Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tuhle větu

21. 02. 2004
5
0
1474
Autor
dracon

Vzpomněla jsem si na několi vět a obrazů, které by jinak zmizely v bahně zapomnění..

Asi bych měla přestat mluvit se svým šílenějším Já..

tuhle větu jsem chtěla napsat na jeden web.. ani nevím proč.. Ale já vím..

 

Posledních pár měsíců jsem docela (hodně) mimo..

tuhle větu jsem řekla své chytré spolubydlící.. Dívala se nechápavě ale její duše pochopila..

 

Asi se mi podařilo vyčistit nějaký ten kanál v sobě..

tuhle větu jsem řekla svému dvojčeti.. Na tváři se jí pak vykouzlil zvláštní úsměv člověka, který si všiml..

 

Chtěla bych odejít..

tuhle větu jsem řekla svému příteli.. Nejspíš jsem ho tím i zaskočila..

 

Tak dlouho jsem nekreslila.

tato věta mi prolétla hlavou a já si vzpomněla , že moje akvarelové pastelky jsou tak daleko..

 

Dneska jsem po 3 týcdnech uviděla svého tátu..

ten obraz mám stále v hlavě.. jako jeho duše říkala :"Už dlouho tu nebudu,dcero.."

 

Někdy příště..

tyhle dvě slova jsem si zpívala při zápočtech.. jeden mi stále chybí..

 

Dnes jsem se koukla do očí naší fenky..

ten výraz říkal :"Kde si byla tak dlouho, stýskalo se mi.."

 

V pondělí jsem po třetí ve svém živote změnila svůj sklon písma.. do prava..

jako by mé Já  říkalo : "Už bylo na čase.."

 

Tenhle rok bude opravdu zajímavý..

tohle jsem řekla o minulém roce.. myslím že to vystihuje i tento..


Abyss
25. 03. 2004
Dát tip
:) pfů! *

dracon
23. 03. 2004
Dát tip
Luckytaky : mno jak se to vezme, záleží kdy mně chytneš :) Mimo je super se sbírat po všech čertech :)

dracon
08. 03. 2004
Dát tip
Lidi, už mám ten poslední zápočet :)

Aaria
28. 02. 2004
Dát tip
Kouzelné. To je to nej, co jsem kdy od tebe četla. Je dobře, že věty neupadly v zapomnění. * krásný den

Bill_Cody
24. 02. 2004
Dát tip
Chtěl bych říci ... ale co ... slova jsou zbytečná ... stačí jen pohled do očí ... KUK!

Yossarian
22. 02. 2004
Dát tip
máš tam chyby! ale líbí věty, líbí

Gerzon
21. 02. 2004
Dát tip
T* za dobrý nápad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru