Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chaluha je unaven

01. 03. 2004
3
3
5460
Autor
Škrhola

 

Kremrol prošel branou zítra

doleva jen v papučích

buzničko má, kam se chystáš

kotě stříháš, vodu chlístáš

zpět do jeho náručí?

(a sálem to zahučí...)

 

Máme málo amplionů

máme málo pitralonů

budem jezdit na koních

přijede k nám z lesa klaun

přiveze nám Chaluha

maďara a kousky mýdla

přijede k nám na lyžích

 

Poté budem hráti lelky

samuraje a kuželky

půjdem spolu do ledničky

ugrilujem námořníčky

pak si vlezem do postýlky

bude velmi unaven

zahrajem si na andílky

strčím mu ho do prdýlky.


3 názory

Zaprděnec
19. 12. 2011
Dát tip

Zaprděnec
19. 12. 2011
Dát tip

montigue
06. 06. 2009
Dát tip
tak tohle mě dostalo,je to prdlý a zábavný,hlavně poslední sloka

sk8ergirl
13. 07. 2004
Dát tip
No já nevím, ale mně tohle nepřijde nijak objevný...taková spíš blbost...

Seregil
02. 03. 2004
Dát tip
Jehehemane.. no kdyš myslíš.... :*ú Báseńka... mno...není to nic, co bych kdovíjak obdivoval... ale i to má své místo... připomínámi to trochu zbitou generaci....i když nevim...

Jeheheman
02. 03. 2004
Dát tip
seregil: jejda, promiň, chtěl jsem jen naznačit, jakože seš sušší než tohle dílo (nebo už jsi někdy něco podobného sepsal?):o)) Jinak nic proti tobě, .. jen.. no nic já nevim, do výšin písmáků majících už své fancluby nesahám:)

Seregil
02. 03. 2004
Dát tip
... ech Jehemane... nech to plavat... :-))

Škrhola
02. 03. 2004
Dát tip
Můj názor: Řekl bych (téměř s jistotou), že mám přeci jenom poněkud odlišný styl od Seregila, přesto mi nebrání číst jeho díla řekněme s obdivem. Je to prostě jiná sféra, on píše tajemně, atmosféricky, jeho styl má duši. Já píši jinak, poněvadž vím, že tak dobře jako Seregil bych to v životě nemohl napsat, tudíž se o to nebudu ani pokoušet.

Seregil
02. 03. 2004
Dát tip
Každý máme svůj styl... tak bych to uzavřel... :-))

Škrhola
01. 03. 2004
Dát tip
Chtěl bych touto svojí báseň nabídnout Klubu tygrů a kočkovitých šelem, myslím, že by se vám do klubu hodila, please!!

Jeheheman
01. 03. 2004
Dát tip
:-)))) Trochu to připomíná Seregila, v jehož fanklubu se, jak jsem si všiml nacházíš. Tip za to že jsem ukázal monitoru zuby* avi

Jeheheman
01. 03. 2004
Dát tip
Cože, tygrů?? Tak to ještě jedno avi:))))

čtenářka
01. 03. 2004
Dát tip
:) K pousmání... avi.

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
Příště už nepij, ... připomínáš mi Voloďu.. :))

Škrhola
01. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Ale kušuj, nevíš co říkáš, Voloďa byl psychopat a blbec, já jsem pouhý blbec.

Škrhola
01. 03. 2004
Dát tip
Mardou: Díky, moc, ani nevíš jak mi na tom záleží!!

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
:) když myslíš..;) Bych si nemyslela ani, že jsi blbec..;) Ale, když se tak cítíš...

angelik
01. 03. 2004
Dát tip
hohohooooooooo:)))hmm, tak důvod stejný jako Jeheháček, proto***:)

Jeheheman
01. 03. 2004
Dát tip
Jeheháček:c)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jeheheman
01. 03. 2004
Dát tip
S tím Seregilem to byl ftib, jistě všichni pochopili:o)

angelik
01. 03. 2004
Dát tip
nemyslela jsem toho Seregila, ale to, že se ztotožňuju z důvodem, proč udělit tip a to je to, že můj moni též viděl mé zuby:)

Jeheheman
01. 03. 2004
Dát tip
Ale no jistě že, jsem sice velmi hloupý, ale tohle jsem zdárně pochopil...-) to bylo pro ostatní, že se nikdo nepozastvil nad tím, že je to s tím (suchým) Seregilem nesmysl:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru