Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rýma, rýma

03. 03. 2004
8
0
3422
Autor
Waren

...příspěvek do diskuse o reformě zdravotnictví...

Rýma, rýma

to je príma.

 

Z nosu kape, z očí teče.

Svěř se do zdravotní péče.

 

Doktoři pak na body,

uspořádaj závody.


_Sonny
07. 07. 2004
Dát tip
Tenhle styl mi moc nesedne, ale tohle bylo fajn. *

Seregil
06. 07. 2004
Dát tip
Mno a klub sekce (o5) Hříčky se slovy...

papouch
05. 03. 2004
Dát tip
papouš by taky ty uvozovky kolem je vyzobal, fakt to kazí jednak tu ironii ani moc nevyjadřují a druhak to kazí intonaci při přednesu, čtenář (recitátor :) má tandenci to "je" v uvozovkách "vyrazit", čímž se pokazí rytmus... Ale jinak za báfeňku píp, je to papouškovo gusto :-)

Waren
05. 03. 2004
Dát tip
...tak jo, tak jsem to vyzob´... :))) papouch: s tím recitárorem jsi mě dojal :))))

papouch
05. 03. 2004
Dát tip
...........:-))))))))))) jsme Tě ukecali nakonec :-))) Proč dojal? Jestli čteš mý ftákoviny, tak já ta čtyřverší recitovávám normálně, třeba na brněnským Šuplíku a jinde! :-))) sleepin.: spojenými silami ukecáme celý svět! :-))

Waren
04. 03. 2004
Dát tip
s_b: ...máš pravdu..., ale přesto to ("") tam nechám :))) Parricida: ...děkuji Ti za starost o bůj zdavodní stab... :) všem ostatním děkuji za přízeň :)))

Adriana
04. 03. 2004
Dát tip
;-))))) *

Waren
04. 03. 2004
Dát tip
s_b: ...nedá se nic dělat, ale musím Ti dát zapravdu... ať taky dneska udělám někomu radost :))). Až se mi bude chtít, tak to opravím.... :)))

Ivabo
04. 03. 2004
Dát tip
Je to moc hezky úsměvné! T

Seregil
03. 03. 2004
Dát tip
K tomu jen (¨*:

Waren
03. 03. 2004
Dát tip
...to je je v úvozovkách, protože autor, chtěl vyjádřit ironii, a zaboha ho nenapadl lepší způsob jak to udělat :))) ...máte tady na ironii nějaký zaběhnutý nástroje???

Mikimys
03. 03. 2004
Dát tip
Tak to je fakt dobry:-)))*

Jehowina
03. 03. 2004
Dát tip
dobrý, čte se to stejně lehce, jako když někomu kape z nosu.....t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru