Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křišťálem

15. 08. 2000
1
0
3279
Autor
Sarken

Tuhle básničku mi slovo od slova nadiktovala zbloudilá můza někdy mezi třetí až čtvrtou hodinou ranní Vím, že počty slabik leckde nesedí, ale nechtěla jsem je násilně měnit třeba by už nikdy nepřišla

Z pavučin vlákýnka samoty připíjí ze sladkých pohárů trpký doušek a hořkost temnoty s úsměvem chytí mne do spárů. Dlaní něhy mi podáváš číši vroubená je zmarněným teplem po nocích verše snivé píši pošlu polibek posledním metrem. Snad olivovým větévkám v sadech či bouři vln v přístavu pirátů svíce pohasla, mrazení v zádech podmaní si mne, beze všech cirátů. Pod kruhem věčnosti ukrytá hrobka věčné je kamení, dotek oblázků křišťál s křišťálem naráz se potká zůstane pýcha neznámých obrázků.
Miroslawek
02. 10. 2000
Dát tip
he, dobrý...já radši opravdový pocit než vybroušené skvělé nic, nicméně Ti vytknu slabý, profláknutý verš ... oblázky / ... obrázky. Ale moc líbí.

Kangi
24. 08. 2000
Dát tip
a pro změnu: pěkný

Mahoney
22. 08. 2000
Dát tip
no né, Ty taky píšeš reakce na věci dřív než se přihodí? :-))

xpired
18. 08. 2000
Dát tip
Jenom se tak oddávám labužnickému nasávání potemnělé atmosféry této básně. Moc pěkné, opravdu.

Falka
18. 08. 2000
Dát tip
Šari... nesmutni. Po nocích bys měla spát a nebo myslet na něco veselého :o)) Já vím, sestřičko, já vím. Aspoň se ti ten smutek povedlo něžně zaklít do slov. Věřím, že ses ho tím zbavila.

Brablenec_P
17. 08. 2000
Dát tip
Hele lidi, teď se učím česky a Múza je vážně s čárkou. Takže takhle. :-) Jo a jinak tu Múzu pošli ke mně. Já ji chci taky. Prosím. :-)

zolli
16. 08. 2000
Dát tip
Je tak to poznávám, to byla ta moje. Uz u mne týden nebyla na rozinkach, on si holka odskakuje k tobe, ale pomalu na ni...je drobna a kulhava, zato desne romantická...Mam ji rada a jak tak koukam tahle vnuknuta basnicka je jeji rukopis ;o)

Merle
16. 08. 2000
Dát tip
hezký (dost) první dvě sloky ani nekulhala...

Vio
16. 08. 2000
Dát tip
sarken: souhlas s Lee :-))) já jsem taky puntičkář já se chci taky napít :-))) pěkná pěkná pěkná

Adelan
15. 08. 2000
Dát tip
Prozraď mi, jak se přivolává taková zbloudilá můza?

Ber
15. 08. 2000
Dát tip
to byla povedená můza....

Saxanka
15. 08. 2000
Dát tip
Já chci taky ,aby mi konečně nějaká Ta potvůrka Můza Zaklepala na okno A ono pořád nic:o)

Lee
15. 08. 2000
Dát tip
"z pavučin vlákýnka samoty" ... krásně posmutnělá múza...

Lee
15. 08. 2000
Dát tip
pro všechny další... MÚZA se podle mého nejlepšího vědomí a svědomí píše s čárko a né kroužkem... !!!

Saxanka
15. 08. 2000
Dát tip
Stydím se .... Opravdu moc.... tak tedy ...Múza...je to tak správně:o)))

Jákob
15. 08. 2000
Dát tip
Lee nebuď takový akurátní :o)) Sarkenko noční múzy políbení je to pravé, promítne do veršů boj spánku a krásného snění líbí, jak jinak ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru