Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komár

13. 08. 2000
0
0
6871
Autor
Rastin

Z dávného večera tráveného na balkóně s cigaretkou.

Komár za krví letí, měsíc mu cestou svítí. Komár si krve hledá, pavouk se ze tmy dívá na něj. Komár si ke mně letí, vypouštím z pusy smetí. Komár si na mně sedá, po dobrém říct si nedá. Padej. Komár ode mně letí, srovnal jsem ho do lati. Komár nemá rád smetí, nesnesl výfuk třetí raděj. Komár daleko letí za další svou obětí. Komár někoho cítí a hned se taky řítí na něj.
blázen
12. 04. 2001
Dát tip
No jo, komáři dokážou být pěkné svině. A nejvíc mě štvou večer u vody. Jak se má pak člověk soustředit na štiky, když se po nich furt musí ohánět? :-)

Al Bynda
17. 10. 2000
Dát tip
Ale taky by to šlo napsat o hodně hůř.

Saxanka
27. 08. 2000
Dát tip
prosila bych nědělat z komára Velblouda:o)

Kovi
20. 08. 2000
Dát tip
Vůbec se mi nelíbí ty tvoje rýmy... letí-svítí, letí-smetí, letí-leti, letí-obětí.... nedá-sedá....atd. a ten obsah nebo spíš to zpracování také ne... takovejhle nápad by šel napsat líp, ne?

Lee
14. 08. 2000
Dát tip
hihihi... jen jestli to nebyl upír... :o))))

nico_mm
13. 08. 2000
Dát tip
Kruci, Rastine, Ty seš vážně eso, mám takovej dojem, že se tomu říká grafomanie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru