Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mstitelem jsem (Nebo že by to byl jen sen?)

Výběr: empathetic_embryo
05. 03. 2004
6
0
4495
Autor
Empty

Možná se mi to jen zdálo ale co když se to vážně stalo?

   Usazen na křídlech albatrose proplouvám nekonečně krvavě rudým vesmírem a do své malé bakelitové urničky sbírám hvězdný prach. Dotýkám se galaxií a mé ruce jsou spálené, ale ten dotek má své kouzlo, musím po nich šátrat stále dokola, je to k nevydržení.

   Betonový šíp náhle protne míchu albatrose  a já padám. Není kam…

   A tak usazen na křídlech mrtvého albatrose proplouvám leskle stříbřitým kosmem, jenž má možná nejen konec, ale i začátek. A moje malá, malinká, nejmilejší bakelitová urnička je již po okraj naplněna. Zbyly mi jen dlaně, prsty jsem odevzdal mnoha doteky mnoha galaxiím, ale je to pro mne čest. Mám štěstí, podaří se mi na křídlech mrtvého albatrose vplout přímo do zemského povrchu. Ale všude jen temně černá voda.Utrhnu albatrosovi nohu a mezi pařáty mu natáhnu plátno z mojí nylonové košile a poté pádluji několik let stále kupředu, ale jako bych strnul na místě. Rozhodnu se potopit. Všude je jen tma. Pluji stále hlouběji a hlouběji, když se na mě štěstěna konečně usměje. Spatřím autobus. Nastoupím, posadím se vedle postarší dámy a začnu jí olizovat dásně. „Miluji kečup slečno!“ vykřiknu na ní. „Krvácí mi dásně kretine!“ štěkne na mě žena a já, uvědomujíc si fatálnost svého hlubokého omylu, raději vystoupím. Stane se tak přímo před mým zaměstnáním, proto vkročím dovnitř. „Kdepak jsme byli pane Karel? Jdete pozdě. Kde máte prsty?“ přivítá mě nadřízený. „Přinesl jsem vzácný dar, který jednou provždy ukončí lidskou krutovládu!“ snažím se hrdě vysvětlit tomu přízemnímu ubožákovi a malý kousek vzlétnu, abych dal najevo svojí morální nadřazenost. „No dobře, až doděláte ty směnky, můžeme se na to mrknout…“ prohlásí znuděně nadřízený, netušíc, co chystám. Vytahuji svoji bakelitovou urničku a začínám kol sebe rozsévat hvězdný prach, všude, až se za chvíli rozptýlí po celém světě, který pohltí nekonečná tma…


Spirit
15. 07. 2005
Dát tip
moc se mi líbí, hezky popsaný, hlavně začátek znám takový sny ;) t*

sidonia
21. 06. 2005
Dát tip
přijde mi to divný

A moje malá, malinká, nejmilejší bakelitová urnička je již po okraj naplněna. Zbyly mi jen dlaně, prsty jsem odevzdal mnoha doteky mnoha galaxiím, ale je to pro mne čest.

Eileen
19. 05. 2005
Dát tip
hluboce lituji, ze jsem to necetla uz driv... tohle je straslive kouzelny, ten zacatek mi tak nejak pripomnel Malyho prince...

dahiba
05. 02. 2005
Dát tip
líbí se mi, že máš v téhle povídce kousek poezie a navíc ten přítomnej čas.. dělá to takový, napínavější, dává tomu šťávu. pěkný*

Zajímavý. Líbí se mi, že na tak malém placu je skutečně hodně obrazů. Hutnost. Akorát mě už unavuje! krev. Nemusím mít ji všude.

Ettelea
06. 12. 2004
Dát tip
jo, skoro bych řekla že to bude spíš ten sen :-))))

ondrech
31. 10. 2004
Dát tip
jo, hustě. super styl...:-)

pepiczech
15. 04. 2004
Dát tip
Ty, ty, ty, to jsi mi Míro ještě číst nedával.

Carodej
05. 03. 2004
Dát tip
netuše, ne netušíc. Jinak nevím... fantazie naházená do jednoho pytlíku a poslepu vytahovaná?

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Hele ... četl jsem to už, nebo je to takové deja vu ... ?

Empty
05. 03. 2004
Dát tip
už si to četl, je to empty_, můj druhý nick, který se ale chystám smazat, proto sem to hodil sem... Carodej: poslepu? zkus s i to přečíst ješe jednou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru