Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paní Láska

25. 02. 2004
7
0
4721
Autor
Sasinka

Možná špatně pochopitelný dílko,ale pro mě důležitý... (a odpouštět je tak těžký...)

Nezkušená… potácí se lesem… opilá… možná znechucená… hlava bolí… jako střep… ostrý… velký…teď už silně zakrvácený. Ona neví… srdce spí… zahání vztek! Na malou (jen malinkou) chvíli se jí zatmí před očima… pak znovu… ještě několikrát… unavená bolestí usedá do měkké trávy pod Sosnou…krásně zelenou…

ano! Jak idylické… je jí krásně! … na pár okamžiků… než se vrátí zpět do reality… Procitne… mravenci ji okusují… směle! Jakoby je její bolest těšila… ona však dál nehybně sedí… pláče… (spolyká léky?) … pro sebe… pomalu se stmívá… ona zjevně nedýchá… omyl! Ale kolikrát již si přála zemřít… jako právě teď… nemá sílu… bolestí omdlévá, ale přece jen si dodává odvahy… Část její duše bojuje… část to vzdává… touha zemřít je silnější… ví, že nepřežije svou chybu… nepohne se… nesmí…

 

………………..

… je jaro… mravenci se stěhují… boří svá mraveniště…

V jednom lese, pod zelenou Sosnou… přechází rota malých mravenců hromádku kostí…

 

… to jediné zbylo

z mé Lásky…


Kryton
27. 07. 2004
Dát tip
hej dobryyy :o) jednak text v textu, druhak ti mravenci :o) mam u sebe jednu pohadku o mravencich, sice neni moje, ale libi se mi nejvic :o) mrkni na ni :o)

S
01. 07. 2004
Dát tip
Ten červený text je samozřejmě mnohem lepší, což takhle zkusit příště víc barviček? ... ale poslední věta není příliš upřímná, vždyť i toto dílo je z lásky zrozené, neníliž pravda?

Sasinka
01. 07. 2004
Dát tip
S: jistě že zrozené to je z jakési Lásky.... ale přece jen ta jedna... ten jeden pocit co ovlivnil jednu etapu mýho bytí... takhle prostě skončil.. proto.. podle mě.. upřímnosti.. dosti : ))

Belit
20. 03. 2004
Dát tip
Mě přijdou ty tipy divný... Něčim se mi líbí všechno... A prostě tipy ne... Ale LÍBÍ SE MI TO!!!! To oceňuj....

Belit
19. 03. 2004
Dát tip
Už jsem to četla.. Ještě na papíře a líbí se mi to....

Sasinka
19. 03. 2004
Dát tip
tak vod tebe to potěší!!! To mysli v VÁŽNĚ!!!! =O) DÍK! Ale taky si mohla dát tip! =o)))))))))))))))))))))))))))))

horák
19. 03. 2004
Dát tip
ty jsi ďábel, pěkně mě taháš za nos :o) *

Sasinka
05. 03. 2004
Dát tip
No právě... to je dost složitý téma... zamyslíme se a až na to přijdeš tak dej vědět, podiskutujem ne??? =o)))

Charlien
01. 03. 2004
Dát tip
žádná láska NEKONČÍ dobře...i když co je vlastně dobře...???

komedie
28. 02. 2004
Dát tip
není zač :-)

komedie
27. 02. 2004
Dát tip
tak tohle je prostě úžasný!klobouk dolu!TIP:-))

Sasinka
27. 02. 2004
Dát tip
Fakt? Díky moc komi!!!

Sasinka
26. 02. 2004
Dát tip
Díky... jo jasně...

Sasinka
26. 02. 2004
Dát tip
Díky.. jedinej, kdo oceňuje... =o)) Proč myslíš???

Noe1
26. 02. 2004
Dát tip
Sasinka: nemyslím, cítím. A inspirovala si mne, určitě tu tvoji metodu někdy okopíruji.

Charlien
26. 02. 2004
Dát tip
obsahově silný a smutný...* a velmi hezký...

Sasinka
26. 02. 2004
Dát tip
Charliene díky... silný? Snad... Smutný... jo bohužel... ale těch lásek co KONČEJ dobře moc nebejvá... Nejhezčí je ta, co nekončí... ale... nic netrvá věčně... =o(

Sasinka
26. 02. 2004
Dát tip
Noe: Kopíruj... potěšíš mě! :o)

Džunginka
25. 02. 2004
Dát tip
Tady není potřeba slov... *

Noe1
25. 02. 2004
Dát tip
Oceňuji ten nápad s textem v textu ... k obsahu hmmm, silný. t*

jeskyňka
25. 02. 2004
Dát tip
pěkný ale je to nějak divně spracovaný chceš klub?

Robinia
24. 02. 2004
Dát tip
Hm, mockrát takhle Paní Láska skončí, ale vždycky taky ne... Líbí, TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru