Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...až přinesu ti jaro do pokoje

26. 02. 2004
5
0
6539
Autor
drfaust

                                                       vločce

 

 

 

…až přinesu ti jaro do pokoje

 

 

Skutková podstata ve středním rodě
…něco jako hra na čtvrtinovou dobu
                        v níž táhneš koněm

Právě na tuto planetu
vysadil malý princ tři tulipány
- vzkaz v láhvi
který je počítán za kazatele všech znamení
- blížence býka

A co na to ryby?

…o čem si ony nechávají

                            zdát?




sonet
28. 02. 2004
Dát tip
:-)) je to vločka tvá básnička překrásná hluboká znameními a podobenstvím a zaujea mne střední rod a navíc chroust mi vnukl podobenství my se snažíme ve stojících lahvích svět plave venku jinou rychlostí t*

drfaust
27. 02. 2004
Dát tip
vďaka:)

angelik
27. 02. 2004
Dát tip
první sloka je nádherná. víc než dost***

Rimmer
26. 02. 2004
Dát tip
Moc se mi líbí první sloka. Je silná a nevšední. Ten zbytek... nevím, nerozumím.

Perchta
26. 02. 2004
Dát tip
*

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
aj to je vítka - ta čtvrtinová doba... to je pravda, doba je prostě doba... promylsím to. ...mimochodem s tím pocitem seš naprosto vedle, tohle věc, kterou jsem nikdy neřekl a nikdy neřeknu, neboť je naprosto proti mému přesvědčení... pocity stranou...

cufktish
26. 02. 2004
Dát tip
joj...sem taurus...ses ňák trefil...a tři červený tulipány počítám na fotce když mi byly tři...a pisces je nejšílenější znamení, cobain, corgan, snuff...a jinak neobjektivně tip.

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
cituji tvou první kritiku:...vím, jde o pocit - říkáš :))) To mám namysli... já bych chtěl aby to sedělo i věcně... teď mě ale zatím nenapdá jak se zdařile té věcné chyby (s tou čtvrtinovou dobou) zbavit

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
to neva:) prostě věcná vítka... beru ji.

BladeRuner
26. 02. 2004
Dát tip
Hezké obraty a obrzy, není to na TIP, ale já jsem příliš přísný kritik ... chroustjazz, tvoje slova jsou mnohem zajímavější, dal bych ti za ně i TIP :-))))

lucius
26. 02. 2004
Dát tip
dilko nevsedni a pro me nepochopitelne, pro autora vsak uchopitelne. libi se mi prvni hodnoceni od chroustjazz

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
jojo BR díval jsem se na pár tvých posledních kritik a musím se pousmát... stran tvé příliš přísné kritičnosti.)))

Elyn
26. 02. 2004
Dát tip
teda, fauste, nechci nic říkat. Tentokrát mě chroustova kritika silou pocitu dostala víc než tvoje dílo...:) Ptal jsi se, co na to ryby, tak to je odpověď...:)) Vrátím se ještě...

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
Akorát, že chrjzz mluvil celou dobu o sobě a nikoliv o tom textu. Navíc mi podsunul větu, kterou jsem nikdy neřekl a ještě se tváří jakoby mi nerozuměl...


drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
S tím pobavením to byla ironie a reguješ přesně tak, jak jsem čekal, že budeš... ...

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
Jojo... trrrrefaaaa do černého... jsem led kost jsem hlína hrob polkne vše...

Elyn
26. 02. 2004
Dát tip
chrouste, to bylo myšleno, že jako "kritika" - no - napsání textu do tohodle vokýnka, zatracenýho.. Rozumíme si? (já vím, jak vypadá KRITIKA :)) to faust: Jsem se tím odkazem taky nepobavila... Já se k tomu ještě vrátím, ale už teď říkám: - kazatel, znamení, střední (či jiný) rod... - to jsou tvá oblíbená slova... Nejsou tak obvyklá, aby se dala v básních používat příliš často... - proto mám pocit "už viděného" a plete mi to všechny ty obrazy dohromady - možná je to záměr, pak ale ztrácí sílu tahle básnička jako samostatné dílo... - a opravdu působí dost vykonstruovaně, matematicky - právě pro tu kombinaci - leckdy ve své podstatě studených - slov. - přesto - síla tam někde je, to bych lhala.

drfaust
26. 02. 2004
Dát tip
No tahle debata je asi už nad moje síly... a tak s ní skončím. Nejsou tak obvyklá, aby se dala v básních používat příliš často... - proto mám pocit "už viděného" a plete mi to všechny ty obrazy dohromady Já jsem naopak rád, že používám slova tak, že se moje texty nedají zaměnit s novinovým článkem... Ona totiž není tiskovina jako tiskovina...

Elyn
26. 02. 2004
Dát tip
fauste, tohle je mimo. Nejde o to, že bych to srovnávala s novinovým textem. Jen si říkám, jestli jsi se nezavřel do omezené množiny slov, která ve svých básničkách používáš... to by přece byla škoda. To pletení obrazů - pletou se mi obrazy z ostatních tvých básní, činí tuhletu jen jednou z mnoha, prakticky se tím nemůže stát jedinečnou a zapamatovatelnou - pro něco - třeba pro odlišný pocit, slova, něco nového. Ne, bude působit jako možná trošku jiná, ale stále skládačka ze ZNÁMÝCH i když "cizokrajných" kostiček... To jsem tím myslela.

Elyn
26. 02. 2004
Dát tip
ještě vysvětlím to "známých" = ta slova, co používáš a jejich kontext - viz první "kritika"

Elyn
26. 02. 2004
Dát tip
chroust: :)) beru tě za slovo - kdy a kde?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru