Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V DĚLOZE VELRYBY 2,100

04. 03. 2004
1
0
8775
Autor
ch_34

JIŽ JSEM O TOM INFORMOVAL, NYNÍ VÁM PŘINÁŠÍM PODROBNĚJŠÍ INFORMACE, ABYSTE SE MOHLI TĚŠIT... (ovšem: vše je zatím předběžné a změna může přijít...)

ch-34, Tunel a Obrázkem uvádějí multikulturně poetický a erotický večer:

V DĚLOZE VELRYBY

 

v klubu Na rampě v Jablonci nad Nisou (střed města-areál Výstaviště)

od 19:00

neděle, první jarní den, Radkův svátek 21. března 2004. roku

za 50 Korun uvidíte a uslyšíte:

 

Záviš (1.) -písně a básně- (http://zavis.zde.cz)

Obrázkem: Halucinace -divadlo- (http://www.ch-34.tk)

Jan Pšenička -básně-

Semeno -básně-

Záviš (2.)

Alena Vítová (1.) -písně-

Rebecca13 -básně-

Alena Vítová (2.)

Pavel Hloušek z Navi (já) -básně- (http://www.ch-34.tk)

darcy - básně a fotografie

Wemenní oslava + Mrkwísat (http://mrkwisat.zde.cz)

 


k tomu samozřejmě patří výzdoba a úprava klubu...

hlavním výtvarníkem je Vlaďka Poledníková


plakát je na následujícím odkazu: http://home.tiscali.cz/mementomori/soubory/000/004.jpg


Iblow
16. 03. 2004
Dát tip
kde jsi vzal litr? cp tam stojí litr? Záviše beru ale co na čtení stojí litr?

ch_34
16. 03. 2004
Dát tip
tak to budem řešit veřejně: igelit -kilo smrad -20 plakáty -pětikilo zvuk -tři kila a taková sírovo fosforová věc zbytek..
litr

Iblow
15. 03. 2004
Dát tip
takový čtení nestojí nic....něco stojí když si přivezeš Záviše... a takovej koncert eggnoise může stát i devětr tisíc mínus...:-))) a to mě na týhle zábavce baví:-))) BTW: Pavel stejně nikdy makat nebude:-)

ch_34
15. 03. 2004
Dát tip
tady se žádný BTW konat nebude! to by bylo fajn.... takový čtení taky něco stojí a děloha stojí litr Záviš tři... už jsi mu zavolal?

ch_34
14. 03. 2004
Dát tip
duch Jizerských hor!
Mám tu důležité upomenutí pro všechny: Začátek bude od 19:00! Pro Rebeccu13 je důležitá tato věc: Předpokládám, žes chtěla přijet na začátek, a že tohle akorát uvítáš, protože pak můžeš dřív odjet, nebo jít spát. Spát je vážně kde, jen si vezmi radši spacák.
snad to nikomu nevadí... začínat se bude stejně asi dvacetiminutovou audioprojekcí a saxkvartetem... hmmm, dělá-li to někomu obtíž, nechť se ozve
dále bych chtěl upozornit, že jsem ještě trošku změnil plakát... na začátku týdne je vytiskneme a rozlepíme... (ho, zaplatíme pětikilo na oficiální výlep!!! tak jsme dobrý a zase proděláme... ho, hó... už ani nevim, co jsme v mínusu... :-)

ch_34
14. 03. 2004
Dát tip
ovšem nic, čeho by se měl kdo bát.... ale můžete zase třeba přispět.... co ty na to Iblowe? že bych jim o tom neměl vůbec říkat?

Iblow
14. 03. 2004
Dát tip
finance ke kultuře nepatřšej....:-) straněj se jí

Iblow
14. 03. 2004
Dát tip
finance ke kultuře nepatřšej....:-) straněj se jí

ch_34
14. 03. 2004
Dát tip
chtěl jsem říci, že už vim, co jsme v minusu... a je to blbý! budu muset pracovat na tebe, Ible!!!! ha, há, a mě to nevadí!

Semeno
14. 03. 2004
Dát tip
Budu k vám jezdit makat? Kolik stojí takový čtení?

Wemi
10. 03. 2004
Dát tip
konec můj? já jsem jako žížala nemám konec ani začátek, tda chtěla jsem říct: mám dva začátky, ne konce... já nevim. aha.....

ch_34
10. 03. 2004
Dát tip
uhu... Muhu že víte, kdo to je?

Wemi
09. 03. 2004
Dát tip
no, to mě podrž.... to bude lepší než kdy dřív, bude to doslova nabité umělci... už mám skoro dovolený jet.. ne, to je jenom provokace jedno bych chtěla vědít: bude taky někdy nějaký čtení v praze??? PS: být na stejné řádce jako Mrkwísat (v hl. m. již velice proslulá kapela:) je pro mě obrovská čest... fakt

ch_34
09. 03. 2004
Dát tip
ahoj, kde je ti konec? hele, čtení v Praze už jsem musel jedno odmítnout, alóbrž bude ve stejný den jako toto... krom toho, co je Malostranská beseda proti Rampě (Ibl mě málem zabil, když jsem mu to řekl)

ch_34
08. 03. 2004
Dát tip
tak, místo Kalais bude darcy... abyste věděli....

Semeno
08. 03. 2004
Dát tip
Cože bude? Já se po... . A dneska jsme dostaly vynadáno, jako my s y, že mluvíme hrubě, jak se nehodí. Nebudu hrubééééé

turandot
08. 03. 2004
Dát tip
sou vjecy...

ch_34
05. 03. 2004
Dát tip
právě, Wemeno (teda Wemi) má taky narozeniny... zkusíme tam nabídnout tu tvou knížku... :-)

Fajn - když se mi podaří do Té doby sejít s Rebeccou, tak po ní nějaké pošlu :o))

Semeno
05. 03. 2004
Dát tip
Ehm, já budu taky číst jo? Básně? Já nějaký znám? Já mám strach, nechci číst s rebeccou, a vůbec se bojim nejvíc na světě, .. Pošli taky někomu avíza ať je tam narváno, když už nic jinýho.

ch_34
05. 03. 2004
Dát tip
hele, na Záviše příjde lidí docela dost... na divadlo taky... krom toho jsi tam jedno z největších lákadel ty, drahé Semeno... představ si ty dodatečné plakáty.... "V děloze velryby - Semeno!"

Sakra, sakra, to zní lákavě, ale asi se tam nedoškobrtám (nejenže je to daleko, ale moje nestarší má navíc narozeniny...) Ale koukám, že tam bude Rebecca, takže bude referovat...:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru