Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ahoj všem !

03. 03. 2004
1
0
2552
Autor
letoun_karel

Nestačím se divit.

Zdraví Vás všechny Karel Letoun.

Bohužel se nemůžu přihlásit do Písmáka, hlásí mě to, že uživatel neexistuje a nebo že je špatné heslo. V seznamu autorů nejsem, ale na můj e.mail mě Písmák poslal správné heslo.

Jsem z toho magor, zaregistroval jsem se znova, jako Letoun Karel, ale mám vztek.

Ví někdo, co se děje, proč jsem byl z Písmáka vyhozen?

Radilové neodpovídají na moje e-mailové dotazy.

Má smysl existence takovéhoto Písmáka?


Jdi už.

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
To se ale dějí věci, viď? :o)

Elyn
03. 03. 2004
Dát tip
kontaktuj správce serveru - Lyryka a dozvíš se...

Ahoj, Lyryk mě vyhodil, prý si na mě stěžují ostatní. Nejvíc mě mrzí, že chytrý, vševědoucí a spravedlivý Lyryk mě vyhodil, aniž by mě něco řekl nebo se se mnou kontaktoval a stížnosti si ověřil. Přitom si nejsem ničeho vědom.

Vůbec nic neproběhlo, nikdo mě nekontaktoval, tady končím. Jdu na LiTerru, tam budou na mě slušnější.

Jiljí
03. 03. 2004
Dát tip
Tě Karlecí, mě nevyhodil, ale soucítím s tebou, drž se!

Dík.

Lyryk
03. 03. 2004
Dát tip
milý letoune, samozřejmě, že mám důkazy, jinak bych do toho nešel; překvapuje mne ovšem, že místo domluvy, kterou jsem ti nabízel a tys ji tu nezmínil si rovnou stěžuješ; je opravdu tak těžké slíbit, že se budeš chovat slušně? možná chceš tento server pouze kompromitovat, co takhle na důkaz trocha dobré vůle ??

..ale zase je fajn, když zdejší (jak jsem pochopil) největší bůh, čte aspoň magory...;-)))

Zaprděnec
03. 03. 2004
Dát tip
Karle, napiš zase nějakou báseň!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru