Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nad hrobem

04. 03. 2004
7
0
3769
Autor
ashentree

...ani rakev se mi nepostaví
sama...
:)

maia
07. 03. 2004
Dát tip
:-) *

aramis
05. 03. 2004
Dát tip
...nepostavi, hoci je natvrdnuta... skvele :o))

Adriana
05. 03. 2004
Dát tip
Tohle se mi líbí. *

ashentree
05. 03. 2004
Dát tip
Dero: to víš, už mnoho letokruhů motá se kolem mého srdce...:-))) a bude hůř ;) až ji začnu opravdu stavět, tu z jasanového dřeva, zas něco napíšu ;) jsem moc rád, že vyloudilo úsměv ;) trocha černého humoru občas neuškodí :-) díky vám ;)

ashentree
04. 03. 2004
Dát tip
...o tom tu zrovna není řeč :-))) ale díky za nalezení dalšího smyslu, já myslel, že to má jen dva ;)

kassiope
04. 03. 2004
Dát tip
Can you hear me? Or am I lost? Ztrácím se s tebou...t*

ashentree
04. 03. 2004
Dát tip
Slyším ;) Díky Tobě...

Jehowina
04. 03. 2004
Dát tip
Já zůstanu u tejhle bohatej složitej češtiny. Krátký, milý, vtipný

ashentree
04. 03. 2004
Dát tip
...ano, darlin', pochopila jsi správně, aniž to tušíš :-) taková blbůstka, výpustka, výústka, no prostě tak...primitivní hříčka se slovíčky vypuštěná bleskově z mých úst...nebo spíš pera, totiž přesněji-klávesnice ;) no, vůbec o tom nepřemýšlej, protože ani já jsem tak nečinil ;) a ptáš se proč? někdy se prostě ledacos samo nepostaví...i lecos...natož třeba rakev :-)) ty hele, a proč jsme fšici vlastně tak englysh? já si to ani nikdy neuvědomil, až teďka :-)) díky ;)

ashentree
04. 03. 2004
Dát tip
připadlo mi to více smyslné a chroust to jen potvrdil ;) no nic, je to blbost...

Elyn
04. 03. 2004
Dát tip
natož víko....:))

Tibeťanka
04. 03. 2004
Dát tip
To jsem se zasmála:)))*

Dero
04. 03. 2004
Dát tip
A s jinými věcmi problémy nemáš? Šťastlivče ... :o)))) ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru