Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O samotě

01. 03. 2004
8
0
3214
Autor
Semipalakva

Není tu kategorie žalozpěv?

Ahoj lásko. Napiš mi prosím něco hezkého. Něco o  nekonečnosti vesmíru. O naší lásce. Jak sme začínali lehkými doteky za jízdy světem. Ztracení uprostřed ostrovů života, ale sami pro sebe.

Nepiš o tom jak mě teď opouštíš. Vzpomínáš? Přál jsem si abys odešla v tichosti. Abych se vrátil do studené prázdnoty, kde bych tě nenašel. Možná bych si ani nevzpoměl nato jak to bylo krásné.

 

Ahoj má lásko. Napiš mi prosím něco svého. Něco, o co tě nepoprosím. Neumím prosit o tvou lásku, ona prosí sama. Nejde to říct, když v hrdle to svírá a...

 

promiň


Dave_Zw
30. 05. 2004
Dát tip
Hezky upřímný, líbí*

Andílek
01. 04. 2004
Dát tip
nesmutni:)*!

myrinda
19. 03. 2004
Dát tip
jeee, nebyla dobra? ;-) nojo, byla trochu zelena, tady mas lepsi, chyteeeej;-) nemas zac ¨ mlask;-)

Semipalakva
18. 03. 2004
Dát tip
chyt:-( kous mlask díky myríšku

myrinda
16. 03. 2004
Dát tip
.....vim.... ...anebo si myslim, ze vim... bude lip, semi, drz se (a chytej broskev)

Amanda
08. 03. 2004
Dát tip
... snad pro tu blizkost...!**

valerinka
06. 03. 2004
Dát tip
*!

Simona
03. 03. 2004
Dát tip
Vím co cítíš, snad bude líp*t

Semipalakva
01. 03. 2004
Dát tip
je to hrozně slabé, stejně jako já teď. ta myšlenka v tom je. a tu sílu najde jen ten kdo je stejnej jako já, kdo našel toho, koho chce a skončilo to úplně jinak než si oba přáli.

Dero
01. 03. 2004
Dát tip
Jo ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru