Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jepice

22. 02. 2004
2
0
1643
Autor
Rena

Jo, život je pes, a pes je nejlepší přítel člověka.

Na křídlech slepice

seděla jepice,

tiše se smála

hloupě si přála...

 

aby slípka aspoň pípla.

 

A tak hloupá jepice,

co chtěla snít velice...

 

do večera chcípla.

 


Renja
21. 03. 2004
Dát tip
zajimava diskuze... Dilko je bezva... :-)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
...zivot neserie po chodnikoch... dielko fajn... :o)

sidonia
23. 02. 2004
Dát tip
aramis.....ale zase ti může podělat všechno ostatní... :))) dílko fajn:)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
sid: no to hej...nemusis mi o tom hovorit :o)

sidonia
23. 02. 2004
Dát tip
aramis... alespoň že chodníky zůstávaj čistý, no ne? Si to představ, k tomu všemu ještě do něčeho šlápnout...no fuj, to by bylo už pomalu na sebevraždu:)))

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
tak to ano :o) ale mam taky pocit, ze uz ani tie chodniky nie su tym, cim byvali... :) pripadam si ako v niektorych krajinach, kde sa ludia boja sliapat mimo cesty, lebo tam hrozi mina... mno a tu skoro tiez :o))

sidonia
23. 02. 2004
Dát tip
no jo, nic není, čím bývalo... všechno v tomhle konzumním světě hrozí vykradením duší, ať už chtějí ty bestie cokoliv... myšlenky(psychologické deprivace), mozek(genetické inženýrstsví) nebo cokoli..ach jo, je to tak, nic není, čím bývalo..:)))))))

Kolega
22. 02. 2004
Dát tip
Mám pech taky pelech v něm pár blech jsem totiž pes, ech! Děkuji za věnování Tip dávám za rýmování

Dero
22. 02. 2004
Dát tip
Život není pes ... pes poslechne slovo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru