor. Ochrání své decimetry, by do vzduchu nevylétly..:-))))

mirek
03. 03. 2004
Dát tip
centimetr sem, centimetr tam, co je navíc, vadí kalhotám, tobě ale přijdou vhod, chlapy znáš jen bez kalhot, jak tě nechám bez dozoru, už se hrabeš v suspenzoru...;-)))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Já nic! Já jserm nevinná!! Toť prohlídka povinná! On mi ho sám ukazoval, když ho zase odvazoval. Bylo by neslušné přeci odmítnout tyhlety věci. Jenom jsem se podívala, jedním očkem prozkoumala a pak jsem se otočila, to jiná ho zneužila..:-))

mirek
03. 03. 2004
Dát tip
o té tvojí nevinnosti, hodně silně pochybuji, pro každou noc noví hosti, neřest bují ve tvé sluji, to neslušné tě snad vždycky, přitahuje magneticky, soustředíš se na střelku, odloudíš mu manželku...;-)))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
On že přišel s hezkou ženou? Spokojím se s menší změnou. Aspoň nebudeš tu prudit, výmysly mě svými nudit. Užiju si lásku něžnou ať už s plavčíkem či jeho ženou:-)))

mirek
02. 03. 2004
Dát tip
Chlapi se ti nesvlíkají, jen se smějí pod fousama, přece nemáš proč to tajit, že z nich serveš hadry sama. Takže jenom pro pořádek, nakonec i pro faráře, zůstal jeden prázdný řádek uvnitř tvého adresáře? ...;-)))

supizmus
02. 03. 2004
Dát tip
tady je to jak v nějaké modré ústřici či co...

Elyn
02. 03. 2004
Dát tip
:) hele, vy zasloužíte metál :))

Craerassy
02. 03. 2004
Dát tip
Pan farář byl člověk slušný, žádnej oplzlík ni hnusný, zašla jsem s ním na plovárnu, pak jsme navštívili saunu. A to ve vší počestnosti! A to je to, co tě zlostí! Ty mrav na uzdě neudržíš, proto se tak po mně vozíš!:-(/(

mirek
02. 03. 2004
Dát tip
ráda chodí na plovárnu, předvádět se v plavkách v parnu, plavky ráda mívá drahé, zato chlapy polonahé, zaslouží si pohlavek, když tam běhá bez plavek s plavčíkem odnaproti, v sauně se pak zapotí...;-))

Craerassy
02. 03. 2004
Dát tip
Jupííí...plavčík, to je partie! Ten i nudistu přežije. Svlíkne se mi bez ročenky, nenechám mu ani trenky. Už se těším na ten tanec, plavčík je ten správnej samec!:-))))

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
:)))))))))))) děkuji :) přidala bych tipy, ale nejde to :(

Ženatej
01. 03. 2004
Dát tip
*

Craerassy
01. 03. 2004
Dát tip
Nač mám slevy u nudisty? To je hloupá otázka. Dostala jsem u dentisty slevu v nudipoukázkách. Na ty každé úterý nudista se osmělí, oblékne si tričko, trenky.. tak si šetřím na ročenky..:-))

mirek
01. 03. 2004
Dát tip
jenom nelži maličká, máš ho radši bez trička, slušná jenom navenek, ještě raději bez trenek, malí, velcí, tlustí, tencí, rozumní i pomatenci, aby měla nižší ceny, všechny je má předplaceny ...;-)))

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
:)))))))))))))))))) ne, už ne, já už nemůžu :))))))))

Craerassy
01. 03. 2004
Dát tip
Tohle už je osočení, pane! To si jinde vyříkáme! Já jsem žena velmi zbožná, mýlka ani nejni možná! Pravda, viděla jsem z muže kdysi kousek holé kůže, ten však ale ani nestál, dokonce i vlát pak přestal. Ehm..tedy...za nic nestál, tak se ten chlap svlíkat přestal! Byla jsem v tom nevinně, vždyť pak farář křísil mě z toho šoku děsivého lokem vína červeného!:-(((

Elyn
29. 02. 2004
Dát tip
Neplač, Craerassy, já ti věřím ! :)) teda, veršoválníci, na vás mi ani náhodou nestačí dech :))

angelik
29. 02. 2004
Dát tip
jéjda:) tak to je hodně skvělé, co to tady předvádíte:) strašně milé a taky to tak nějak hřeje, že ještě existuje něco tak pěkně rozverně roztomilého:))

Craerassy
29. 02. 2004
Dát tip
Já plakala od začátku, myslela jsem na návratku. Jenže ty jsi pořád mlel něco o řeči dvou těl. Docela´s mi hlavu zblbnul, pak ses na mě chtivě vrhnul. Bránila jsem panenství, jsi holt děsně na ženský...:-(((((

Craerassy
29. 02. 2004
Dát tip
Elyn, vidíš, jak se vykrucuje a přitom mě tady jasně svádí na řemesla..:-(((

Craerassy
29. 02. 2004
Dát tip
angelik..mirek je svůdník, na něj pozor, musí mít neustále dozor..:-)))

mirek
29. 02. 2004
Dát tip
Craerassy...neovlivňuj svědky! ;-))) Elyn, angelik: teda, jak můžete věřit ženské, to nechápu ;-) jaké já musím nosit břímě ač poctivec, tak nevěří mně tak strašně hluboko už klesla chlapy vybírá si od řemesla sama se pořád tváří vilně každý noc stráví v jiné dílně...;-)))

Craerassy
29. 02. 2004
Dát tip
Co se týká těch mých nocí, každá přeci slušně končí. Botičky si ušít nechám, šatky potom zkoušet spěchám. Pak se musím učit tanci, chodím na něj k tomu kanci, co má výcvik vedle hřiště a masér mě čeká příště. Musím zvládnout tolik věcí a ty trousíš děsné řeči. Cukrář, nudista a kouzelník, na každého cukrblik, abych měla selvu, sakra, přeci nechceš, abych kradla!

mirek
29. 02. 2004
Dát tip
konec slušný, všechno slušné říkej holubům, mně už ne, když na chlapy okem hážeš, nezůstane u masáže, a taky si nejsem jistý, nač máš slevy u nudisty, teď tu plácáš o kradení, noční směny změň na denní...;-)))

Elyn
28. 02. 2004
Dát tip
:))) ježkovy voči, co jste to tu zase nadrobili pěknýho :)))) avi , jednoznačně :)))

Craerassy
28. 02. 2004
Dát tip
Elyn, on si začal...já nic...dyk ho znáš, je to věčnej provokatér:-))

mirek
28. 02. 2004
Dát tip
...já, že jsem provokatér, jooo? to zloděj volá "Chyťte zloděje!" železo ještě žhavé má se kovat, ona mi dává k vodě jed, já nezačal jsem provokovat... od ní se přece jenom liším nemyslím pořád na hřích nejsou to chudáci, ti mniši, když jejich rozjímání maří? ...;-))) ...;-)))

Elyn
28. 02. 2004
Dát tip
:))) umřu smíchy z vás :)))

mirek
28. 02. 2004
Dát tip
Elyn, umřít smíchy je sice dobrá smrt, ale tebe by byla škoda ;-)) ...nemáš teď někdy narozeniny?

Elyn
28. 02. 2004
Dát tip
:) v březnu.. brou noc :)

Craerassy
28. 02. 2004
Dát tip
To už jsou slova více než-li rouhavá! Jméno tvé Hřích je, jak jsem poznala. Já věneček svůj pletla u splavu, když náhle přepadl mě zezadu, do trávy povalil a zplenil moji čest, já bránila se, nechtěla se nechat svést! On tvrdil, že přátelský to projev pouze a pak mě vymáchal v té neřestnosti strouze..:-((((

mirek
28. 02. 2004
Dát tip
Mám snad opakovat tady stále znova, že už nebylo ji o co připravovat, vždyť je to jenom pouhá necuda, co rozpaluje chlapy do ruda, věneček, ten už roky plave v dálce a ona tady bude kázat o morálce, každého na sebe nechá sahat, prochází se tu skoro nahá a pak se pro ježkovy voči, diví, když na ni někdo skočí...;-)))

Craerassy
28. 02. 2004
Dát tip
Sprosťáku jeden nevycválaný! Ten věneček BYL dobře schovaný! Chovala se jako ctnostná žena, ačkoli skrytě byla roztoužena. Že na ni krejčí sahal při zkoušení, to přeci žádná neřest není. A ty jsi využil nahoty této panny, když v kabince zkoušela módní odívání. Teď slzami skrápí své vyšívání..:-(((((

mirek
28. 02. 2004
Dát tip
to si vzpomněla fakt brzy, na zoufalství a slzy, už dávno není malá tenkrát se jenom smála, neměla toho pořád dost a najednou sem tahá ctnost, každý ví, že má spoustu výhod, nechat se osahávat u krejčího...;-)))

mirek
23. 02. 2004
Dát tip
tak říkáš putna? ty jsi mi pěkné zvíře a taky pěkně čilá už zase myslíš na uhlíře, co takhle mnišská kutna? snad by tě řádu naučila...;-)))

Craerassy
23. 02. 2004
Dát tip
Mnišská kutna, říkáš? Nemysli, že mě tím zvikláš. Tuším, že ten řeholník neví ani, co je styk.::-))))

Bucca
22. 02. 2004
Dát tip
:o))!tip

angelik
22. 02. 2004
Dát tip
hezkyyy:))*

Craerassy
22. 02. 2004
Dát tip
Má sbírka se rozrůstá, už je z čeho vybírat. Na pohled prý holka dá, já to zkusím na pohmat. Jenže zase..otázečka.. co když tenhle skokan ..dilema i pro Mirečka.. skáče k jiným holkám? Co když vítr otočí se, marně budu čekat, doplachtí mi k jiné římse a začne se svlékat.. Parašutista je sázka, co když budu smutná? Potom bude bolet láska, radši je mi putna..:-)))

Elyn
20. 02. 2004
Dát tip
:)) to je hezký :)

aramis
20. 02. 2004
Dát tip
:o))

nojo, tohle už není -náctiletý žvatlání :)

Stevenson
20. 02. 2004
Dát tip
-)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru