Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partie karet

23. 02. 2004
12
0
5488
Autor
Krásnoočko

Dík, že vyložil jsi karty.

Falešnou hru jsi se mnou hrál.

Byl´s vždy jen kárový kluk

a ne srdcový král.


Mnauprsk
28. 04. 2005
Dát tip
no jo, v kartách se občas musí klamat*

Dí.K.

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
pěkné ze života... mám rád hraní se slovy, takže t*

na miniaturu to je dobrý...krátký a svižný :-)...t.

ajlla
25. 05. 2004
Dát tip
hmm..pěkná miniaturka :o)*

Simona
20. 04. 2004
Dát tip
líbí ;o)*

Drago
05. 03. 2004
Dát tip
miniaturka pěkná a žel ze života. dero - ten apostrov tam podle nových pravidel být nemusí. Někdo to dokonce počítá za chybu. A taky nevím proč skoro pořád opravuješ pravopis - někde je nespisovný výraz lepší než Tebou navrhovaný spisovný... ale asi je to věc názoru.

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Drago: Jde o to, že pokud je celé dílko psané spisovně, pak asi použití jednoho jediného nespisovného výrazu (zvláště, když v předchozím řádku je správně) nebude záměr a už vůbec ne lepší řešení. Za apostrof se Tobě i autorce omlovám, nevěděl jsem to. A propos: Pravopis opravuji sotva v deseti procentech publikovaných děl a to ještě většinou na vyžádání autora nebo v případech, že stojí o hlubší kritiku ... asi tak.

Drago
05. 03. 2004
Dát tip
Dero - jo, s tím souhlasím, ale všiml jsem si, že je to častým obsahem Tvých kritik - ale asi mám to štěstí (nebo smůlu) že se vždycky strefím zrovna do těch deseti procent... a mě se omlouvat nemusíš - nevadí mi když tam je, sám ho celkem často používám, i když vím že bych neměl...

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Drago: Jen těch rozsáhlejších. Většinou kritiuji stylem líbí todle/nelíbí tamto. Schválně si to ověř. :o)

Drago
05. 03. 2004
Dát tip
dero - oki. ale pojďme diskutovat jinam ať tu to moc nezařádíme.

Dero + Drago: za připomínky k pravopisu jsem vděčná. Neuvědomila jsem si to, ale to co Dero říká o použití jednoho nespisovného výrazu bude asi pravda. U jiných mne to občas praští do oka nebo ucha. Drago: díky.

Drago
05. 03. 2004
Dát tip
:o)) nemáš zač :o))

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Krásnoočko: Díky ... :o)

bramburek
02. 03. 2004
Dát tip
Pěkné*t

Jeheheman
26. 02. 2004
Dát tip
Ale jó čéče, docela jo* No ale tam bych dal taky "srdcový" kluk

Petr_Pan
25. 02. 2004
Dát tip
Tohle mě zaujalo - pěkné - TIPík :-)

Carodej
25. 02. 2004
Dát tip
Docela dobrá miniaturka.

Elyn: to jako, že ti to teprve došlo proč "kárový"? Já myslela, že ta symbolika je až moc průhlendá. Noe: tys to pochopil, viď. :))) A díky všem.

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
Krásnoočko, to víš, občas mám dlouhé předlouhé vedení :))

Elyn: Mě to jenom překvapilo. Tak se nezlob za moji reakci.

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
já se přece vůbec nezlobím :)))

Tak jo :)))

Noe1
24. 02. 2004
Dát tip
Krásno: :)))) ... to víš, tyhle karty hraji rád (ale vzhledem k tvému věku bych ti to tu asi neměl psát :))))) )

zákeš
24. 02. 2004
Dát tip
Ahoj, hraješ mariáš, prší nebo sedmu? Stejnak tři starouši králové se nezmůžou na jednoho kluka! A jak jsi mohla vidět v kině, i král Aragorn se klaní malému hobbitovi. Přeji hodně štěstí ve hře i v lásce čau Zákeš

jsice nesem kartářka, ale nápad nápad nápad :)

Dero
23. 02. 2004
Dát tip
si - "... jsi se mnou hrál ..." byls - "Byl´s ..." Miniaturka průměrná, i když jiná, než jsme zvyklí (bodík k dobru).

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
...ale mna nejak nechytila...

guy
23. 02. 2004
Dát tip
Teď jde o to, co je lepší ... král je sice vyšší, ale ... :-))

Dero
23. 02. 2004
Dát tip
guy: :o)))))

MeTB
23. 02. 2004
Dát tip
Takové pro mě moc sladkobolné... pozn. zkus tam šoupnout *jsi*, když je zbytek spisovný. Působí to na mě jako verše z písně od skupiny jako Holki nebo takové nějaké. Tom

Shellinka
23. 02. 2004
Dát tip
* Pěkný, má to nápad! Trošku bych se přimlouvala za úpravy, co navrhoval Dero + možná ještě v první větě bych dala "žes vyložil"...

Dero + MeTB + Shellinka: díky za poznámky k jazyku. Už jsem to opravila, fakt je to lepší. Rish, P_P, Shellinka: díky za pochvalu. a tipy.

Noe1
23. 02. 2004
Dát tip
hmmm ... mnohem lepší než první dvě, horší než třetí. Na t* to u mne tentokrát není, ale docela se mi líbí ... hmmm károvej kluk ...

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
kluk do káry? ahááá jééééé :) teda tento... jejkote :)

Craerassy
23. 02. 2004
Dát tip
Je to hezký.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru