Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanečník

01. 03. 2004
4
0
7341
Autor
mirek

blbůstka, vlastně skoro na objednávku...viz dílko Tanečník od Craerassy...;-)

Takže ty bys od života,
by se kolem tebe motal,
ráda chtěla tanečníka,
při ploužáku si ho svlíkat.

Můžeš si s ním poslepu
ťukat nohou při stepu,
při veselé skočné polce,
olízne ti něžně boltce.

Těšíš se na dotyk retů,
v noční scéně při baletu,
s úsměvem a rukou v bok,
děláš další krok-sun-krok.

Bota šlape na botu,
při divokém foxtrotu,
na stehno se stehno zvenku
rádo tiskne při flamencu.


Elyn
27. 03. 2004
Dát tip
Crae: rakev nebo aktovku :)))))) a na kozorohy mi nesahej!! :))

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Elyn...on sem kozly tahat začal každýho z nich trochu načal Já bych jenom podotkla.. fakt jsem se jich nedotkla!!!!:-)))

mirek
27. 03. 2004
Dát tip
vyhlídky mám pochmurný, už mě strká do urny, chlapů měla řádem stovky, fotky strká do aktovky, maskovat se snaží slůvky, co měla s šňůrou od zásuvky...;-)))

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Jdu na Tvá nová dílka, protože tady už musím moooc listovat, abych se dostala na konec...:-)

mirek
26. 03. 2004
Dát tip
O půlnoci na záhoně, bez skrupulí svedla koně, že je chtíče nenažraná, počkala si na berana, nechce se jí dvakrát svlíkat, nahá počká na kozlíka a než kohout zakokrhal, už jí šimpanz šaty trhal....;-)))

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
Tenhle mirek samá drzost nic tu pro něj není svaté poukazuje tady na ctnost přitom má furt dole gatě Ať je stará nebo mladá rakev nebo aktovku že prý kdyby nekopala obtáh´ by i zásuvku:-)))

Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
napadá mě ta reklama, ale ještě stále stíhám utíkat :))

Craerassy
25. 03. 2004
Dát tip
Marný, jak se kozel snaží, kdoví kam svůj roh zas vrazí. Jak ho zlomí, potom krotce bude vypadat jak ovce.:-))

mirek
24. 03. 2004
Dát tip
kozel, to je zkrátka bohém, osahává ženy rohem když se venku smrkne, občas si rád trkne...;-)))

mirek
17. 03. 2004
Dát tip
Na rande se zahradníkem do zahrady tiše vklouzla, schůzka byla u jetele. Čekala jej před trávníkem, dočkala se jenom kozla, zastoupil ho víc než skvěle...;-))

Craerassy
17. 03. 2004
Dát tip
To je pravdy, přiznat musím, s kozlem rozkoš spíše zkusím. Zahradník jen naťukával, kozel rovnou osahával.:-))))

Craerassy
12. 03. 2004
Dát tip
Opravdu mě udivuje, že tu kozel zahradník divné řeči přežvykuje a sahá mi na kotník. Sám se chová necudně, osahává osamělé ženy, nakukuje pod sukně stále stejně roztoužený..:-))))

mirek
09. 03. 2004
Dát tip
že prý muži neurvalí... sama se mu ráda svalí, v trávě pod cypřišem na zádech i břiše knížku na obličeji, spolu tam dovádějí... .....za dobrotu, před porotu.....;-)))

Elyn
09. 03. 2004
Dát tip
:) i vy dva :))

mirek
07. 03. 2004
Dát tip
Já jsem krutý? Ty jsi krutá, často chodíš rozepnutá, abys mohla lapit zase nové chlapy. Lepší dál to nerozvádět, nechtějte to slyšet, když začíná chlapy svádět, vleže pod cypřišem.

Craerassy
07. 03. 2004
Dát tip
Já jen pod cypřišem čtu si knihu, sakra, a nemohu za to, že poloha mě zmátla. Dal mi knihu na obličej, tvrdil, že ten obsah do hlavy mi vleze sám, mám prý jenom doufat. To ti muži neurvalí, zneužili ženu a já ve své dobrotě to k soudu nepoženu.:-))

Elyn
04. 03. 2004
Dát tip
:) milí zlatí, děkuji, zase jsem se pobavila tady u vás..;)

Craerassy
04. 03. 2004
Dát tip
Elyn, vidíš to?? Dělá tu ze mě veřejně gejšu, donchuán jeden:-((((

mirek
04. 03. 2004
Dát tip
...zato ona mě tady už veřejně pohřbívá...;-)))) koukněte se na ty baby, Hložek by mě vážně zabil, z toho by se zaradovat, mohla tahle černá vdova, byla by to vcelku svízel, přijít takto o peníze, pro mě asi nejlevnější, bude zřejmě svádět gejši...;-)))

Craerassy
04. 03. 2004
Dát tip
Ty už žádnou nesvedeš na žádnou svou superlež, ty jsi tady profláknutý, protože jsi k ženám krutý. Mě tu stále pohlavkuješ, na mé chyby poukazuješ, marně já je ale hledám, ani jednu totiž nemám!:-)))

mirek
03. 03. 2004
Dát tip
až mu vrazí do zad dýku, vytáhne mu prachy z kapsy, bude jich dost na plastiku, pár panáků a na taxi, letenku do Brazílie těší se na karnevaly, u baru se dobře pije, a na pláži s chlapy válí...;-)))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Tolik peněz v kapse máš? Proč jsi to hned nepověděl? A jestlipak, kluku, náš se mnou ty bys taky letěl? Zapomenu na ty chlapy, vezmu jenom kouzelníka, budu ti číst cestou z mapy, kde leží ta Kostarika.:-)))

mirek
03. 03. 2004
Dát tip
najednou bys letěla, na cestu pro dvě těla, můžeme i bez mapy, cíl cesty mě netrápí, ukončíme trasu, třeba v Hondurasu, hlavně mít na startu, moji Visa kartu...;-)))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Kdepak..cíl trasy je důležitý, mám tam chlapy na zabití. Karty, ty si nezapomeň a předtím se semnou ožeň. Sepiš vůli poslední a mně odkaž všechno v ní..:-)

mirek
03. 03. 2004
Dát tip
karet ty si vezmu sebou, můžeme hrát třeba Oko, nepřikryté nohy zebou, mlha halí Orinoko, vůli tu já mívám slabou a nejen tu poslední, hlavně, když jsem s ňákou babou, víc, než na pět dní...;-)))

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Jen se kruť, ty hadí muži, tvoji závěť dostanu a černá mi velmi sluší, na tvém pohřbu zůstanu, zazpívám ti Standu Hložka až ti zcepení i ouška..:-)))

mirek
02. 03. 2004
Dát tip
ty máš teda představy, než se člověk představí a stačí říct jen pár vět, už ho chytneš do klepet, přidušený polštářem, neodejde nespářen...;-)))

Craerassy
02. 03. 2004
Dát tip
To je drzá pomluva! Na místě je omluva! Ty jsi ten, kdo láká ženy na řemesla odhalený! Svlékneš hábit, začneš vábit a pak ženy zdrhají dříve, než tě poznají!

Craerassy
02. 03. 2004
Dát tip
Mirek totiž při valčíku hned ti sahá po pupíku a co teprv při polce.. sápe se hned po holce...:-))

Elyn
02. 03. 2004
Dát tip
:)))))

mirek
02. 03. 2004
Dát tip
to jsou všechno nářky, licoměrné lhářky, tahle malá noční víla využívá ráda tance, aby muže o finance nestřeženě připravila, rychle přejde to útoku, přitiskne se k jeho boku, když ho rukou odzbrojí, už ho táhne k pokoji...;-)))

Craerassy
02. 03. 2004
Dát tip
Tenhle drzý anarchista problém teď má dozajista. Brzy se mu život zkrátí, u tance ho k smrti zmlátím. Pořád do mě šije drze, asi ho už život zmrzel. Podám si ho při valčíku, tam mu do zad bodnu dýku.:.:-)))

Dotek
01. 03. 2004
Dát tip
Jé... hezké :-))

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
a tentokrát to nekončí pádem do peřin? Přijdou snad další tance?:)) ó, pohleďte, ta elegance :))))

Craerassy
01. 03. 2004
Dát tip
Koukám, že už tanečník zkusil nejnovější trik, jak si ženu tancem získat, když začal tu tango pískat. Chytil v pase, prohnul v zádech, tančí jako svatej Vít, ohání se po ovádech, mezi stoly šipkou vlít´....:-)))

mirek
01. 03. 2004
Dát tip
Elyn: s ní končí všichni pádem do peřin ;-))) při bláznivém fandangu, valčíku i při tangu, otázkou je jenom času, kdy ji vezme kolem pasu a pak v pěti vteřinách skončí spolu v peřinách...;-)))

Craerassy
01. 03. 2004
Dát tip
Hele, ty mě vážně štveš, do peřin mě pořád cpeš a potom mi zdrhneš hned, když tě chytím do klepet!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru