Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jednoduché

03. 03. 2004
0
0
1941
Autor
Madlen

:o)

 

Já mám hlad

kurvadrát


Madlen
07. 07. 2004
Dát tip
Ano, strávila jsem celé dopoledne v naší knihovně, která může čítat na 5 000 svazků a - pravda - trochu mi z toho vyhládlo :o)

Lancelott
02. 07. 2004
Dát tip
tomu se říká...znouzecnost. (tohle mohl vytvořit jedině velmi zoufalý jedinec - hladový) :o)))

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
A tak to já mohu směle s velkou chutí pojídat, tuky, cukry v chutném želé (z medvídků - chceš ochutnat?) a nemuset přitom klít, škaredě vás oslovit, tím proradným "kurvadrát" ... :o))

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Ach Růženko ... Kdyby jsi jen věděla, co v zelenině červů, broučků, tak bys raděj papala, chutnou masokostní moučku. :o))

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Když nás rovnou nepřemění, na řízky, jež by ukuchtila, by hladu svého utěšila a mohlo ustat její snění (o hladu, jenž dneska měla) ... :o))) OK, nechme toho neb budeme vykázání. :o)

Madlen
03. 03. 2004
Dát tip
Nebudete. Ste dokonaly :o) Vidis, Dero? Zase mam zachvat smichu ... :o) PS Vegetarian sice nejsem (jenom nejim maso ... skoro ...) ale rizky bych si rozhodne neudelala ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru