Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U Karla

21. 02. 2004
2
0
2552
Autor
dismorphia

Karlově čajovně, situačnímu humoru a hustému břečťanu s černou kočkou (za sklem)

 

 

U Karla

 

mně nezbývá než žasnout

- teď si sednu

do proutí

a budu šťastně

příst

 

užaslá

 

(vyhaslá)

 

 

 

 

 


Raději bez karla i Karla...

katugiro
11. 09. 2004
Dát tip
některé čajovny dokonce okázale ignoruju :) a jaktože víš o mých potížích s tygry ledničkami, co moc vrčí? ale stejně už mám tišší (ještě více tišejší), jenom je místo toha zase ušpiněná, chudinka... a snese se pes s ledničkou?

dismorphia
07. 09. 2004
Dát tip
katu, zanedbáváš čajovny? :) kdyby sis rozmyslel toho hafana, jednoho ti dám - přijde za tebou jen tehdy, když bude on chtít (čili moc neotravuje) nebo když budeš potřebovat (smůtky a tak) vůbec nevrže, ale vrčí v jednom kuse (asi jako lednička) a k čemu jsem se teda dostala: jestli sneseš ledničku, sneseš i psa :)))

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
proutí proutí, neboli osobitým způsobem vrže a já se ve své mysli rozhodl považovat toto vrzání za veskvrže rušící, a tak je pravděpodobné, že moje milé houpací křeslo nebude mít s ratanem nic společného... ledaže... právě jsem se ve své vržající mysli rozhodl pojmenovat své nové nevržící křeslo Ratan, bude mi připomínat hafana a přitom se mi nebude cpát do postele a vždycky pěkně počká, až za ním přijdu já - a ani nevrzne, když nepřijdu :) pardon, nechal jsem se unést... o tom, že je někde před/za horami (železnými) dobrá čajovna se v mém okolí mluvilo často, ale moje pozadí je jejími sedátky neposkvrněné začínám zbytečně moc rozkecávat nesouvisející banánlisty, možná to bude tím, že k tomuhle kousku mě nic moc nenapadlo - a banány jsou zdravé, no ne? a třeba si téhle kritiky někdo všimne a nabídne mi ke koupi pohodlného Ratana :)

Craerassy
03. 05. 2004
Dát tip
já žádnou U Karla neznám:-(((

drfaust
21. 03. 2004
Dát tip
Ne, Karla ne.

komedie
13. 03. 2004
Dát tip
:-)

dismorphia
23. 02. 2004
Dát tip
Fran, koukat na černou kočku za sklem a relaxovat? :)

Dero
21. 02. 2004
Dát tip
Jedna restaurace v Brně se jmenuje U Karla ... je to tam moc fajn ...

Liquidus
21. 02. 2004
Dát tip
taky mame v praze U karla.... a urcite na nekolika mistech, ja vim alespon o dvou...

dismorphia
21. 02. 2004
Dát tip
A maj tam aspoň Karla? Když už je to U Karla... Tady mají Karla (Karel má Karla) a není to U Karla:)

Dero
21. 02. 2004
Dát tip
Jj, maj tam Karla ... moc fajn človíček. :o)

dismorphia
21. 02. 2004
Dát tip
Dero, tak něco společného to přece jen má:)

Elyn
21. 02. 2004
Dát tip
:) hezký :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru