Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stát nemusí..?

23. 02. 2004
1
0
4703
Autor
Tristram

Takový narychlo zplozený školní fejeton..

Stát nemusí..?

 

Jsou věci na kterých nám záleží a trápíme se pro ně, zato naši vládní představitelé o nás starost zjevně nemají.

Co všechno jednotlivý občan musí a stát nemusí? Můžeme se uběhat a uhonit abychom plnili nesmyslné požadavky, můžeme potit krev a dýchat prach, ale je to stejně málo. Musíme to vystát. Musíme to ustát.

Fronta je asi jedna z nejhorších věcí a výdobytků moderní doby směle, rovně a vážně soupeřící s hrozbou atomových zbraní. Dostat infarkt ve frontě není tak těžké, stačí když tam jste hodinu, dvě, už se blížíte k okýnku a čiperně se před vás nacpe stařenka o holi, schopná kácet stromy jedním úderem, řekne vám „panáčku“, vyhrábne z kapsy sušenku a začne ji chroupat jedno místo před vámi. Vzteky se potíte.

Určitě se vám něco takového stalo i v dopravních prostředcích. Unaveni z celého dne jste vyštípáni ze sedačky energií překypující stařenkou. I to musíme vystát. Ostatně front jsme si už užili dost a čeká jich nás ještě spousta. Čekali jste někdy ve špatné frontě a museli jste potom vystát další?

V metru vás okradou, na ulici přepadnou, protože zloději a násilníci, většinou cizí národnosti, se prostě nemají proč bát státní moci – policie a vy to vše musíte ustát a vystát a ještě za to platit.

Přijdete domů strhaní k ženě a dvěma dětem, dostanete do sebe pár brambor a uložíte se ke spánku vedle své milované, která je mírně nazlobená. Ale co po vás může chtít? Po takovém dni snad lze pochopit, že vám nemusí stát, za to..

 

 

 


maia
07. 03. 2004
Dát tip
Aspon sa ti ulavilo, ked si to napisal? :-)

Tristram
07. 03. 2004
Dát tip
maia: to není o mě!!:o)))

maia
07. 03. 2004
Dát tip
Hm, aspon si dal balast dna zo seba von. :-)

Tristram
24. 02. 2004
Dát tip
uaaaah, to je komentářůůůůůů:))))))

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
promiň (zkroušený pohled)

Tristram
24. 02. 2004
Dát tip
to je dobrý, moje srdce se s tím vyrovná, stejně tomu fejetonu už nic neublíží, horší už to nebude:)))

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
omezím příště kecání - sama to nemám ráda ...no, to se mi povedlo..:(

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
:))))) ta poslední věta je neopakovatelná :)))))))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
přečti si znova poslední větu..;) pořádně :)))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
no dobře, přečetla a je to rádoby vtip...já vím :)

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
:)) neudělala, provoz Písmáka je prostě rychlejší než moje čtení kritik :)))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
dozajista :)) Já jsem celá neomluvitelná...:)) Hlavně, že mám dobrý skus...:))

Tristram
23. 02. 2004
Dát tip
to jsem chtěl slyšet:)) díky:)

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
co jsi chtěl slyšet?:))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
chroust: asi modelem :))

Tristram
23. 02. 2004
Dát tip
no, dá seříct. prostě jsem chtěl vědět jestli na ten "fejeton"máte podobný názor jako já, nebo jestli je moje profesorka jenom jiná.. chroustjazz:všechno co tě napadne :))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
chroust: anó :)))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
Tris..: a co řekla na to tvoje profesorka???:))

Tristram
23. 02. 2004
Dát tip
řekla že je to bezvadné, a nemá to chybu, a myslela to vážně.. no, asi je opravdu jiná:)

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
:) no, třeba se podlouhý době zasmála a to se cení ..;)) chroust: leteckej model???:)) Jak to vypadá?:))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
chroust : :))))) myslím, že už se nebudu dál ptát :))))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
chroust: myslím, že myslím, že nebudu, ale stejně budu ..:)

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
chroust: když myslím, to dopadá věcí... a kam všude, to by ses divil :)))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
chroust: no jo, ale nejhůř stejně dopadne ten, co bude stát u hlav-vně :)) (Tristram, sorry, už se klidím:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru