Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Som bránou...

23. 02. 2004
8
1
5538
Autor
zvedavec

Som bránou...

 

 

Som bránou, ktorou

nikdy, nikdy byť

 

n e ch c e m

 

čo oberá Ťa o silu

a preto ju zatváram.

 

 

Skúsim

 

pohľadať kľúče k dverám

od trinástej komnaty

v dome vo svojom vnútre

 

možno tam stretnem sa

s Pôvodcom sily

 

a načerpám.

 

 

A potom darujem (Ti)

 

dvojbodku

pomlčku

a zátvorku (v tvare písmenka C)

 

- tú    o t o č í m :

 

vykúzlim

 

Slnko v tvári

aj nehu v duši.


1 názor

Nicollette
15. 03. 2004
Dát tip
tiché *

Elyanne
01. 03. 2004
Dát tip
*°~°*°~°*°~°*

hovno_z_labuťe +TIP

hovno_z_labuťe +TIP

zvedavec
29. 02. 2004
Dát tip
no toto, až dvakrát! :-)

kaktusik
24. 02. 2004
Dát tip
Aj toto sa mi páči :-)

Liso
24. 02. 2004
Dát tip
Andulka: Je cas facky rozdavat a cas facky prijimat. A cas objimat... Jednoducho nie vzdy tou nasou branou prudi iba prijemno... :) A nie vzdy je v nas len dobro aj ked dobro chceme... Duch obcas chce, ale telo nevladze, nepoznas to?

Barbar
24. 02. 2004
Dát tip
Jen otevři mi svoji bránu zemdlen pak sil načerpám V obětí tvém sílu ztrácím z lásky ji však načerpám BARBAR :-)))*

zvedavec
24. 02. 2004
Dát tip
Myslím, že sa dá síl načerpať aj z Vašich kritík - a teraz myslím na všetky, čo sú tu - na každú jednu. Pretože sú prejavom priateľstva. :-)

Andulka
23. 02. 2004
Dát tip
tady jsem tak trochu na rozpacich....z toho uvodu....zbytek se mi libil moc.....na tom uvodu co se mi nelibilo: nikdy, nikdy byť n e ch c e m čo oberá Ťa o silu _> ze zavres branu, aby si mohla nacerpat sil a potom zase kuzlit slunka na tvari.....to ano...ale tyhle tri verse mi tam nejak nesedeli....vyslovene se mi pricili....obsahove...:-))))) Jinak krome toho, se mi to libilo moc...zase je v tom tolik nehy a moudra, navic to neni zadarmo....jeden musi zapremyslet....zazit kazdy vers.... Ale tohle neni kritika, jen muj osobni pocit, jako ctenare...:-)

Ze všech avíz mě přilákal sem název...je to nádherně napsané a teď neplýtvám slovy!* na takovém místě si vždy uvědomím proč je dobré psát poezii ... Som bránou, ktorou nikdy, nikdy

zvedavec
23. 02. 2004
Dát tip
Andulka: no, ak mám pocit, že niečo niekomu beriem, že náš kontakt dotyčného človeka vyčerpáva, nechcem zotrvávať v tom istom aj ďalej. NIečo sa musí zmeniť. Nemám rada pocit, že vyciciavam (to asi nik). Milá Andulka, teším sa, že som sa dozvedela, ako moje slová na Teba zapôsobili. Jasné, že toto nie je kritika, lebo mňa obyčajne kritika bolí, a toto bolo pohladenie :-) Vďaka Ti, teším sa, Don´t_worry!

Andulka
23. 02. 2004
Dát tip
No prave...ten tvuj prvni odstavec....ja jsem to tak pochopila...jenze...hrozne tezko se mi vysvetluje..proc s tim nesouhlasim...Asi takhle: Jsem dobry clovek, ktery se snazi v dobru rozvijet.....takze jak by si mohla vubec nekoho vyciciavat..jak te muze jenom napadnout...ze by si mohla nekoho viciciavat.....A jestli ano...pak chyba neni v tobe...ale v tom nekom...a on si musi odlepit sam...To ze si dobry clovek jako hrdinka basne vim z toho zbytku....a kdyz budes neustale stavet ohledy na druhe pred svoje vlastni...nikdy nebudes mit cas roztahnout svoje vlastni kridla...coz by v tomto pripade byla skoda....Vis jak to myslim....:-) Tvoje poezie je krasna ale nejen to, ja osobne se s ni vzdycky ztotoznuji. Je to neco, co bych chtela rici, ale neumim to..:-) Takze spis z logickeho duvodu me to tam rusilo....a ja ti jenom chtela ric..:-)Jenom pro zamysleni...:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru