Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HnedAnalek

02. 03. 2004
2
0
665
Autor
Loki69

Ja moc dobre vim ze tohle neni literatura. Stejne jako vse ostatni co jsem kdy napsal nepodleha korekture pravopisu. Vramci svych vyblitku se snazim o destrukci jazyka. Stejne nas nic jineho neceka. Podivejte se na Koyaanisqatsi. Pekne pocteni. A jestli nemate dost tak www.sweb.cz/perverznijogin

HnedAnalek
-----------------

Uz se vam nekdy stalo ze by vam vyskocili hemeroidy po tom kdyz zblajznete z niceho nic 9 kridylek vod KFC. Me se to stalo Sarka mi je, no vlastne ho, byl jen jeden, pak musela mazat dubovou kurou. No a rozhodne ne ze by se mi to nelibilo. Vona vubec ta hnedka je zajimava vec. covek by rek ze fuj to je hnusny si tam neco strkat ale v nekterejch chvilich se proste neubranite. Divite se tak se rozhodne nedivte. V kriminale myslim chlapskym nevim jak sou na tom jemnejsi polovicky v hrubejsim svetle to asi vypada pomerne jako jedina mozna alternativa pac komu by se to chtelo furt honit po cele zejo. Ale vo tomhle sem mluvit nechtel. Proste promena vosobnosti prichazi krom toho ze uz jinak nez nikoLka se nenecham nazyvat objevuju taky taje te cerne dirky samozrejme ze ne jen te svoji ale Sarka se zatim stydi ale vono to pride, pac ji to vzrusuje jak svin coz je dobry skvely uzasny a vubec prdel. No a ta jeji prcina to si muzete leda tak predstavovat a i za to bych vam nejraci namlel pac ze me se stal pekne zarlivej parchant ja nevim cim to je vobcas se proste chovam jak pica. Proste je to tak ale jedna Sarcina kamoska Cinka Lu mi to vysvetlila. Ty ji duverujes na 1000% ale milujes ji jeste vic proto tak zarlis. Ale nesmis to prehanet protoze Sarka je skvela baba (z cimz naprosto souhlasim a dodal bych vo tom jeste vic ale zapomel bych vo cem pisu no beztak uz se mi to stalo /asi si zakazu psat zavorky/) a fakt vam to klape a ste skvelej par. No a to je teda vopravdu vopravdicka prauda. Pac Sarku miluju nejvic na svete je to ta nejuzasnejsi holka a vosoba vubec na celym svete, vesmiru ve vsech dimenzich vcetne casovejch paralel a tak. Taky vas vzrusuje analni predstavivost a pak kdyz si tam neco narvete, coz ja delam dost casto zvlast ve sprse se roztahuju nejdriv pekne jeden prsticek az zvlhne tak druhej a kdyz se cejtim tak klido treti, tak je to takovej zvlastni pocit skoro bych az rek ze v urcitejch mezich lehce neprijemnej ale to je mozna tim ze to tam rvu moc nahrubo a bez maslicka. Nic si z toho nedelejte proste pridejte k mym uchylkam jednu dalsi, vo chlupatejch uz vite. Vo tangach bych vam taky moch rict. Kdyz si totiz Sarka narve tu svoji uzasnou stavnatou prcinu do tang tak bych zezral i s chlupama v nose (sem romantickej MC a rapuju kurva negre kdybys jako nerozumel tomu co sem ted rek. FREE WORLD free anal). Taky se vam libi holky delat to klukum nohama? Taky se vam libi kluci nechat si to delat vod holek nohama? Taky se vam libi kluci delat to klukum nohama? Taky se vam libi holky delat to holkam nohama. Taky se vam libi kluci nechat si to delat klukem nohama? Taky se vam libi holky nechat si to dleat vod holek nohama. Taky se vam libi holky a kluci nechat si to delat psama do kterykoli s der. Me vosobne to dost bere minimalne na to koukat. No asi bysme se meli smirit s maximalni minimalne hranou dekadenci tohoto sveta. Taky se vam zda se je svet skvelej. Vztahy bohuzel k tydle spokojenosti strasne dodavaj ale bacha na to nejit do vseho nebrat luzry kery si potrebujou neco vybijet a co vubec nevedi kera bije. Je jasny ze kazdej nemuze bejt vod zacatku dokonalej ale je treba na sobe pracovat a nenechat si vse libit. Trochu sem pozapomel ze je potreba poradne mazat. Ve sprse staci mejdlo ne ze by to bylo uplne idealni a trosku to i pali kdyz se to tam necha dlouho a pak ma clovek takovej neprijemnej pocit jako by se mu chtelo hodit bobika ale da se na to zvyknout. Jo dobra prdel je si ji nechat napustit. Jak se takova vec provadi. Tak zaprvi se vodstroubuje hlavice z hadice vod sprchy a ted pozor stlumi se voda fakt staci lehkej proud a narvete si ji do skvirky a uz se to plni. Je to fakt zajimavej pocit az do ty chvile kdy se to naplni pak se cloveku zda jako by musel fakt nutne hodit bobika coz kdyz clovek predtim nebyl vykakanej tak se taky vobcas stane tak pamatovat na to a nekakat ve sprse blbe to bere vodpad ale to je asi jasny. I kdyz me to napoprve trikrat no mozna ctyrikrat dost prekvapilo. No ale ani takovyhle situace se clovek nesmi leknout. Ale hlavne a to zduraznuju koblizky v zadnem pripade nepapat nejsme japonci zejo. Jak poznat ze ve vasem okoli nekdo experimentuje s analnim koketovanim. Tak asi nejednodusi je mu normalne jeho otvor skontrolovat, pravda ne kazdej je ochotnej takovyhle pruzkum rektalniho dirkovani podstoupit ale nebat se zeptat. Hele prosim te nemoh bych se ti juknout do prciny? Zkuste to na me a uvidite ze se urco nebudu zdrahat. Trochu vodbocim ale vedeli ste ze nekerejm holkam je bolest zpusobena porodem prijemna, me by to ani v nejhrubejsich predstavach nenapadlo. A hlavne vopatrne kdyz uz se nekomu do toho analecku budete koukat tak pomalinku vsouvat prstik nasadlovanej samuzrejme a netrhat*. YOU ARE NOW READY TO SUCCESFUL ANAL EXPIERENCE.

prcina
-------------
* poznamka pro ty mene znale anatomie analni otvurek je ten co vic smrdi (i u holek a u mne)
tak na totemu.

do Millera to daleko má, to je pravda, ale jinak je to vcelku milé. Nenazval bych to pornografií, rozhodně ne. Spíš mi to tak trošku připomnělo Markýze de Sade - ovšem ten byl pro papání :o))) Nazdar Průser - co ty tu? Já myslel, že už jsi se vypařil. Rád Tě vidím. Jsem Tvůj velký fanda :o))

mhm... tak to má do millera kurva daleko, si věřej, panáčku.

mas kazdopadne styl pane, huba (s prominutim) ti jede jako Hrabalovi a podobna temata obsahle rozpracovaval treba Rabelais, a ted se o nem uci ve skole... bez ty grafiky by to ale asi bylo spolecensky prijatelnejsi :-7

Loki69
02. 03. 2004
Dát tip
proc nelibilo se ti to?

Lyryk
02. 03. 2004
Dát tip
pornografii na tomto serveru neprovozujeme, nemluvě o porušení pravidel už tím obrázkem..., budiž zneviditelnění tohoto dílka varováním před pokračováním; bude-li se opakovat zablokuji příště i nick...

Loki69
02. 03. 2004
Dát tip
pornografii??? cetl jsi nekdy neco od Henryho Millera? Charlese Bukowskeho? Dobre omlouvam se za ten obrazek jestli chces tak me klidne blokni ale skoda ze nerozumis srande mozna protoze me neznas no nic mej se

Lyryk
02. 03. 2004
Dát tip
Poslechni, sranda je jedna věc, potom nemůžeš do prologu napsat, že nejde o literaturu. Na šíření pornografie je pár paragrafů trstního zákona. Musím to řešit už proto, že si jeden uživatel serveru postěžuje. Navíc se chystá ještě přísnější mediální zákon, který mi likvidaci pornografie uloží a priori. Pokud ten zákon v parlamentu projde, bude to utrpení. Jediná možnost jak pokračovat ve šlépějích Millera nebo Bukowského bude prohlásit to zřetelně za umění. Potom bude jen na mně, zdali risknu případné žaloby, a já je klidně risknu, když bude dílko dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru