Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolotoč

01. 03. 2004
2
0
5076
Autor
Heartless

Původně jsem to začal psát jenom jako srandovní rým kamarádce, ale pak se do mě nějak opřela melancholická nálada, která už mě pár let pronásleduje...

kolo se točí
já nejsem kočí
kolo se točí
zavírám oči

 

chci z kola ven
nemám už sílu
kéž to jen sen
postrádám víru


Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
sk8ergirl: byla to prvotina puvodne myslena jako sranda...

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
Ono je to takový svižný a čtivý...celkem fajn...i když rýmy sou přejednoduché...

j_i_r_i_k
24. 06. 2004
Dát tip
A možná se něco změní, třeba potkáš někoho, vedle koho rozkvete nejen zahrada, ale i poušť za jejími zdmi... A možná ne, jsem jen jiřík, žádnej Nostradamus...

Heartless
23. 06. 2004
Dát tip
Jenze ono je to prave o kolotoci s tim clovickem, u ktereho kvete cela zahrada a pak zase uvadne a pak zase kvete a pak zase uvadne a pak zase kvete a pak zase uvadne... a k tomu ma zahradnik docela dost problemu... a ja uz z toho cvoknu... tohle, jak je asi poznat, bylo psano v te horsi chvili... mozna zahrada rozkvete na cele roky, mozna uvadne... jen uz je neunosny to neustaly stridani obdobi... Ale jinak je to i tak celkove o zivote... proste o necem, z ceho se clovek nemuze dostat...

j_i_r_i_k
23. 06. 2004
Dát tip
"proste o necem, z ceho se clovek nemuze dostat..." Si asi rozumět nebudeme, bo tohle jde proti mýmu světonázoru, dostat se můžeš z čehokoliv, jen musíš chtít a být si vědom toho, že správná cesta ze stínu na slunce nemusí být zrovna následovat světlo, ale třeba hledat dveře v žumpě plný sraček... Eh, tak asi tak...

Heartless
23. 06. 2004
Dát tip
ja vim, ja vim... tohle se tezko popisuje, mozna jsem jen slabej clovek, kterej to nedokaze, ale ja z toho fakt nemoh ven... a nemuzu... vidim ji prakticky kazdej den... at chci, ci nechci...

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Chlope, tak se zvedni ze země, podívej, nad Tebou je slunce... Dobře, tak to neni dobrej příklad, já vim, že docela praží... Ale kdyby ses odplazil o pár metrů dál, vidíš ten velkej strom a stín? Tak tam by ses moh opřít, cítit jeho drsnou kůru a přijímat lahodné příšeří... A možná by Ti i to slunce přišlo příjemnější...

Heartless
10. 06. 2004
Dát tip
Slunce vyhaslo a strom bez jeho energie uschnul... a ja uschnul bez energie toho stromu... snad jsou tyhle stavy ted uz na chvili passé...

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Hmmm, proč mi tohle přijde nějaké povědomé... Aha, taky jsem něco takového psával... Hele, ono to ale fakt nemá cenu, se takhle trápit a litovat... Pomník užs postavil, tak se o něj opři a dál to zkus po svejch... A až to vůbec nebudeš čekat, objeví se někdo, po jehož boku sluníčko krásně svítí a stromečky se zelenají... Možná to zní děsně romanticky, ale ono to tak prostě chodí, jen chtít a nechat věcem volný průběh... Tož do toho :)...

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
Přesně - preferuju upřímnost a takovou možná trošku naivní jednoduchost, kdy člověk může prožít to, o čem se píše a při troše vnímavosti z toho dostat něco, co Ti žádná fiflácká příšernost nedá - pochopení, pravdu a někdy i nový pohled na cokoliv - o tom je pro mě psaní a čtení...

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
Tohle je čtivý a mě to dost sedlo - zatím od Tebe nejlepší :-) TIPnu si lukas84> Tak by to bylo dlouhý, nudný, nezajímavý a nikdo by to nečet + zabilo by to myšlenku (mno - myšlenku asi ne, páč je to spíš jen takovej výkřik a jako takový je třeba ho ohodnotit jako zdařilý, protože je krátký a úderný => upřímný). Nechci protestovat, ale zamotat, prodloužit - to jsou celkem relativní výrazy, kterými toho autorovi moc neřekneš - mohl bys být trošku konkrétnější (říkám to jen, protože mi to připomíná mnou psané kritiky, které je zapotřebí také vymýtit ;-))...? :-)

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
a... ten TIP :-)

Heartless
03. 04. 2004
Dát tip
Dekuju:) Potesi, kdyz se to nekomu libi... a hlavne jsem rad, kdyz se nekdo vzije do obsahu... to je pro me asi nejdulezitejsi... mam radsi treba jednodussi osobnejsi veci, z kterych je opravdu neco citit, nez vyumelkovane dokonalosti, ktere cloveku obcas ani nic nereknou...

Heartless
13. 03. 2004
Dát tip
Je to na textik kratke, protoze to nema byt textik;)

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
týjo hochu, to je fajné! nic víc ti k tomu asi neřeknu, poniváč se mi nedostává slov... neumim se dneska nejak vyjadrit k urcitejm vecem. jeste to zkusim priste

Heartless
13. 03. 2004
Dát tip
Dakujem... tobe jsem to vlastne posilal uz driv... budu cekat na zkritizovani me osoby... a hlavne meho "dila":)

lukas_84
12. 03. 2004
Dát tip
Na textík je to krátké, ale napsat to delší a trochu to zamotat tak by to bylo dobrý

Elyanne
08. 03. 2004
Dát tip
První dva verše jsou dobré, dál to stojí za houby. Ale jako začátek fajn.

Heartless
08. 03. 2004
Dát tip
Dik.... pravda, ten konec skripe

cmukina
07. 03. 2004
Dát tip
pekne :-))

Heartless
07. 03. 2004
Dát tip
Dik:)

cmukina
07. 03. 2004
Dát tip
nemas zaco. :-))

Heartless
06. 03. 2004
Dát tip
Jo, svůj život bych do další etapy posunul sakra rád, protože teďka je to spíš takový zoufalý přežívání...:(

Heartless
06. 03. 2004
Dát tip
2 Sakurka: Dík, jednoduchost je asi moje druhý jméno (hned po blbosti:). Je to moje první "básnička" a jak už sem napsal, nejsem literární typ, takže se zařazováním do kategorií budu mít možná trošičku problémy... každopádně za každou radu sem vděčnej.

Sakurka
02. 03. 2004
Dát tip
spíš jako miniaturka........v jednoduchosti je krása,já to říkám stále:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru